@nne p@ l@nne Skrevet 1. august 2007 #26 Skrevet 1. august 2007 Alle som ikke er enig med meg eller kommer med kritiske tilbakemeldinger på innleggene mine er ufyselige!!! Og alle som ikke tar alle innlegg døn seriøse er slemme!! He,he andre her som jeg heller vil betrakte som ufyselig ja, (hvis du ikke er den hemmelige slemme anonyme på krangle da :-) )
Duracellgirl*prøver* Skrevet 1. august 2007 #27 Skrevet 1. august 2007 jo fy.... ufyselig er rett beskrivelse på deg... som spår feil.. haha:) neida snuppelure.. rett på sak dame,men bein i nesa og står for sine meninger.. sånne liker vi. *stå på, sånne damer norges land vil ha*
Stor_smil Skrevet 1. august 2007 #28 Skrevet 1. august 2007 Hei du:) Jeg kjenner ikke deg på nick (for jeg er her sjelden), har ikke lest innlegget du referer til og har heller ikke lest de andre svarene du har fått her.. MEN (hehe, det kommer ett poeng skal du se!!!).. DRIT i de anonyme som prøver å dra deg ned på det sure sære nivået de er på, de er bare ute etter å lage kvalme, og jammen klarer de det ikke både en og to ganger. Spør deg selv: hvor langt kommer man egentlig i livet uten humor.. og hvor mange kan si at de ikke setter pris på mennesker som prøver å spre glede?? Har opplevd at noen blir kjempefornærmet dersom jeg eller andre prøver å gi velmenende råd og ikke minst at enkelte blir kalt for bedrevitere bare fordi de kommer med en påstand eller en mening. Ja, jeg er for ytringsfrihet.. så folk skal få lov å si akkurat det de mener.. jeg har bare lært meg å lukke for de tingene jeg mener ikke er fortjent eller som absolutt kunne vært usagt. Mye vitner om dårlig selvtillit og umodenhet. Sååå... poenget *svett*... vær den du er, fortsett å spøke, ha godt humør og spre glede. Fortell oss om den kunnskapen du sitter med, og fortsett å gi gode og dårlige ..hehe..råd.. du er absolutt ikke ufyselig, det kan de "slemme" anonyme ha for seg selv
SokkeLaila Skrevet 1. august 2007 #29 Skrevet 1. august 2007 Dritufyselig!! ..må vel kunne strekke meg såpass langt til at jeg innrømmer at jeg gleder meg litt over å se innlegg fra deg.. Har gjerne litt sparks og ekstra futt i seg! *Lurer på å lage egen 'Er jeg ufyselig'-tråd.. Så ut til å bære frukter for selvtilliten, det!* Well done..! Hehe!
Gjest Skrevet 1. august 2007 #30 Skrevet 1. august 2007 haha, ta det piano du! Leser trådene du legger ut og jeg har aldri reagert på det du har skrevet... sitter her MYE selv, men det skal jo ikke ha noe å si på innleggene! ikke heng deg opp i denne anonym du! fortsett å skriv akkurat som du har gjort!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå