Gå til innhold

Visste ikke at jeg er ufyselig..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk endel pepper av en anonym som visstnok snakker mye med oss her på bim for en tråd på 3. trimester hvor jeg forsøkte å være litt morsom..

Jeg er her inne KUN for å ha det morsomt og for å forhåpentlig spre litt glede og dele av det jeg måtte sitte inne med av kunnskap og også for å lære ting av andre i samme 'omstendigheter'

Jeg har ikke tidligere fått inntrykk av at jeg oppfattes som ufyselig, men dersom det er tilfelle så skal jeg jammen ta meg sammen.

Er jeg ufyselig?

litt slitsom kan jeg forstå - siden jeg sitter her myyyyyye men ufyselig gjør meg litt trist - det vil jeg ikke være

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nå vet ikke jeg vilket innlegg det er snakk om. men jeg har ihvertfall ikke oppfattet deg som ufyselig. kanskje anonym sto bakerst i køen da humor ble utdelt.

Skrevet

jeg syns nå ikke du er ufyselig. jeg syns du sprer mye glede her inne og snakker med alt og alle... det er sånn det skal være :)

anonym har sikkert en hormonell dag hvor alt er galt. ikke hør på henne..

jeg syns du er skjønn jeg :)

*klem*

Skrevet

Jo takk

Ikke meningen å syte.. men man vet jo aldri helt hvordan folk oppfatter en..

kanskje dumt å ta det her for folk ikke kan være anonyme når jeg tenker meg om.. ingen som vil si det direkte det skjønner jo jeg også

kanskje tone ned humoren litt da til folk jeg ikke "kjenner"

Skrevet

Synes du er morsom jeg! Du er tvers igjennom ærlig i innleggene dine virker det som.. Mange har vel lett for å mislike personer som er "sterke", så bare overse det :)

Skrevet

Jeg leste innlegget du sikter til og jeg syntes du bare er morsom jeg! Forsett slik, vi kan jo ikke bare være alvorlige om alt.

Uansett så kan det være vanskelig å oppfatte humor og en spøk når man bare leser, og ikke kan se eller høre personen. Men, det er jo bare å lese med en positiv "tone" =)

Skrevet

Nei, herregud, bare kjør på. Ikke ufyselig nei :o)

Noen tåler mindre enn andre bare, men det kan man jo aldri lukte!

Skrevet

Det er vel en grunn til at personen signerer med "anonym"...

Noen må alltid prøve å ta andre for å hevde seg selv - feiging!

Ikke ta deg nær av de anonyme kommentarene:)

Skrevet

hei! jeg har aldri oppfattet deg slik, har sett at du er her mye men har faktisk aldri tenkt tanken en gang. Må jo forresten være lov å spøke litt og ikke alltid være så suuuper seriøs.. HALLO, vi blir jo litt rare av å gå rundt i gravideverden vår he he...

nei eg gidder ikke lete opp innlegget anonym sikter til en gang, syntes du er en del av bim jeg .. så "dånt båtter" :D

Skrevet

Har aldri tenkt på deg som ufyselig, leste innlegget hvor en anonym påpekte dette, og syns ikke du skal ta deg nær av det. Må huske at dette er en side hvor hormoner flyter, samt en vet ikke hvordan en leser tolker enkelte innlegg (mangel på humor og ironi). Stå på-gøy å ha deg her! =)

Skrevet

skriver meg forresten på listen med at det er såååå PINGLETE å være anonym når man skal "hakke ned" på andre.. skikkelig feigt faktisk.. tør å hakke ned men ikke å stå for det en skriver.. men det er gjenganger her inne det.. jeg tar ikke anonyme komentarer seriøst i det hele tatt :D

Skrevet

du har aldri vært ufyselig, du da... Du har som mange andre meninger her inne, men det er da lov å ha egen mening:-) Og jeg er jo en evig bimmer ser det ut som, og har aldri noensinne sett deg være ufyselig... Kosemoseoverdose....

Skrevet

Vær deg selv du :) synes du er artig jeg, og innlegget ditt på 3.tri var jo bare morsomt..

Skrevet

Jeg syntes heller ikke det :)

Syntes det er dumt med anonym knappen på trimester sidene også jeg...den kunne bare ha vært på krangle siden for de som ville å måtte slenge med leppa og ikke tør å stå for det...

Men det er min mening. :)

Skrevet

hahahaha.... ufyselig??? neeeeida, bare littegranne ;-)

tssss... tull å tøys!! Menneeee, hva har du gjort egentlig?

Skrevet

Aner ikke hvilket innlegg det er snakk om her.

- Men litt spøk må man tåle. Man kan da ikke være gravalvorlige hele tiden.

Har ikke oppfattet deg som noe annet enn morsom og og koselig.

...det vil alltid være noen som er missunnelig eller tar seg selv litt for alvorlig...

Jeg skjønner ikke hva vi skal med den anonymknappen uansett...

Skrevet

Mye hormoner ute og går vettu...men folk må tåle litt da... Synes du er helt super jeg :)

Skrevet

synes ikk du er ufyselig nei.. drit i sånne påstander, anonym var jo ikke tøff nok til å skrive det med eget nick engang..

og at du sitter her mye er bare koselig. gjør det selv jeg.. en flott måte å få tiden til å gå på og er jo alltids noe å lære her inne.. synes jeg ihvertfall..

nei, sånne folk bryr vi oss ikke om:) syned du har fine tips å komme med jeg.

Skrevet

Jepp, du er superufyselig, det har vært strålende sol og 32 grader i Norge hele sommeren, små rosa griser kan fly og ingen av oss her inne er fulle av rare hormoner...

1000 takk for at du bidrar med så mange interessante innlegg her - fortsett du!

Skrevet

Har ikke sett det innlegget, men synes i allefall at det er en stygg ting å si til noen. Man trenger jo ikke like alle, men skal man først kommentere det kan man jo være saklig og ikke kalle andre stygge ting, akkurat som barna lærer i barnehagen :)

Det var i allefall ikke jeg som skrev det innlegget for å få det på det rene. He-he.

Skrevet

Absolutt ikke ufyselig - leser innleggene dine med glede, jeg! Stå på!

Skrevet

men kjære deg da... Visste du ikke at du er ufyselig??

Herlighet, at en dust på sidene her synes det, sier mer om den enn om deg. Har ikke lest den aktuelle tråden, men jeg leser de innleggene jeg ser at du skriver:)) Og de gir meg mange gode smilerynker her jeg sitter og skal bli en gamlismamma:)

Stå på FabelAktiv!! Fortsett sånn som du gjør, og la de som er ufyselige seile sin egen sjø:)

Skrevet

Muhahahaha

dere skulle bare møtt meg "in person" - jeg ER ufyselig... lurte dere godt der :)

takk jenter.. det var koselige ord. Jeg tar meg jo ikke nær av henne på den måten - men tenker at det jo er lett å oppfatte folk i sånne forum.

Skrevet

jeg oppfatter deg som ei rett frem dame, som sier det hun mener. du legger ikke lokk på ting. noen kan reagere på det. jeg er slik selv, og er blitt kaldt litt av hvert her inne. ikke ta deg nær av det. det er bare humbugg ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...