bamby Skrevet 1. august 2007 #26 Skrevet 1. august 2007 Jenta mi ligger i seteleie, så vurderer også ks...men ikke time hos jm før etter 6 august! noen som vet hvor lang søknadstid det er for ks hvis det blir aktuelt? hun kan jo ennå snu seg....
Wea og mini Skrevet 1. august 2007 #27 Skrevet 1. august 2007 termin 5. september. Gleder oss veldig og synes tiden går fort. Håper den fortsetter med det nå framover. Er så spent på å hilse på lillegull nå. Lurer så veldig på hvem han er!!
Nehneh Skrevet 1. august 2007 #29 Skrevet 1. august 2007 Jeg har termin 20.september, men skal ta keisersnitt 13.september. Tiden går kjempefort nå mot slutten!
Gjest Skrevet 1. august 2007 #30 Skrevet 1. august 2007 Termin 10. september her - og høygravid idag ) Syns tida til nå har gått fort...., nå føles det noen dager som det er en evighet til termindatoen, men allikvel så nærmer det seg med stormskritt... Spennende!
Gjest Skrevet 1. august 2007 #31 Skrevet 1. august 2007 Termin min er 23 september, og jeg synes tiden går rasende fort.. Har vesla hjemme om dagen, så med en treåring i huset står ikke tiden stille.. Men, jeg gleder meg veldig, litt over 7 uker igjen, jippi ja:-)
KS 15.08.07 Skrevet 1. august 2007 #32 Skrevet 1. august 2007 UL termin 8 sept. Mens termin en uke før. Satser på at UL har rett, gikk så lenge over sist gang. Synes tiden går usannsylig sakte, MEN samtidig er jeg ikke helt klar for å gå i fødsel. Fremdeles nervøs..
MiniMeAndMe+spire Skrevet 1. august 2007 #33 Skrevet 1. august 2007 Jeeez... 20 sept her og klar som et EGG til lille prinsessa kommer ut.... lei av bekkenløsning, HALSBRANN etc... Er det flere av dere som er hjemme nå, sykemeldt? Skal ikke tilbake i jobb før jeg går ut i perm, så dagene kan bli litt lange.. Har dere fått alt i hus nå? Vogna står på butikken da, gleder meg som en UNGE til å hente den!! Så morsomt at vi er såpass mange da, vi får holde denne tråden oppe, å skrive inn litt hva som skjer nå på slutten??
Tjukkeberta Skrevet 1. august 2007 #34 Skrevet 1. august 2007 Har ultralydtermin 23/9 og menstermin ti dager tidligere, 13/9. Men forholder meg i utgangspunktet til ultralyden og da er det 53 dager igjen...
Surfinia Skrevet 1. august 2007 #35 Skrevet 1. august 2007 Jeg har termin 26.sept og er kanskje en av de få som håper å gå noen dager over terminen..... Håper å rekke å levere en hjemmeeksamen og flytte inn i nytt hus før Bitteliten kommer til verden. Lov å håpe :-)
Lille Trille 2015 Skrevet 1. august 2007 #36 Skrevet 1. august 2007 6 september her - 5 uker igjen:) Vært hos legen i dag og da hadde babyen endelig snudd seg med hodet ned:) Har vært i seteleie helt til nå, så ble litt glad nå, så håper hun holder seg med hodet ned resten av tiden. Men legen mente det var liten sannsynlighet at babyen snudde seg igjen, så håpe håpe Neste time er hos jordmor 16 august, og hos legen igjen 30 august - "hvis du ikke har født da" sa legen....he,he....da ble jeg pluselig veldig fødeklar;) tihiii... Handlet litt babyklær i dag, siden også legen mente at dette ser ut til å bli en jente, så håper at den lille babyen snart bestemmer seg for å komme ut- om ikke helt nå, så hadde det vært kjekt sånn om 2-3 uker;) he,he....
Gjest Skrevet 1. august 2007 #37 Skrevet 1. august 2007 her har vi termin 10 sept, så jeg er plutselig høygravid i dag! tia har gått både sakte og fort.. jeg matte slutte å være her inne i flere timer hver dag og telle dagene og ukene hele tia. da var alle tankene, etter at "storesøster" hadde kommet seg i senga, om magen. mannen min ble drittlei og jeg også forsåvidt=) men nå er jeg her igjen=) og synes tia går utrolig fort. mannen min reiser på jobb på fredag og kommer tilbake til jeg går ut i permisjon, og da er det bare 3 uker tilk termin. går det som sist (håper) så kommer nurket et par uker før termin! er kanskje litt dumt av meg å forberede meg på det siden jeg like godt kan gå over og da blir det en laaaaaaaaang siste mnd! er sykemldt 100% frem til permisjonen.
hagbarta.no 7-fødeklar!c Skrevet 1. august 2007 #38 Skrevet 1. august 2007 30.september, 60 dager igjen idag ;-)
mari-j uke 36 Skrevet 1. august 2007 Forfatter #39 Skrevet 1. august 2007 hei hei har nettopp sluttet å jobbe selv, d begynner å bli tungt ja, men merke d at dagan bli litt lang, men pytt,vi vente jo på nå fantastisk. har akkurat fått vogna i hus så da begynne d meste å bli veldig klart, veldig gøy at d var så mange her med termin rundt den samme tia, følte meg litt aleine her tidligere i dag
Gjest Skrevet 1. august 2007 #40 Skrevet 1. august 2007 Har ul.termin 8.september og mens termin 4. Føler at 4. stemmer bedre , men det er ikke mange dagene forskjell så det betyr jo lite . Har tidligere født én dag før ul.termin . Denne lille jenta kan godt komme enda tidligere synes jeg , men ikke heeeelt ennå (selvom nattesøvnen er ikke-eksisterende). Fremdeles ting å ordne og tiden går egentlig fort nok Venter bare på å få den store vaske-dillaen nå . Den har alltid vært et sikkert tegn. Har kjøpt bringebærkapsler i dag , aldri prøvd det tidligere. Spennende.
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ i magen Skrevet 1. august 2007 #41 Skrevet 1. august 2007 oj, det er sant! Har 6 uker igjen, men førstemann kom nesten 4 uker før, så da er det kanskje bare to! Hjelp! Og hurra:)
Miss L å di Skrevet 1. august 2007 #42 Skrevet 1. august 2007 yo!!! Jeg er snart høygravid!! O'lykke :-)
Bigm@mm@*Fødekl@r* Skrevet 1. august 2007 #43 Skrevet 1. august 2007 Halloen! Jeg har termin 21 sept. syns tiden flyr sinnsykt fort. Men samtidig så går det veldig sakte oxo. har begynt å få litt panikk for om jeg har tenkt på alt og hva jeg egentlig trenger. Dette er vårt 2 barn så har jo en del fra før men .... jaja ... tar det som det kommer. tror jeg har det aller viktigste i allefall, men vet aat det er MASSE jeg skulle gjort før h*n kommer .. Lykke til alle Septemberbabes )))
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 1. august 2007 #44 Skrevet 1. august 2007 27 september her:=) men får vite neste mandag om det blir ks eller ikke. så da blir det evnt kanskje noe før... :=) men det er enda en del små ting som gjenstår før lillegutt kan komme, så syns det er greit at det enda er noen uker igjen:) Men gurimalla som jeg gleder meg:)))
Gjest Skrevet 1. august 2007 #45 Skrevet 1. august 2007 27.septemer her også... gu har nok å gjøre før den tid så 8 uker er strengt talt nødvendig
plumsing Skrevet 1. august 2007 #46 Skrevet 1. august 2007 20.september her. Og den tiden trengs. Nettopp flytta inn i nytt hus og vet jo nesten ikke hvor ting er...,og så går det jo litt tregt her om dagen da;)
Gjest Skrevet 1. august 2007 #47 Skrevet 1. august 2007 Nå har jeg også bare 39 dager igjen........... Blir vel med i "høygravid-klubben" da. Hvordan forandrer jeg nicket? Har termin 10.september...............
Fødeklar_ja! Skrevet 2. august 2007 #48 Skrevet 2. august 2007 Termin 20 september syns tida har gått alt for fort æ, hehe!
M1979 Skrevet 2. august 2007 #49 Skrevet 2. august 2007 Har termin 14 september, begynner å nærme meg høygravid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå