Gå til innhold

septemberfødere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har termin 20.september, 7 uker igjen, er d flere av dere septemberfødere her eller?

føler liksom d er lenge igjen enda,men d nærmer seg alikevel raskt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

har termin 24. sept, men skal ta ks ca 14 dager før. Bare 40 dager igjen...

Skrevet

Hei:)

Har termin 17.september.. begynner gå litt seint:/

Skrevet

hvorfor du tar ks, har egentlig lyst til det selv,men vet ikke om man får velge å bare gjøre det sånn uten videre?

Skrevet

29.september her.

Nærmer seg nå, ja:) Men tatt i betraktning alt som bør være i boks før han kommer, er det greit det er 59 dager igjen:)

Skrevet

17. september her, men satser på fødsel 3 uker før :-)

Skulle ønske tiden kunne gått fortere - er såååå klar for å få kroppen for meg selv og få hilst på tulla.

Skrevet

15. sept her (ul), og menstermin 10. sept... synes det nærmer seg skremmende fort nå, men gleder meg selvfølgelig til lillegutt kommer =) Er forsåvidt enig med skorpion over her i at jeg gleder meg til å få kroppen min for meg selv igjen!!!

Skrevet

Termin 25 September her :-) Nermer seg sakte men sikkert. Lei av alle vondtene, men samtidig er det kjekt å ha litt tid på seg nå mot slutten, siden alt ikke er i boks enda!

Skrevet

Jeg her termin 6 sep og jeg er lei nå. Lei kvalmen og lei av beskymringene om han har det bra der inne osv...Bare venter og venter på at han skal komme.

Gleder meg veldig :-)

Skrevet

Selv har jeg termin 18 sept og gleder meg stort til barna blir født. Håper ventetiden ikkje blir så lang, men er glad for at jeg får de ca 14 dager før termin.

Vi får vel tenke positivt og glede oss over sparkene enn så lenge....Så er det sant nok ikkje lenge til september nei!

Skrevet

12 september her:) Blir spennende å se når han kommer..! Jeg tipper jeg går ett par dager over.. men vet jo aldri!

Lei av å vente nå... tungt å puste med den store magen.

Skrevet

har termin 20 september,skal ta KS 10 september.

Skrevet

Og jeg har termin 12. sept. Og er ikke forberedt for 5 øre! Har ikke seng, vogn, sykehusbag eller noe klart... Skal ta en liten sjau i helgen; veslejenta vår kom 3 uker før tiden. Og hvis det gjentar seg er det bare 3 uker igjen HJELP!

Skrevet

Har 25 lange dager igjen.. men går det som med første man så titter han frem 3 uker før... (lov til å drømme)... ;o)

Skrevet

Jeg har termin 17.september=) Går fort, men likevel seint til tiden jah=P

Skrevet

Har termin 7. september, og det er jammen bare 5 uker til, jippi!!!!

Hvorfor vil du ta ks mari-j ?? Tror ikke det er noe man får velge selv med mindre det er en god årsak til det som f.eks for stor baby, dårlig erfaring med tidligere fødsel, medisinske årsaker, seteleie etc

Skrevet

Hei.Har termin 14 September.44 Dager igjen:)!!!!!!

Skrevet

Jeg har termin 17. sept. Nå synes jeg tiden går saktere og saktere:S

Skrevet

Jeg har termin 24.september - og jeg syns ukene flyr avgårde!

Vi har egentlig ikke begynt å forberede oss ordentlig enda... Vi har selvfølgelig snakket mye om hvordan det kommer til å bli, spesielt i forhold til storebror på 4 år, men vi har ikke handlet noe eller funnet frem utstyr enda.

Skrevet

3 SEPT her.. føler det er kjempe lenge til..selvom det bare er 33 dager idag... jordmora sa istad at nå ern sklidd seg ned i bekkenet med hodet først og satt seg godt fast.. herregud! hehe!

håper tiden går unna som bare det..=)

Skrevet

Fikk akkurat høre at ei jeg kjenner fødte i natt, i uke 34:) Skulle egentlig være septemberbebi, men hadde vist lyst på ut nå. Var over 3kg også så det var ei stor jente:)

Jeg fikk også lyst nå gitt:)

Skrevet

begynner å få fødselsangst, får nok også en stor baby,så d gjør d vel ikke noe bedre, innerst inne veit jeg at fødselen kommer til å gå bra, men tenker bare mer og mer på d nå som tiden nærmer seg, d er jo neste måned.

og så viste jeg ikke om ks var noe man kunne velge sånn uten videre å ha en god grunn for, men takk som spør

Skrevet

jepp! 26 sept her :) tiden flyr den jenter ;)

Skrevet

har termin den 26 september.... syns dagan går bare saktere å saktere!! men tia kommer nokk fort nokk:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...