Anni 79 med to prinsesser:) Skrevet 5. august 2007 #26 Skrevet 5. august 2007 Hei jenter! Jeg fant ike b på apoteket, de hadde bare QR. Men testet med billigtester lørdag morgen, negativt. Har en stygg følelse at tanta kommer snikende rundt 8 august.Håper at vi får en spire:)
ennah78 Skrevet 5. august 2007 #27 Skrevet 5. august 2007 Da braker uka vår snart løs jenter! LYkke til alle sammen!! Håper spirene er satt fast med superlim til april...
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 6. august 2007 Forfatter #28 Skrevet 6. august 2007 Hei og god morgen, Ja .. da er det uke 32 og IKM nærmer seg for oss alle! Jeg føler meg IKKE gravid .. har mindre symptomer idag enn i forrige uke (mens murringer/stikking i eggstokker) .. Og puppene er fremdeles ganske slappe ) Tanta mi pleier å være ganske så trofast .. så hun dukker sikkert opp imorgen som hun har "sagt" ... blÆ! Lykke til alle snupper :=)
Lykke(lig) Skrevet 6. august 2007 #29 Skrevet 6. august 2007 jeg føler meg heller ikke gravid.. Vi får håpe at det kanskje er et positivt tegn?? hehe, det er jo mange som ikke merker symptomer før de er uti andre måned! Synes dette er litt nervepirrende altså,prøver å ikke ha forhåpninger, men man har jo det forde om.. Uansett, lykke til!!!! Så får vi holde hverandre oppdaterte!
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 7. august 2007 Forfatter #30 Skrevet 7. august 2007 Hola, Jaja.. da kom hun selvfølgelig (den fordømte tanta) .. Igår kveld .. en dag før tiden faktisk Over i 7.pp.. (7 er mitt lykketall -så da får vi satse på at det skjer denne gangen :=) Lykke til alle dere andre!!!! Klem DD
ennah78 Skrevet 8. august 2007 #31 Skrevet 8. august 2007 Midt i uke 32 jenter! hvordan går det ?? jeg har ikke fått tanta på besøk i dag..men har noen dager å gå på.. i dag eller søndag er ikm..
Lykke(lig) Skrevet 8. august 2007 #32 Skrevet 8. august 2007 Jeg venter ikm enda, skal ha den på fredag tror jeg... er spent! lure på når jeg har "gøts" nok til å teste...
ippemo får augustbaby Skrevet 8. august 2007 #33 Skrevet 8. august 2007 IKM i dag, testet meg i kveld, men ble ikke klok på den. Billgtest-strimmel, svaaak strek, men klarer ikke avgjøre fargen på den. Øverst og nederst på sidene er den rosa, men selve streken er vanskelig å si. Hvis ikke tr dukker opp til fredags morgen, så tester jeg på nytt.
2939151 Skrevet 9. august 2007 #34 Skrevet 9. august 2007 Ble en skyggestrek i dag på meg, men den var så svak at man må legge godviljan til for å se den. Nei, det er vel kanskje et håp fortsatt?
ippemo får augustbaby Skrevet 9. august 2007 #35 Skrevet 9. august 2007 Ny test i dag, svaak lyserosa strek... meget mulig jeg er gravid, men vil ta en "skikkelig" test først, gjerne med en STERK strek på! hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå