DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 Heisann sveisann :=) Hvordan ligger det ann i løypa? Noen spennende symptomer å dele med dere? Jeg har vondt i ryggen, voksesmerter i bena .. igår hadde jeg stikking i eggstokkene + midten... Puppene er IKKE ømme IKM ca. 7.august. Går å kjenner på dem hele tiden ) hihi ... Lykke til alle sammen!!
Bomsedeisi Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 Hei. Jeg har også IKM 7 aug. Har heller ikke ømme pupper (det hadde jeg veldig med nr 1) men er veldig trøtt og synes jeg kjenner litt bekkenplager :-( Håper veldig den sitter, men er knu i 1 pp. så regner med at det kan ta noen mnd. til. 6 dager til testing :-)
Andrebolleiovnen Skrevet 1. august 2007 #3 Skrevet 1. august 2007 Faktisk fryktelig dårlig med symptomer....Helt til jeg har vært her inne noen minutter til:) hehe Jeg venter ikm 3-6 august. Og tok test i går, som var negativ. Hadde håpet så inderlig på klaff denne mnd!!!
ippemo får augustbaby Skrevet 1. august 2007 #5 Skrevet 1. august 2007 IKM 8. august, men hadde el rundt ca 22. juli, så kan vel begynne å teste rundt 5.? Har vondt i korsryggen, er veldig sliten for tiden, har mye humørsvigninger og metallsmak i munnen. Er spent på om det klaffet, men siden det er første pp så er vel det litt for mye å håpe på! ;-)
Lykke(lig) Skrevet 1. august 2007 #6 Skrevet 1. august 2007 Etter mine utregninger skal jeg ha ikm rundt 10. august, men begynner å bli usikker siden jeg ikke kjente el denne mnd.. Har en rar syklus, så det er aldri lett å vite når tanta kommer.. Uansett er vi også på 1pp så jeg tviler på klaff, men man håper jo... Har foresten ingen symptomer.. Jeg har ikke så god matlyst for tiden, føler meg ikke sulten. Men det er nok ikke et symptom, hehe. Når skal dere teste? dagen dere skal ha ikm?
Bomsedeisi Skrevet 1. august 2007 #7 Skrevet 1. august 2007 Hmm tro når vi kan begynne å teste, jeg har så lyst å ta en test i morgen tidlig, men er vel liten vits. Når skal dere andre teste? eller venter dere bare på IKM?
ennah78 Skrevet 2. august 2007 #8 Skrevet 2. august 2007 Kommer til å vente nærme IKM iallefall, siden jeg har sykluser på 28 og 32 dager.. så jeg venter TR 8 eller 12 august..
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 2. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 2. august 2007 Haloen, jeg tenkte ta en test (hvis tanta mi ikke kommer) på lørdags morgen.. Jeg skal nemlig feire mitt eget 30 års lag den kvelden ) Uansett hva resultatet blir skal jeg ta det veeeldig med ro den kvelden .. !! IKM = ca. 7.august ... Lykke til alle spirejaktere!
ennah78 Skrevet 2. august 2007 #10 Skrevet 2. august 2007 Får håpe testen blir positiv og at du da iallefall må feire med måte Gratulerer med dagen da
Arnetmor Skrevet 2. august 2007 #11 Skrevet 2. august 2007 DollyD....jeg har akkurat samme som deg. Vondt i ryggen, har også masse mensmurring uten at TR kommer. Kjenner også på puppene mine hele tiden, men døm fins ikke ømme. Litt usikker på IKM siden dette er 1 pp etter p-pille slutt....men det skal være i nærheten=) Lykke til=) =)
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 2. august 2007 Forfatter #12 Skrevet 2. august 2007 Hei Arnetmor ;o) Masse masse lykke til du også!! Gi lyd hvis det skjer noe da.... Jeg er heller ikke 100% sikker på IKM .. da sist syklus var 23 dager ..(1.sykus etter SA i juni) men jeg har antatt at denne er 28 som jeg vanligvis har.. Hmm? Tiden vil vise... Klem DollyD
løveprinsen <3 Skrevet 2. august 2007 #13 Skrevet 2. august 2007 Det er så altfor lenge til jeg kan teste.IKM 10. august, det er jo over 1 uke til. Tester nok ikke før IKM, hvis jeg greier å holde det da. Typisk at tanta kommer rett etter en svidd grav.test. Ønsker alle kjempemasse lykke til. Tenk så kult om vi alle får positive tester da:-) Klem til alle.
Anni 79 med to prinsesser:) Skrevet 2. august 2007 #14 Skrevet 2. august 2007 Hei hei alle sammen. Jeg har litt symptomer, men tror nok det er mest innbildning. er veldig trøtt for tiden. Har hatt murring i nedre del av magen sisst uke, litt nå på kvelden.Er lettere sint på min søte datter på snart tre år. Jeg har en enorm ryddedille for tiden???kan dette bety noe? Har ømme brystvorter og litt lotionaktig utflod. Hmmmm dette skal bli spennende. Tenkte å kjøpe en CB i morgen og teste morgenurin på lørdag. Skal på konsert og se gyldne tider!!! Har ikm søndag eller onsdag. Lykke til jenter
Lykke(lig) Skrevet 2. august 2007 #15 Skrevet 2. august 2007 Selvfølgelig leter jeg etter symptomer, hehe, og tror ikke jeg har noen veldig tydelige.. Føler meg veldig varm for tiden, er det et symptom?? Ja, det hadde vært artig om vi alle fikk en liten spire hver!!
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 3. august 2007 Forfatter #16 Skrevet 3. august 2007 Hei og god fredag :=) Jeg er varm jeg også ... hehe!
Lykke(lig) Skrevet 3. august 2007 #17 Skrevet 3. august 2007 idag merka jeg murring/pressfølelse i magen.. Men, det er vell bare mitt iherdige forsøk på å finne symptomer. hehe Vi har bestemt oss kun for å prøve 2pp pga bryllup om 1 år. Har ikke så lyst å stå høygravid under vielsen hihi så min sjangs på å bli gravid nå tror jeg er liten, siden mange bruker flere enn 2pp for å bli gravid. også tenker jeg, hvorfor skal det være akkurat meg som blir gravid på 1 eller 2pp?? Men uansett er dette veldig spennende, men jeg tror det blir en nedtur å stoppe å prøve for 1 år.. :/ Er det noe nytt med dere jenter?? Noen nye symptomer eller andre kommentarer? Jeg håper vi alle sammen fikk masse dryss av babystøv fra de som ble gravide denne uken som gikk!!!!
Bomsedeisi Skrevet 3. august 2007 #18 Skrevet 3. august 2007 Fikk TR i dag jeg, noen dager før tiden :-(
løveprinsen <3 Skrevet 3. august 2007 #19 Skrevet 3. august 2007 Kjipt at TR kom til deg da Klar for nr2. Da er det bare å hoppe over i ny pp og håpe på bedre lykke da. Jeg har ikke IKM før om 1 uke. Blir jo lettere smågal av å vente.
ennah78 Skrevet 3. august 2007 #20 Skrevet 3. august 2007 Uff, kjedelig. Håper den hersens tanta reiser på alng tur for alle sammen snart!! Jeg har pakka kofferten hennes med masse klær så ho skal holde seg borte i lang lang tid... bare ho ikke stikker innom til uka da.....
Lykke(lig) Skrevet 3. august 2007 #21 Skrevet 3. august 2007 To venninner av meg er kommet hjem fra ferie, og har planlagt å gå ut imorgen. De har tatt som selvfølge at jeg skal være med, men jeg har hintet om at jeg ikke har lyst å drikke alkohol denne helga. Selvfølgelig ser det ikke ut som at de respekterer dette.. jeg har ikke lyst å fortelle noen at vi er blitt prøvere.. har dere noen tips om hva jeg kan unnskylde meg med?? Uansett er jeg sikkrt ikke gravid, så da kan jeg egentlig bare drikke. Men.. jeg vet jo ikke ennå.. har ikm rundt 10. august. Har ikke hatt noen sterke symptomer bortsett fra i dag har jeg begynt å kjenne press nederst i magen. Ligner veldig på tr symptomer..
Lykke(lig) Skrevet 5. august 2007 #22 Skrevet 5. august 2007 Nå er vi i siste dag av uke 31 jenter! Hvordan står det til, og har noen fått flere symptomer?? Håper spirene våre har festet seg og planlegger å bli der leeenge! iallefall til langt ut i april! Lykke til!!!!
ippemo får augustbaby Skrevet 5. august 2007 #23 Skrevet 5. august 2007 Jeg kastet opp etter jeg drakk kaffe i går, men testet negativt i dag... ikm på tirsdag, kanskje litt tidlig? Tiden vil vise uansett! :-)
Prinsemammaen Skrevet 5. august 2007 #24 Skrevet 5. august 2007 Vært skikkelig slapp og sliten den siste uka. Har hatt null krefter! Men regner med det kun er fordi det har blitt så lite sol på meg i sommer... :-) Ellers har jeg også vært småkvalm siste uken. Helt jævlig de to siste dagene. Men regner med det kun er noe som går... Aner ikke når jeg har IKM, men regner med det kanskje er til uka en gang. Mellom onsdag og søndag... Men har et liiiiiiiite håp om at kvalmen fortsetter ut i neste uke, og at tanta storkoser seg på ferie.... ;-)
Ema73 - prøver 5 år (8 år) Skrevet 5. august 2007 #25 Skrevet 5. august 2007 Jeg hadde EL forrige søndag på dag 8 denne pp. Jeg har da IKM ca neste helg så jeg kaster meg på denne skravletråden. Jeg hadde på onsdag og torsdag en fryktelig kvalme og vondt nederst i magen på midten og litt til siden. Jeg håpa da at dette kunne være festesmerter, men det er jo litt tidlig til det også. Ellers så har jeg denne gangen et fryktelig klebrig rart klumpete hvitt slim i underlivet. Det ser ut som vått papir (beklager detaljene jenter). Men dette har jeg aldri hatt før, så da innbiller jeg meg selvsagt at dette er et symptom også :-/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå