Gå til innhold

Vil dere begraves eller kremeres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, omtrent sånn tenkte jeg også, men gadd ikke dra det noe lenger...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg måtte bare...syns det er litt ille når folk blir skremt av noe som er veldig usannsynlig.

men skal jo ikke si at det IKKE skjedde,man vet jo aldri.Men jeg stiller spørsmål ved hvor sannsynlig det er...

Skrevet

Jeg vil kremeres, etter de har tatt ut alt av organer som de måtte få bruk for. Og jeg vil ikke innom kirken...

Skrevet

Hm, det hørtes litt vel sprøtt ut ja..

Det er klart at ville ting skjer, men om dette skjedde i Norge for bare 15 år siden ville det det vel blitt stort slått i alle aviser..? Jeg kan hvertfall ikke huske å ha lest om noe slikt, det ville jeg husket da dette er min store skrekk pga en Hitchcock film jeg snek meg til å se når jeg var liten ;o)

Ble det ikke skrevet om HI?

Skrevet

Hehe, jeg mente selvfølgelig pølsa, ikke HI...

Skrevet

Jeg skal kremers og vil da bli gravlagt i samme grav som engelen min.

Skrevet

Jeg blåser i det, samme for meg så lenge jeg er død.

Skrevet

jeg vil jo helst leve evig jeg da, men når det ikke går så tror jeg kanskje jeg vil kremeres....

Skrevet

Jeg vil kremeres, og sá kan de putte meg pá et timeglass sá gjór jeg nytte nár jeg er dód oxo :o)

Vil IKKE at de legger kroppen min ned i jorda, sá ámer, mark, biller og slikt kan spise meg opp - det synes jeg er utrolig heslig á tenke pá.

Skrevet

Jeg vil kremeres...

Tror etter hvert at vi ikke får noe valg. dette på grunn av plass mangel...

Skrevet

Jeg vil begraves.... Alle marker og ting og tang kan bare forsyne seg av kroppen min=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...