Gå til innhold

Tråd for Simo tilhengere


Gjest

Anbefalte innlegg

ja, tror det er den beste hva gjelder kvalitet på understellet, vanntette tekstiler og god gyngefunksjon. Det er ihvertfall min erfaring.Men har dere intrykk av at den tar mere plass , tenker på når man skal inn på trange steder som kafe, forestillinger o.l ? det er dette jeg er så engstelig for,. ja og så en ting til , bruker dere den i bilen også ? går det greit å slå den opp og ned?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi hadde en pent brukt simo kombi på hånda, men må nok kjøpe en annen vogn, den blir rett og slett for stor for oss. Her skal både hundebur og barnevogn inn i bagasjerommet på bilen, og simoen blir akkurat litt for lang dessverre. Så nå er vi på jakt etter en vogn med noenlunde samme plass i hardbagen som simoen.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har en emmaljunga og den er jo av samme kaliber, vi har den med i bilen, stasjonsvogn og hund, og overalt i byen, på oslo city og kafe.....den er litt vanskelig å handle med på grûnerløkka fordi det er så mange sma butikker, men da får bare far stå ute med barnet....så ofte er ikke babyen med på shopping likevel.....eller rettere sagt: det går leeeenge mellom hver shoppingtur nå for tiden ; ))

kjøp en kombivogn og ta med bagen og sett den på to stoler på kafe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter vårt første barn i november, og vogna har stått klar i over en mnd allerede. Det ble Simo Combi 625, 2007-modellen, svart.

 

Var aldri noen andre alternativ for vår del... Ville gjerne ha en stabil trygg vogn, som ikke skal se ut som et romvesen. Liker best det klassiske, og der er simo toppers uten å bli kjedelig eller gammeldags...

 

Gleder oss veldig til å trille tur :)

Tror ikke tyngden på vogna skal bli til noen hindring... Vi har da vel muskler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjekt med den gode kvaliteten. MEN er det noen som vet om vi bør vente med å kjøpe vogn, er det snart noen nyheter på gang? har vært samme modellen ganske lenge syns jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer til å bli en Simo Duo på oss når vår baby en gang kommer. Lunere og bedre vogner enn simo skal man lete lenge etter :-)

 

Lurer på hvordan de som har 3-hjulinger kan si at vognene er lune når kalesjen kun dekker toppen, altså at den ikke skjermer fra sidene? Kun simo som gjelder her iallfall, og jeg ser at jeg ikke er den eneste ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også veldig Simo-tilhenger.

Har hatt simo-kombi til forrigemann, og skal ha det nå også. Er super-fornøyd. Også synes jeg det er mye finere med stramme kalesjer enn de posete som er på mange andre vogner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også Simo kombi!

 

Ville aldri hatt en annen vogn! Jeg har prøvd å trille flere andre vogner, og de klarer ALDRI å matche komforten til Simo!

 

Greit nok, den er litt tung å ta ut og inn av bilen, men det bryr jeg meg ikke noe om. Tar liksom 2 sekunder å få den inn uansett!

 

Den er også tung å trille om man er på skog-tur, men nå er det sjeldent vi har vært/er det så har i grunn ikke noe problem med det heller!

 

Mulig vi skal kjøpe en emmaljunga for å ha med i butikker o.l, da Simo kan bli litt stor.. Men på en annen side er jeg så fornøyd med den, så jeg er ikke sikker enda.. Digger at det er så god plass under =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har en kjempe fin simo bagvogn tilsalgs, den er mørk blå m refleks langs kantene, 06 mod, kjempe stor og god vogn, jeg har hatt 3 sånne vogner, det sier sitt. kr 2500, kontakt meg gjærne på tlf 90973314 hvis du er innterisert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en Simo bagvogn 2002 modell som jeg GLEDER meg til å ta fram igjen snart..... eeehh ganske snart kanskje?? ;-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vVi har bestilt Simo, fordi den er lunest for babyen. Men hvor tung er den egentlig? , og det er vel bare i oppover bakker man kjenner tyngden, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi hadde simo bagvogn i 2002 ,skal bruke den igjen nå til andre mann.den er perfekt til vinterføret.hadde sportsvogn og og vet dere ka..jeg kastet den.vi brukte den knappt noen ganger.tung og fyselig å få med seg.kjøpte trille i stedet og den var genial.skal ha noe lettere vogn etter barnevogna denne gang også.men den blir ikke brukt så mye når du bor milesvis fra jobb og barnet er i barnehage osv.får se det litt ann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er superfornøyd med min Simo kombi vogna mi:) Eneste minuset jeg har på den er at den tar all baggasjeplass i bilen vår. Men "trøster" meg med at vi ikke er så mye på farten med bil og vogn, og at til våren har vi tenkt å kjøpe en mindre vogn eller trille for å ha med på bilturer. Kommer ikke til å gi slipp på Simoen med en gang nei...

 

Var nabofruen som "overtalte" meg tilå kjøpe Simo..klarte nemlig aldri å bestemme meg, og hun hadde brukt Simo kombi på begge sine og var kjempefornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...