Yo&La+spire Skrevet 8. august 2007 #27 Skrevet 8. august 2007 Vet du...vi sier bare 1800 da....virker ikke som om det var noe videre interesse for 1300 lenger....så prøver vi å komme da:) Håper ikke mange lar vere fordi det er litt seint, men vi kan jo som du sier ha eget dibtreff senere. Gleder oss! (hehe...eller eg gleder meg, snuppa er visst bare sulten akkurat nå...
Bergene Skrevet 8. august 2007 Forfatter #28 Skrevet 8. august 2007 hehe Mailen kan vist bare komme om det blir kl 13. Nei nå ler jeg hehe, for et styr...
Bergene Skrevet 8. august 2007 Forfatter #29 Skrevet 8. august 2007 Har vært så opptatt jeg, men vi tar det kl 18 ja. Det er det enkleste =). Så kan vi heller lage formiddagstreff en annen dag =).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå