Gå til innhold

BERGENSTREFF torsdag 9 aug.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inne på barnimagen har vi hatt ung og gravid treff en god stund annenhver torsdag. Nå har jo de fleste av oss fått babyene våre, så det er vel egentlig både ung og gravid og ung mor treff. Så skriver om treffet her inne også.

Nytt treff er Torsdag 9 aug kl 18.00 på cafe opus på bystasjonen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm.. er dette uten barn da eller?

Skrevet

Eg har lyst å vere med, men kl 18.00 passer litt dårlig...midt i mat/stell/nesten leggetid-tid....Er vel koseligere med barn vel? Men da må det nok bli litt tideligere for vår del....:)

Skrevet

er med barna ja:) samme for meg når det e. men hadde egentlig vært litt bedre tidligere på dagen ja.. siden gullet begynner å bli trøtt i 7 tiden :) og helst skulle vært i seng da.. hehe..

Skrevet

Formiddag er helt greit for meg hvertfall, kunne tenkt meg det selv også =). Vi får høre med de på bim ;-).

Skrevet

formiddag er bra:)

litt kjipt å knuse leggerutinene en gang annenhver uke!

Skrevet

Når kl passer det da? 12.00, 12.30, 13.00, noe sånt gjerne?

Skrevet

eg stemmer for kl 13.00 eller senere!!!!! (slipper vi stresse så alt for tidlig på morgenen..hihi.)

Skrevet

Oki skal vi si kl 13.00 da? Passer det for dere andre? Jeg kan sende sms til mailen og spørre henne også ;-).

Skrevet

Kl 13.00 passer kjempefint for oss iallefall:) Håper mange kan komme!

Skrevet

jepp:) jolly gudd! :D mange som skal ha vogner med seg?? sitter å lurer på om eg skal ha vogn-baby eller bære-baby ;)

Skrevet

Supert=) Gleder meg!

Tja om vi tar med vogn blir den bare stående til pynt, hehe, så tror ikke jeg gidder å drasse den med.

Skrevet

Vi bor 2 min unna, sitter å lurer på om eg skal ta mei taien eller bare bære henne i "hånda"...hehe:) Vogn? Tenkte ikke på det engang. Sikkert lurt at de som kan bære bærer visst vi blir endel folk....såvidt eg husker er det ikke sååå god plass, eller...?

Skrevet

ja sant dt.. men tenkte vist eg skulle få sjangs til ¨spise noe, så blir dt litt vanskelig med jenta hengende over middags fatet.. hihi.. skulle hatt noe å legge ungene¨ ¨på så de kunne glodd litt på hverandre ;)

Skrevet

De inne på bim vil vist ikke møtes kl 13 de, de syns det passer best kl 18.00 =/. Hmm... skal vi bare dele opp da eller? Hva sier dere? Vanskelig dette.

Skrevet

Æsj, det ble vanskelig....eg har ikke så lyst kl 18.00 siden snuppa spiser akkurat da, og skal legge seg etterpå...og så er vi inne i en litt vanskelig leggeperiode, hehe....

Hvor mange som har lyst kl 1300 da?

Skrevet

kan vi ikke bare ta det i 3-4 tiden da? midt i mellom liksom..

Skrevet

3-4 tiden er det dårligste tidspunktet for vår del, hehe.

Skrevet

HMz blir vanskelig dette da...

Skrevet

Hvordan blir det nå i morgen?

Skrevet

Hehe....leste rett etter at eg hadde skrevet det inne på BIM at der møtes de kl 1800. Så da blir det ikke kl 1300 altså? Har jo kjempelyst...kaaaan jo gi grøt halv seks og stikke bort en times tid etterpå da....visst snuppa er grei....Er det flere med bebis som kommer? Montree? Bobleplast?

Skrevet

Nei jeg har ikke peiling jeg. Vi kan enten komme kl 18 vi som får det til, eller vi kan ha vårt eget mamma treff kl 13. Akkuratt det samme for meg hvertfall. Hva syns dere jenter?

Skrevet

Okei....eg kommer kl 1300 visst det blir og prøver å komme kl 1800 visst snuppa er grei visst det ikke blir kl 1300...puh!

Spør!:

Hvem kan komme kl 1300?

Skrevet

Vi kan jo også bare gå kl 18, vi som kan det også heller ha et eget dib treff en annen dag. Bare et forslag.

Skrevet

Men hvis det blir eget treff i morgen kl 13, kan hvertfall jeg og mailen (virker ikke som hun er så mye her, så svarer for henne) komme da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...