Gjest Skrevet 31. juli 2007 #27 Skrevet 31. juli 2007 Nei alle kan ikke være like fantastiske som meg Det har du rett i.
Gjest Skrevet 31. juli 2007 #28 Skrevet 31. juli 2007 Det er så enkelt som jeg skrev i hovedinnlegget. Så hvis du hadde faktisk LEST det så hadde jeg sluppet å gjenta megselv.
Gjest Skrevet 31. juli 2007 #29 Skrevet 31. juli 2007 Jeg har LEST det og synes det var ganske morsomt det du skrev! Hun tjener masse penger på dumme mannfolk, er jo ikke så dum selv da. Hun jobber ikke så alt for hardt heller :-) Selv kunne jeg nok ikke tenkt meg og ha hennes boobs eller yrke men det er jo morsomt at andre er så dumme at de lar henne leve av det. Hun sparer seg opp penger til et liv i sus og dus =)
Girly *snuppa og snuppen* Skrevet 31. juli 2007 #30 Skrevet 31. juli 2007 For mamma25 så er ikke penger alt skjønner du. )
Gjest Skrevet 31. juli 2007 #31 Skrevet 31. juli 2007 nei Girly det er ikke det skjønner du ) greit å ha litt verdighet også. men det er det tydeligvis for deg
Gjest Skrevet 31. juli 2007 #32 Skrevet 31. juli 2007 Altså, mye dum kan hun jo ikke være, hun var ute etter å få mye oppmerksomhet og det har hun klart VELDIG bra.. Det man kan diskutere er jo om all oppmerksomhet er positiv oppmerksomhet og om det var et gjennomtenkt valg fra hennes side å virkelig lage seg et "dum og deilig" image. Jeg personlig synes kanskje at man burde tenke litt lenger enn hva nesen rekker,, tror neppe hun vil synes det er like morro å være kjent som Puppe-Lene om 10 år, når hun kanskje har man, barn og et helt annet liv å leve. Jeg er fryktelig i uenig i de valgene den jenta tar, ville aldri holdt på sånn selv, men kvalm er hun da ikke.. Å si at hun er dum er unødvendig, jada hun virker jo dum i media o.l. men det er nok den personen hun har valgt å være utad. Om hun er sånn i det virkelige liv vet nok bare de som kjenner henne personlig.. Leste et sted at hun hadde sagt at hun syntes det var helt ok å være hatet av alle jenter og elsket av alle menn, så tror neppe hun ville tatt seg nær av de kometarene som har blitt skrevet her hvis hun hadde kommet over de, er jo det image hun har skapt for seg selv så da må hun jo takle at folk komenterer det, utifra den komentaren jeg nevnte så virker det jo som om det er dette hun har hatt lyst til.
Gjest Skrevet 31. juli 2007 #33 Skrevet 31. juli 2007 For høygravide damer er penger ALT ;-) He he, kanskje vi skal vifte med boobsa våres nå, mine er iallefall skikkelig lekre nå! My boobs are ok!
Girly *snuppa og snuppen* Skrevet 31. juli 2007 #34 Skrevet 31. juli 2007 he he! Kanskje vi skal kaste oss rundt å stille opp på noen lekre "gravid bilder" i ett eller annet mannfolk blad??? :-) Penger er ALT og verdighet blåser vi i! ;-) Vi rekker jo å få til en reportasje om vi er raske? ;-) To hotte babes i 9 mnd??? Lukter penger jeg nå!
Twig Skrevet 31. juli 2007 #35 Skrevet 31. juli 2007 Hehe, tåler henne ikke selv, men la nå dama være dum, setter oss andre i bedre lys
SnupsaTupsa Skrevet 31. juli 2007 #36 Skrevet 31. juli 2007 ingen fan av det hun gjør, men jeg kjenner henne jo ikke, så kan ikke si noe om henne som person. Men jeg kjenner en venninne av henne, som delvis lever av noe av det samme og ser lik ut, og hun er overhodet ikke dum! Men hun er opptatt av kropp og utseende, og synes det er helt topp å kunne tjene penger på å trene og holde seg i form, være fin på håret osv. Jeg tror nok Lene Alexandra er ganske smart som har klart det hun har klart ;0) Er nok ikke hvilket "brødhue" (dine ord) som helst som hadde klart det, selv med store pupper skjønner du! De vet at dumme mannfolk kjøper store pupper, blondt hår, og "tomskaller", så hvorfor ikke spille på det da?! Selv om det ikke er en måte du eller jeg ville tjent penger på så er vel ikke folk ekle og dumme av den grunn?! Det er vel forskjellig hva folk mener man taper verdighet på?! Jeg synes feks ikke det gir spesielt med verdighet å skrive sånne innlegg som dette der man kun er ute etter å hetse et menneske man ikke engang kjenner eller vet stort om. Men, men; meg om det! ;O)
OsloMor Skrevet 31. juli 2007 #37 Skrevet 31. juli 2007 Hennes boobs er iallefall ikke okey! (hun har vel 1.5 kg silikon eller noe) MEN det er jo ikke mine lenger heller:-0, så jeg får ve holde kjeft.
Lilly 79 Skrevet 31. juli 2007 #38 Skrevet 31. juli 2007 Noen gjør bare alt for å skape en lang tråd:-)
Synne 18 & Lucas 2 Skrevet 31. juli 2007 #39 Skrevet 31. juli 2007 Er litt barnslig å dømme en person som egentlig bare gjør jobben sin sånn sett! Alle som leker dum å delig får oppmerkosmhet!! Negativ fra damer,å posetiv fra de fleste gutter! Personlig så syntes jeg Lene har sinnsykt fin kropp, men puppene hadde eg klart meg uten!!! Greit nok å ta silikon, men finnes grenser!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå