Gjest Skrevet 31. juli 2007 #1 Skrevet 31. juli 2007 hun er jo overalt..ser like dum ut som et brød..sorry ass men dama kan ikke være smart. overalt ser jeg henne med de oppumpede muggene sine..ohhh hvorfor er hun "kjendis" my boobs are okey..Hun er 25 år!!!!! djiises
Bella Swan Skrevet 31. juli 2007 #2 Skrevet 31. juli 2007 Hun er direkte ekkel. Tenk å være så hjernedød at hun kan synge om hvor dum hun er. Kan ikke ha mye selvrespekt den dama.
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 31. juli 2007 #4 Skrevet 31. juli 2007 Lene er ei kjempeokei jente.. og hun er slettes ikke dum
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 31. juli 2007 #5 Skrevet 31. juli 2007 Er jo ganske frekt at dere tillater dere å snakke slik om et menneske. Hvis noen angriper noen på skravle så er det persongangrep men å sleng dritt om en dere ikke kjenner er ok? Selv om hun er kjendis? Nei dæven.
PopUp Skrevet 31. juli 2007 #6 Skrevet 31. juli 2007 Tror nok ikke hun er så dum som alle skal ha det til... Er nok en god dose selvironi i den sangen (og ellers). Men å brette seg ut som hun (og plenty med andre folk) gjør er jo en annen sak ;o)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 31. juli 2007 #7 Skrevet 31. juli 2007 Men at hun fremstiller seg selv som stokkdum kan vel ingen fornekte;-))
Askepott 3 barnsmor Skrevet 31. juli 2007 #8 Skrevet 31. juli 2007 Ja en skikkelig ekkel dame, ikke mye pen må jeg si og virkelig DUM!!!!
Prinsemammaen Skrevet 31. juli 2007 #9 Skrevet 31. juli 2007 Jeg kjenner Lene (ikke så veldig godt men noe), og inntrykket jeg har fått av henne er kjempebra. Hun er utrolig snill og veldig ålreit som person! Hun er VELDIG flink til å leve opp til ryktet sitt som dum og deilig. Men det er nok mer i toppen enn folk tror....
--arkin-- Skrevet 31. juli 2007 #10 Skrevet 31. juli 2007 jeg tror hun er mye mer smart enn det hun utgir seg for, ellers tror jeg neppe hun ville ha vært der hun er i dag.. skjønner ikke at dere kan dømme en person utfra det dere ser i medier og sånne ting
miss_chica Skrevet 31. juli 2007 #11 Skrevet 31. juli 2007 ja, hun er mongo!! har du sletta profilen din mami??
Miss Foster Skrevet 31. juli 2007 #12 Skrevet 31. juli 2007 Ja for dette innlegget og ordbruken din tilsier jo at du er mye mer voksen og moden enn henne.....?....
Gjest Skrevet 31. juli 2007 #14 Skrevet 31. juli 2007 Ordbruken? Alt er jo sant. Ja jeg er absolutt mere voksen enn den bimboen. Gudskjelov for det. miss_chica: yess baby
Girly *snuppa og snuppen* Skrevet 31. juli 2007 #16 Skrevet 31. juli 2007 Ja, hun må jo være veldig dum... Skaper seg en karriere og pengene ruller inn på konto... Er en grunn til at hun er over alt! Noen som er misunnelig her kanskje?
Gjest Skrevet 31. juli 2007 #17 Skrevet 31. juli 2007 Ja jeg er kjempemisunnelig på Lene Alexandra! Tjene penger på å posere nesten naken? Litt selvrespekt burde man ha. Nei jeg ville aldri oppført meg eller kledd av meg slik som henne. Penger er ikke alt Girly.
Girly *snuppa og snuppen* Skrevet 31. juli 2007 #18 Skrevet 31. juli 2007 Oppfører hun seg så dårlig da? Synes det er dårligere oppførsel å slenge drit om folk som ikke har mulighet til å forsvare seg. Og hvordan andre tjener til livets opphold har vel du strengt tatt ikke noe med? Hun gjør da ikke noe ulovlig?
Gjest Skrevet 31. juli 2007 #19 Skrevet 31. juli 2007 Selvsagt kan jeg mene noe om henne. Hun gjør ingenting ulovlig nei, sa jeg sa det? Sa hun var ekkel og umoden jeg. Men hvis du ikke ser noe galt med det hun gjør, sier vel heller det litt om deg. Det er utrolig å slenge "du er misunnelig" fordi jeg sier det om henne. Jeg kan også spare opp to-tre lønninger og pumpe 3 kg silikon i puppene. Men jeg har da litt vett ennå til at jeg ikke ønsker å gjøre det. Har jo hørt hun snakke på tven også..alt som kommer fra munnen hennes erordet pupper....Virker kjempesmart den jenta ja
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 31. juli 2007 #20 Skrevet 31. juli 2007 Skjerp deg a mamma25. Du kjenner henne ikke. Som dere så ofte sier her inne "send henne en pm" send henne et brev eller gå å ta deg en bolle, misunnelige dame. Utrolig umodent.
Lille Filur Skrevet 31. juli 2007 #21 Skrevet 31. juli 2007 Jeg er faktisk litt enig med deg mamma25, hun virker heeeeeeeelt teit! Men likevel tror jeg at hun er full av ironi... eller jeg håper for hennes del. Hun virker helt fjern på tv og når hun åpner munnen. MEN hun oppfører seg ikke noe annerledes enn alle andre damene som spiller på sex. Hva med mira??? uff hun tror jjo hun er den deiligste i norge, uff. jeg synes i utgangspunktet at det er for mye fokus på kropp i musikkbransjen, jeg er nok blitt litt gammel ;o)
Gjest Skrevet 31. juli 2007 #22 Skrevet 31. juli 2007 Tror aldri man skal si så mye om noen man ikke kjenner, uansett! Tror mange ofte tar grundig feil ved å vurdere noen utifra utseende, selv om et er nettopp det Lene Alexandra lever av så er hun så mye mer enn det! Jeg kjenner henne ikke, men har snakket med henne et par ganger siden vi begge deltok i samme musikkvideo for noen år siden. Og ja, hun spiller veldig på dum og deilig men var veldig hyggelig og grei =) Det er sikert en del av mannfolken dere som bidrar til full lommebok for boobsa hennes også :-*) Derfor dere er så sure eller? ;-)
Gjest Skrevet 31. juli 2007 #23 Skrevet 31. juli 2007 "misunnelige dame" hehe skarp tunge du odyssey..Gå å ta deg en bolle...omg
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 31. juli 2007 #24 Skrevet 31. juli 2007 omg meg så mye du vil "mamma"25. det er forskjell på hvordan en person blir fremstilt og hvordan personen er.
Girly *snuppa og snuppen* Skrevet 31. juli 2007 #25 Skrevet 31. juli 2007 Nei, jeg ser overhodet ikke noe galt i det hun gjør i forhold til mange andre i musikkbransjen. Synes ikke Lene er hverken bedre eller verre enn andre. Hun spiller på sex omtrent som alle andre. Har ikke sagt at hun virker kjempesmart, men heldigvis så må vi da ikke alle være like bra som deg. Noen av oss klarer oss godt likevel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå