ana baroma Skrevet 31. juli 2007 #26 Skrevet 31. juli 2007 ja, etterhvert liker jeg henne:) har ikke vært sånn hele tiden, men jeg orker ikke å gå rundt å bruke krefter på å mislike folk jeg uansett må ha kontakt med. Så jeg forsøker å se hennes mange gode sider, og overser de andre så godt jeg kan:)
Hidjey Skrevet 31. juli 2007 #28 Skrevet 31. juli 2007 Jepp, det gjør jeg. Men jeg liker IKKE svigerfar..
vårspiren Skrevet 31. juli 2007 #30 Skrevet 31. juli 2007 Ja, hun er ei super dame! Vi kommer godt overens og har et godt forhold. Det er et par ting jeg skulle ønske at hun hadde vært anneledes med, men de fleste folk har jo noe de kan bli bedre på. Forbedringspotensialet hos henne ligger på å prioritere tid med familien. Hun er alltid veldig travel, har en krevende og interessant jobb som tar mye av hennes tid. Dermed er det lite hun har av tid til å finne på ting med barnebarna sine. Jeg skulle ønske at hun hadde ringt og sagt at hun savnet barnebarnet sitt (vi bor i en annen by) og at hun hadde spurt hvordan det går med oss litt oftere. Eller kommet på besøk fordi hun ville se oss som eneste grunn og ikke fordi hun skal til oss bare fordi det er et seminar her vi bor... Men som sagt er ikke dette et stort problem, jeg er glad i svigermoren min.
Sluffsa Skrevet 31. juli 2007 #31 Skrevet 31. juli 2007 Ja jeg liker henne og er kjempeglad i henne, bor 5 min unna og vi ses eller prates hver dag:)))
Gjest Skrevet 31. juli 2007 #32 Skrevet 31. juli 2007 Litt av og på... Likar ho godt no når eg ikkje bur i same leiligheit, men det var litt intenst å bu der den første månaden i Mexico. Jauda, vi kjem godt overeins, og no har eg jo gitt ho det vakraste barnebarnet i verda *hehe*
Blue Lady Skrevet 31. juli 2007 #33 Skrevet 31. juli 2007 Ja det gjør jeg!! Vi er veldig ulike og hun er over 40 år eldre enn meg, men hun er veldig trivelig og vi går godt sammen
Gjest Skrevet 31. juli 2007 #34 Skrevet 31. juli 2007 Kjenner ikke moren til samboer så veldig godt, men hun er ok hun. Har bare truffet henne noen få ganger. Moren til eksen min, altså farmoren til datteren min, liker jeg veldig godt.
Elbajo Skrevet 31. juli 2007 #35 Skrevet 31. juli 2007 Jepp, hun er en engel! Og det er forsåvidt svigerfar og!!!
Skravlemamman Skrevet 31. juli 2007 #36 Skrevet 31. juli 2007 Vanskelig å svare på, hun er ei merkelig dame........., men god mot barna:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå