Miss Foster Skrevet 31. juli 2007 #4 Skrevet 31. juli 2007 Nei! Jeg utstár henne ikke, men siden jeg har fátt podet inn hjemmefra at man skal behandle alle mennesker med respekt sá gjór jeg det, og hun aner ikke hva jeg fóler - selv om hun er klar over at nár det gjelder á ha et naert forhold til meg sá har hun "driti pá draget" som det sá fint heter.
Learning to fly Skrevet 31. juli 2007 #7 Skrevet 31. juli 2007 Ja, jeg liker henne, men vil ha henne på armlengs avstand. Vi er veeeldig ulike, og jeg kan ikke være for mye med henne:)
Gjest Skrevet 31. juli 2007 #8 Skrevet 31. juli 2007 Ja, for det meste.. Er likevel glad hun ikke bor 4 - 5 timer unna =)
Gjest Skrevet 31. juli 2007 #10 Skrevet 31. juli 2007 Snek seg inn en "ikke" der... Glad hun bor 4 - 5 timer unna.
Mamma'n til Kaisa og Simon:) Skrevet 31. juli 2007 #11 Skrevet 31. juli 2007 både og...hehe... grei dame å prate med og slikt, og har ingenting spesielt i mot henne... men hun er da litt sær og ikke så flink å komme å besøke barnebarna sine... Litt travelt at vi må dra på besøk til de hver gang.. tross alt lettere for henne å komme hit! (men tror hun er litt husredd ellerno.. sjelden hun overnatter andre steder...) Hun bor 1 1/2 time unna og kommer kun på dagsturer..
Bølle&Frøet Skrevet 31. juli 2007 #13 Skrevet 31. juli 2007 Svigermor bor bare 10 min unna, og jeg er kjempe glad i henne. Hun er ei super dame!!
Stor_smil Skrevet 31. juli 2007 #14 Skrevet 31. juli 2007 Jeg liker min veldig godt. Må bite i meg endel "jeg-vet-best-fordi-jeg-er-eldre-og-mer-erfaren-enn-deg" tilsnakk, og da går det som regel greit Hun er omtenksom, hjelpsom og veldig snill.. så jeg skal aboslutt ikke klage Raus økonomisk også..hihi
Askepott 3 barnsmor Skrevet 31. juli 2007 #15 Skrevet 31. juli 2007 Ja liker svigermor, vi kommer godt overens og de passer snuppa en del..
Bålle84+j06+nooni161010 Skrevet 31. juli 2007 #16 Skrevet 31. juli 2007 ja det gjør jeg, men er glad hun bor i afrika haha
smakk Skrevet 31. juli 2007 #17 Skrevet 31. juli 2007 JAAAA!!! Jeg kunne ikke fått en bedre svigermor, fantastisk på alle måter ) Har vært sammen med hennes sønn i 10 år, så vi kjenner hverandre godt. Datteren vår er første barnebarnet hennes og hun er helt spinnvill hehe.. Vi får enormt mye hjelp, men hun har aldri brydd seg FOR mye. Er så glad jeg har henne )
Gjest Skrevet 31. juli 2007 #18 Skrevet 31. juli 2007 Har verdens beste svigermor. En mer hjertevarm og omsorgsfull person skal man lete lenge etter. Og henne sønn er likedan:-) Hun elsker sitt barnebarn over alt på jord og respekterer alle våre "regler" i forhold til ungen vår.
Arb.ledig husmor Skrevet 31. juli 2007 #19 Skrevet 31. juli 2007 Tja... Ho bor 8 timer unna nå, og ser oss ikkje så ofte.. Noe ho hele tiden sier selv også, men gjør ikke noe med det... Sist ho så snuppa, var for 6mnd siden.. Og siden ho ikke ser ho så ofte, så sier ho at det er vanskelig å kjøpe klær til henne... Men jeg mener nå at, om ho hadde gått inn i f.eks hennes&mauritz eller lindex, hadde hun funnet klær som passer til jenta vår...ho vet nå tross alt hvor gammel hun er... Og så må ho hele tiden ha bekreftelse på alt, fra alle, og det gjør at eg å sambo blir til det sorte får i familien, for vi gidder ikke si alltid sånn som ho vil vi skal si det... Så om eg liker henne eller ei, klarer ikkje svare på siden eg nesten ikkje har møtt henne... (Kun vært sammen med sambo i 2 år)
Helene <3 Sarah Skrevet 31. juli 2007 #20 Skrevet 31. juli 2007 Ja og nei... Hun mener godt, men er 2 generasjoner eldre enn meg og forskjellene er litt for store til å ikke ha noe å si.. Hun irriterer faktisk vettet av meg til tider
Solitude Skrevet 31. juli 2007 #21 Skrevet 31. juli 2007 Don't get me startet *he,he* Svaret er NEI...
2 på jorden og 1 i himmelen Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #23 Skrevet 31. juli 2007 Å så deilig det må være å ha en svigermor en liker. kjenner jeg blir litt misunnelig her jeg nå. Min er super egoistisk og bryr seg lite om barnebarna....
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 31. juli 2007 #25 Skrevet 31. juli 2007 Sånn alt i alt så har jeg en topp svigermor. Kan ikke klage nei, vi har våre fighter.. Men kunne hatt en værre for å si det sånn..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå