Gå til innhold

Liker du din svigermor??

2 på jorden og 1 i himmelen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker ikke min.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det gjør jeg:-)

Skrevet

Nei! Jeg utstár henne ikke, men siden jeg har fátt podet inn hjemmefra at man skal behandle alle mennesker med respekt sá gjór jeg det, og hun aner ikke hva jeg fóler - selv om hun er klar over at nár det gjelder á ha et naert forhold til meg sá har hun "driti pá draget" som det sá fint heter.

Skrevet

Ja, jeg liker henne, men vil ha henne på armlengs avstand. Vi er veeeldig ulike, og jeg kan ikke være for mye med henne:)

Skrevet

Ja, for det meste.. Er likevel glad hun ikke bor 4 - 5 timer unna =)

Skrevet

Nja... Liker mamma bedre! ;o)

Skrevet

Snek seg inn en "ikke" der... Glad hun bor 4 - 5 timer unna.

Skrevet

både og...hehe... grei dame å prate med og slikt, og har ingenting spesielt i mot henne... men hun er da litt sær og ikke så flink å komme å besøke barnebarna sine... Litt travelt at vi må dra på besøk til de hver gang.. tross alt lettere for henne å komme hit! :P (men tror hun er litt husredd ellerno.. sjelden hun overnatter andre steder...) Hun bor 1 1/2 time unna og kommer kun på dagsturer..

Skrevet

Svigermor bor bare 10 min unna, og jeg er kjempe glad i henne. Hun er ei super dame!!

Skrevet

Jeg liker min veldig godt. Må bite i meg endel "jeg-vet-best-fordi-jeg-er-eldre-og-mer-erfaren-enn-deg" tilsnakk, og da går det som regel greit :) Hun er omtenksom, hjelpsom og veldig snill.. så jeg skal aboslutt ikke klage :) Raus økonomisk også..hihi ;)

Skrevet

Ja liker svigermor, vi kommer godt overens og de passer snuppa en del..

Skrevet

ja det gjør jeg, men er glad hun bor i afrika haha

Skrevet

JAAAA!!!

Jeg kunne ikke fått en bedre svigermor, fantastisk på alle måter :o)

Har vært sammen med hennes sønn i 10 år, så vi kjenner hverandre godt. Datteren vår er første barnebarnet hennes og hun er helt spinnvill hehe.. Vi får enormt mye hjelp, men hun har aldri brydd seg FOR mye. Er så glad jeg har henne :o)

Skrevet

Har verdens beste svigermor. En mer hjertevarm og omsorgsfull person skal man lete lenge etter. Og henne sønn er likedan:-)

Hun elsker sitt barnebarn over alt på jord og respekterer alle våre "regler" i forhold til ungen vår.

Skrevet

Tja... Ho bor 8 timer unna nå, og ser oss ikkje så ofte.. Noe ho hele tiden sier selv også, men gjør ikke noe med det... Sist ho så snuppa, var for 6mnd siden..

Og siden ho ikke ser ho så ofte, så sier ho at det er vanskelig å kjøpe klær til henne... Men jeg mener nå at, om ho hadde gått inn i f.eks hennes&mauritz eller lindex, hadde hun funnet klær som passer til jenta vår...ho vet nå tross alt hvor gammel hun er...

Og så må ho hele tiden ha bekreftelse på alt, fra alle, og det gjør at eg å sambo blir til det sorte får i familien, for vi gidder ikke si alltid sånn som ho vil vi skal si det...

Så om eg liker henne eller ei, klarer ikkje svare på siden eg nesten ikkje har møtt henne... (Kun vært sammen med sambo i 2 år)

Skrevet

Ja og nei... Hun mener godt, men er 2 generasjoner eldre enn meg og forskjellene er litt for store til å ikke ha noe å si.. Hun irriterer faktisk vettet av meg til tider :)

Skrevet

Don't get me startet *he,he*

Svaret er NEI...

Skrevet

Jepp =)

Skrevet

Å så deilig det må være å ha en svigermor en liker. kjenner jeg blir litt misunnelig her jeg nå.

Min er super egoistisk og bryr seg lite om barnebarna....

Skrevet

Overhode ikke!!!!!

Skrevet

Sånn alt i alt så har jeg en topp svigermor. Kan ikke klage nei, vi har våre fighter.. Men kunne hatt en værre for å si det sånn..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...