prøvekluten+3små Skrevet 2. august 2007 #26 Skrevet 2. august 2007 hehhe,hvis dere irriterer der eover f.eks slike innlegg som dette.....hvorfor i all verden SVARER dere da??det lurer jeg på;o)
Anonym bruker Skrevet 2. august 2007 #27 Skrevet 2. august 2007 anonym 20.04 joda, anonymknappen er grei, men det er ikke meg som påstår at "anonym" er like anonymt som et nick heller. Anonym er et større/mindre flertall, det gjør anonymknappen langt mer anonym enn nicksignering.
PROVOSERT!!!!!!!!!!! Skrevet 2. august 2007 #28 Skrevet 2. august 2007 Ingen. Gidder ikke å bruke energi på det :-)
Anonym bruker Skrevet 2. august 2007 #29 Skrevet 2. august 2007 Pludredamer på Skravlesiden som blotlegger hver eneste lille hverdagshendelse ala "I dag sa sønnen min "mamma jeg vil være en ape jeg!" og det var bare sååååå søtt og nydelig ååååhhhh jeg dånte nesten, den lille nydelige prinsen min!" eller "I stad var jeg på butikken og da var det en dame som så på magen min med et stygt blikk, da ble jeg bare sååååååååååååååååå sint assa" og får tilsvarende teite svar fra alle bim-venninnene sine....
Anonym bruker Skrevet 2. august 2007 #30 Skrevet 2. august 2007 OG de som skriver innlegg med overskriften "I dag ble jeg mamma..." så klikker du inn og leser videre "..til et lite hamster!" eller valp eller kattunge. -Irriterende at noen på skravle er så sinnsykt syke etter oppmerkomhet.
Gjest Skrevet 2. august 2007 #31 Skrevet 2. august 2007 Trenden som har bredd seg her inne med å starte overskriftene med "DA har jeg...." et eller annet trivielt, og ofte komplett uinteressant for andre enn innskriveren. "DA har jeg bakt sjokoladekake" "DA har jeg vasket alle babyklærne" "DA har jeg hengt opp de nye gardinene" Jaaaaavel, sier du deeeeeeeet!!!! Yieks!
Patetica fåkksi Skrevet 3. august 2007 #32 Skrevet 3. august 2007 Jeg irriterer meg saa jaevlig over folk som tror det er livsfarlig aa dra til "Syyyyyden" naar man er gravid. Som tror at maten her er full av salmonella og at vannet i havet er giftig.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2007 #33 Skrevet 3. august 2007 Ingenting er jo så rent og pent som i Norge vet du. Og helsevesenet fungerer jo ikke noen andre steder! Det beste er å legge seg under dyna og drikke norskt kildevann og håpe på det beste.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2007 #34 Skrevet 3. august 2007 Alt snakket om abort og blødninger og ekle detaljer rundt dette som gjør at man går rundt å er redd for å abortere de 3 første mndene. Og alle de som IKKE er gravide som er her inne maser og fjaser om hvordan bli gravid/ÅNEI mensen kom igjen/skal jeg ta en test osv.... Dette forumet er for de med barn i magen, ikke de som vil ha det:P
Anonym bruker Skrevet 3. august 2007 #35 Skrevet 3. august 2007 Vrøvl! Om du sjekker hva "Alle forum på BIM" inneholder, ser du at det er forum både for de som prøver å bli gravide og for de som er gravide. Blant mye annet.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2007 #36 Skrevet 3. august 2007 Tja de henger nå inne på 1 trimester hele tiden så ikke vet jeg.. er ikke den sidne ment for de som nettopp er blit gravide da>.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2007 #37 Skrevet 3. august 2007 Det blir jo noe helt annet enn å si at "dette forumet er for de med barn i magen, ikke de som vil ha det", som du først uttalte.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2007 #38 Skrevet 3. august 2007 Hva? Følte du deg truffet?? Er du ikke gravid kanskje? Detter er en kranglesiden, det å gå etter noe noen har sagt er vel ikke mye vits.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2007 #39 Skrevet 3. august 2007 Nei, jeg følte meg ikke truffet på noe vis, men jeg synes likevel du kom med en tåpelig uttalelse. Og du har tydeligvis ikke helt skjønt at det å "krangle" også innebærer at man kan finne på å slå ned på andres uttalelser.
Gjest Skrevet 3. august 2007 #40 Skrevet 3. august 2007 Anonyme som stille sånne idiotiske spørsmål som detta..
Anonym bruker Skrevet 3. august 2007 #41 Skrevet 3. august 2007 Så du hadde ikke blitt irritert om "detta" spørsmålet hadde blitt stilt av en med nick?
prøvekluten+3små Skrevet 5. august 2007 #42 Skrevet 5. august 2007 hehhe,men januarbebissen...dette er jo KRANGLESIDEN da..om ting her inne irriterer deg,så bør du vel finne et annet forum;o) er jo her inne alle innlegg som er ment til irritasjon havner..og ved å si at du irriterer deg over dem,så hiver du jo i grunn bare bensin på bålet til HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå