Gå til innhold

hvem irriterer deg mest her inne på bim?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anonyme som stiller fjasete spørsmål på krangle. Begrunnelsen kan du drite i.

Skrevet

Gidder ikke å si nick, men hun klager veldig mye, så får du heller lure på hvem det er jeg mener =o)

Skrevet

jeg vet jeg vet.... HI !!!!!!!!!!!!

Skrevet

tåpelig.....

Skrevet

Jeg irriterer meg mest på de som støtter abort!

Tapere, mordere.

Skrevet

Meg selv, når jeg trykker meg inn på sånne tåpelige tråder her inne på krangle!

Skrevet

Kom deg inn på prov.abort sidene...husj..slike som deg trenger vi ikke her!!

Skrevet

Nr.1 - Stemødre som ikke takler at de har blitt sammen med en ferdigpakke.

Nr.2 - Anti-abort-fanatister... Get a life!

Nr.3 - Tenåringer som planlegger å bli gravide.

Nr.4 - Desperate jenter med verkende egstokker som med viten og vilje legger seg på rygg (under en intetanende stakkar) med mål om å bli gravid.

:-D

Skrevet

De som ikke enda er gravide,men som er på 1.trimester og skal spørre om de er det. Det er så teit! Veit da faen jeg om du er gravid vel!! Og det er meg klekkende likegyldig om du er det eller ei. Ser de får mindre og mindre svar. Det er skikkelig plagsomt!

Skrevet

Nest etter anonym så må det være meg selv.. kan jeg ikke bare la vær da - holde kjeft og la innleggene seile sin egen sjø

Skrevet

Alle som synes det er dumt at tenåringer vil ha barn. Norge eldes! Bare gamling land til slutt.

Skrevet

Rart at ingen irreterer meg her inne..... Er nok fordi jeg alltid henger etter:-)

Skrevet

Godt for deg da,anonym 10:48,at alle disse gamlingene har betalt skatt og tjent opp i alle år,så du kan cashe inn på sosialen når du som tenåringsmamma,uten fødselspenger eller oppsparte midler,trenger mat og bleier til ungen din.

Men du har jo ungdommen din enda da,hurra!

Skrevet

Fikk selv sønnen min 4 dager før jeg fylte 18 år - for en knapp måned siden. Sambo er like gammel som meg, og vi klarer oss uten sosialpenger selv om småen ikke var planlagt. Har råd til bleier og mat også vi ;) Synes ikke du skal skjære alle tenåringsmødre over en kam!

Skrevet

Hvem? Det må være alle de som ikler seg helgenglorie, tusen pekefingre og besserwisser-mine fordi de signerer med et nick som i de aller, aller fleste tilfeller er akkurat like anonymt som de ANONYME de beklager seg over. Skriv under med fullt navn, eller la være å beklage dere! Jeg tar selvsagt poenget med at det kan være enklere å skille de ulike innleggene fra hverandre når man signerer med nick, men det er som regel argumenter som "å stå for det man sier, og å være seg selv" som blir benyttet av de som beklager seg, og det er den type argumentasjon jeg synes blir latterlig dum.

Skrevet

De som lager slike innlegg som dette irriterer meg!

Skrevet

Jannuarbebbissen, du glemte å svare på HIs tilleggsspørsmål som lød "..og hvorfor?".

Skrevet

Fordi det er unødvendig synes jeg. Det er ikke noe vits å lage slike innlegg egentlig... Har ikke noe bedre grunn, er bare irriterende! På samme måte som andre folk irriterer seg over andre folk...

Skrevet

til anonym 16.53

hvis det er like anonymt å stå frem med nick, som å bruke anonym knappen, hvorfor i huleste foretrekker du den da? du er jo anonym uansett som du sier, da burde det ihvertfall ikke være noe problem å stå frem med nick... fin innstilling, men den er litt trangsynt!

Skrevet

Ja, da ble man jo straks meget klokere. "Unødvendig", "egentlig" og "irriterende" er jo ord som forklarer det meste i denne sammenhengen. Så da får jeg bare beklage at jeg opptok din dyrebare (skrive)tid.

Skrevet

Det må være greit å bruke anonymknappen innimellom, UTEN å få pepper? Du synes jo tydeligvis også at a-knappen er grei å bruke innimellom, eller hva?

Skrevet

De som irriterer meg mest er de som får en litt krass tilbakemelding i andre forum eller henger ut noen, og deretter går inn på skravle og klager over det, gjerne under overskriften "Fy, nå er jeg så sinna på dere BIM-damer, asså!" . For på skravle kan man jo ikke være anonym og dermed si hva man EGENTLIG mener, så på den måten tvinger man folk til å si at alt er greit og at nei da, du er baare hyggelig du, asså. Jeg vet at mange jatter med folk der inne for så å henge de ut her inne.

Skrevet

Helt enig faktisk! De begynner ofte innlegget med at nå har de vært her på BIM i så og så mange år, så kom ikke her å si noe til DEM, for nå skal de ha support her, ja. Har lest flere sånne. Ha ha.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...