Gjest Skrevet 31. juli 2007 #28 Skrevet 31. juli 2007 Vi betalte 1595 for selve emmaljungasetet. Adapter til understellet på vogna koster 199 kr. I tillegg isofixfeste hvis du vil ha det. Det kostet 1500 kr. (Tromsø)
Ioren Skrevet 31. juli 2007 #29 Skrevet 31. juli 2007 BeSafe IziSleep har vi kjøpt. - Betalte 1399,- tror jeg det var, husker ikke helt, kjøpte en del den helga, da det var Foreldre og Barn messe som vi kjøpte unna en del på... Og skal kjøpe en Quinny Zapp som den kan festes på til korte senterturer osv.
Sol + spire Skrevet 31. juli 2007 #30 Skrevet 31. juli 2007 Heisann Lillemor og nurket Jeg betalte 899 for det hos barnas beste i Trondheim. Jeg spurte ikke om det kunne brukes til understell. Jeg skal ikke bruke det på vognen, men tror nok at det kan brukes på understellet ja.
baby78 Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #31 Skrevet 31. juli 2007 hei hei. tusen hjertlig takk for svar alle sammen. jeg heller nok litt mot maxi cosi jeg også. skal absolutt ha med basen. hadde m base sist og det var utrolig kjekt. en annen grunn til at jeg tror det blir maxi cosi sin er fordi den kan brukes på vognen jeg har. utrolig kjekt på små turer. sikkertheten går selvfølgelig forran pris. men grunnen til at jeg lurte på pris er fordi det virker som om prisen på de enkelte setene varierer veldig fra butikk til butikk. har jo ikke akkurat lyst til å kjøpe setet på det dyreste stedet!
Hilsen Aud Skrevet 31. juli 2007 #32 Skrevet 31. juli 2007 maxi cosi - fordi det er best i test og fordi basen kan brukes med isofix i bilen vår.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå