baby78 Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 hei. jeg er fortsatt litt usikker på valg av bilstol til nurket. så jeg lurer på hva dere kloke damer/menn har valgt? Og hvorfor akkurat den bilstolen. OG hva dere måtte betale for den! håper på mange svar. tusen takk!
Gjest Ut på tur Skrevet 30. juli 2007 #2 Skrevet 30. juli 2007 Maxi cosi. Den er en lett og grei bilstol og best i test
Duracellgirl*prøver* Skrevet 30. juli 2007 #3 Skrevet 30. juli 2007 Vi har kjøpte Recaro sport til tigergutt i magen. hadde seter fra storebror,men de kjøpte vi brukt og ville investere i noe nytt nå. Den er dyr.. husker ikke akkurat prisen men lå på ca 2500 tror jeg.. den har kommet best ut i flere av testene i år.. så vi er kjempe førnøyde med kjøpet.
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 30. juli 2007 #4 Skrevet 30. juli 2007 Tror vi kjøper akta graco cosmic comfort til mini. Den passer fra 0-25 kg, Koster 2500, men han har det jo så lenge han trenger bilstol da! Bruker vel bare pute når han er over 25 kg.
Pregnosaurus 22/8/07 Skrevet 30. juli 2007 #5 Skrevet 30. juli 2007 maxi cosi har vi valgt, den er blant best i test og igrunnen ganske rimelige..... når en tenker seg om ;-)
mammat2goll Skrevet 30. juli 2007 #6 Skrevet 30. juli 2007 maxi cosi fordi det kom best ut i test. Likte setet veldig godt, ikke så tungt og masse fine farger å velge mellom....
strekkmerketrollet Skrevet 30. juli 2007 #7 Skrevet 30. juli 2007 kjøpte nytt besafe til jenta vår, siden hun ikke er 1,5år engang, så kommer vi til å bruke dette på nye nurket også så de fikk bra på noen tester nå også. Husker ikke hva vi betalte....
tvilling73, 05/07 Skrevet 30. juli 2007 #8 Skrevet 30. juli 2007 Velg nå hvertfall en som kommer godt ut i tester og for all del velg en med base! Det er kjempemye enklere. Har du bil fra 2003 eller nyere så velg ISOFIX, da festes basen med ett klikksystem i stedenfor beltene!! Kjøp ikke den billigste for å spare penger, kjøp kvalitet!
Sessa med prinsesse og spire:) Skrevet 30. juli 2007 #9 Skrevet 30. juli 2007 http://forbrukerportalen.no/Tester/2007/1179829007.37 Her finner du tester Vi har valgt maxi cosi - best i test.
tvilling73, 05/07 Skrevet 30. juli 2007 #10 Skrevet 30. juli 2007 Og husk at de anbefaler å kjøpe til den klassen barnet er i. Ergo 0-13kg. Vi skiftet vårt Britax Rømer Isofix sete da hun var 9 mnd og 9 kg. Da kom hun høyere opp og likte bedre å kjøre bil. Dessuten hadde hun som desemberbarn altfor mye klær som skulle på da hun var 9 mnd og det gikk mot vinter. Nå er hun 19 mnd og fremdeles bare 10,5 kg, og sånn sett kunne hun passet kg-messig, men så er det jo noe på høyden også..
*smula* Skrevet 30. juli 2007 #11 Skrevet 30. juli 2007 Vi har kjøpt Maxi Cosi. Valgte det både pga testene vi har lest, og at det var relativt lett..
lillegull:) Skrevet 30. juli 2007 #12 Skrevet 30. juli 2007 graco med base.. synes det er lett å handtere og kjenner andre som har brukt det og vært fornøyde:)
prøvekluten+3små Skrevet 30. juli 2007 #13 Skrevet 30. juli 2007 maxicosi cabrio..hatt maxicosi før,veldig bra erfaring med den..så uka etter vi kjøpte den at den og hadde kommet bra ut i test
Gjest Skrevet 30. juli 2007 #14 Skrevet 30. juli 2007 Har kjøpt Emmaljunga sitt eget bilsete som passer til understellet, de er helt nye og blir spennende og ta det i bruk.
Gjest Skrevet 30. juli 2007 #15 Skrevet 30. juli 2007 Har kjøpt emmaljunga sitt som passer til citycrossen. 0-13 kg.
Mazza** Skrevet 30. juli 2007 #16 Skrevet 30. juli 2007 Har kjøpt det nye setet til Brio med base , betalte ca 1100 kr i sverige. Kampanjetilbud...
♥ nr3 i juni 2011♥ Skrevet 31. juli 2007 #17 Skrevet 31. juli 2007 Maxi Cosi - fordi den er best i test
Nicoline3 Skrevet 31. juli 2007 #18 Skrevet 31. juli 2007 Brio sitt nyeste med isofix feste til basen, kostet bare 1300 her i norge. Veldig enkelt å feste lett i vekt og passer til barnet er ca 13 kilo.
Andie82*tobarnsmor* Skrevet 31. juli 2007 #19 Skrevet 31. juli 2007 Har du kjøpt det i sverige eller norge? vi ville gjerne ha det setet, men fikk beskjed om at det ikke var godkjent i norge....var noe med selen, som ikke var opptil norsk standard....
Andie82*tobarnsmor* Skrevet 31. juli 2007 #20 Skrevet 31. juli 2007 dette var om emmaljunga setet.....
~Milly~ Skrevet 31. juli 2007 #21 Skrevet 31. juli 2007 maxi cosi med base. Fordi setet har kommet godt ut i tester, vi har bekjente med gode erfaringer med det, og det var lett å bære i forhold til mange andre =)
Gjest Skrevet 31. juli 2007 #22 Skrevet 31. juli 2007 de har forandret selene på emmaljunga sitt sete så det er godkjent i norge! vi har valgt maxi cosi med base attåt. utrolig praktisk med den basen iallefall, det opplevde vi iallefall til førstemann. blir et litt dyrere sete da, men.. 1499 for hver del.. men det har jo kommet godt ut i tester, og jeg betaler gjerne litt ekstra for å få med basen!
Gjest Skrevet 31. juli 2007 #23 Skrevet 31. juli 2007 Kjøpte emmaljunga setet i norge så det er godkjent ja:)
Sol + spire Skrevet 31. juli 2007 #24 Skrevet 31. juli 2007 Skal ikke ha bilstol. Bruker heller bærebag da dette er mer praktisk hvis den lille sover. Da slipper en å vekke for å sette babyen i stolen for så at den sovner i stolen igjen og å vekkes når bilturen er over for å løftes ut av bilstolen igjen. Pluss at en må jo skifte sete igjen etter et år så det er også mye billigere. Bærebag med sikkerhetsnett blir det på meg i hvertfall
Andie82*tobarnsmor* Skrevet 31. juli 2007 #25 Skrevet 31. juli 2007 oj....hvor mye måtte dere gi for det? det passer til alle understellene gjør det ikke?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå