Gå til innhold

kasta Cannabisen hans i dass

Anbefalte innlegg

Skrevet

hadde kasta ut både han og cannabisen,hadde ikke tollerert en mann som brukte dop....spesielt ikke når man har barn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, i dag sa han at eg skulle pella meg ut og eg fekk ikkje ta vetle guten min med meg, at eg måtte få meg advokat..... fysj ikkje særleg kjekt å høyra. Eg snakka masse med svigermor i dag og ho er jo på min side. men typen er ENDÅ sintare no som eg har fortalt "hemmeligheten" til svigerfamilien. Eg sa til han at eg ikkje elska han lenger og trur dette såra han.... huff, men eg har verkjeleg mista kjærleiken for han. litt om litt skjer dette..

Skal bu hos ei venninne i natt, ho kjem og henter meg og vetlegut om ein halvtime.

Skrevet

men so er eg endå glad i han sjølvsagt.... huff. dette er so jækla vanskeleg. det gjer vondt å reisa samtidig som eg er letta. Han sat og drakk øl heima då eg kom tilbake frå trilletur med ei venninna. han jobba ikkje idag. kom heim pga situasjonen.

for litt siden sykla han vekk i raseri. det gjekk ikkje å snakka saman, han syns alt er min skyld. at eg handla på heilt gal måte, at eg kunne ha snakka med han på normal måte og so ville han ha slutta. men eg har jo gjort det so mange gonger.... og hn har aldri slutta.

Skrevet

For noen trusler han kommer med...han vil aldri kunne få ha gutten når han ruser seg!

Trøst deg med at du gjorde det rette, og det var bra du fortalte det til svigermoren din. Har hun hatt mistanke?

Sender deg en stor klem.

Skrevet

Sikkert ikke lett nei! Men er sikkert det beste for babyen å ikke være i nærheten av slikt, da tenker jeg både på dopen og kranglingen dere i mellom.

Håper det ordner seg for den! Lykke til!

Skrevet

Godt å høre at dere er på vei ut av huset.

Du har gjort det eneste rette.

Om du går inn på Aleneforeldre-forumet, finner du en tråd hvor det er listet opp det du kan søke på av stønader, og hvilke rettigheter du har i din situasjon.

Lykke til.

Stor klem herfra!

Skrevet

Vet det er lett å si , men kom deg ut !! Har du kanskje foreldre eller när familie du kan bo hos !

Har en venninne som var i liknende situasjon som deg det gav seg ikke för hun fant ut at mannen hadde beg på sterkere stoffer og lå helt dopa hjemme på sofaen en kveld - Du vil ikke at sönnen din skal se det når han blir feks 3 -4 år !

Lykke til og klem

Skrevet

Har en veninne som nettopp brøt med mannen pga lignende tendenser. Han røykte hasj hver dag, noe som kom frem da han klikket på fest. Da ble han veldig aggresiv, og gikk til angrep på denne veninna mi. Tok kvelertak, og var helt gal. Det kom da frem at han var helt avhengig av denne røykingen, og var humørsyk og hissig om han ikke fikk røykt en dag.

Av og til er ikke kjærlighet nok. Han handler ikke ut fra familiens beste, og når alt kommer til alt er det hvordan man opptrer i dagliglivet som er viktigst.

Skrevet

Huff, eg vart nødt til å reisa uten vetleguten min for typen min haldt han og nekta meg å ta han med. Det var ikkje mykje eg kunne gjera..... No er eg hos venninna mi uten vetlegut. Veit ikkje kva eg skal gjera... For ein ufyseleg situasjon..

Skrevet

Hæ? Hvorfor reiste du da? Var det ikke meningen at du skulle få gutten din bort fra pappaen da, ikke la ham være igjen der alene hvertfall??

Beklager, men denne historien er litt suspekt for meg

Skrevet

Herregud ja! Kast gubben i dass og!

Skrevet

Herregud....hvorfor ringte du ikke politiet eller barnevernet.....

Skrevet

Må bare si at du må være rimelig dum i hode som i det hele tatt må spørre her inne om det var riktig gjort!!!!Går det ann::!!!???

Skrevet

ikkje ver so vonde med meg, det er ikkje det eg treng å høyra. Dei som har vore i ein liknande situasjon skjønner kanskje. Han har ikkje noko dop no. eg kasta alt. ikkje at eg unnskylder han, men eg kjem i heim att i morgon og so tek eg gutten. Viss han nekter so ringer eg politiet.

Skrevet

Reis hjem til sønnen din nå du. Ikke la han være alene med den psykopaten der.

Skrevet

er det en ting som er sikkert, så er det det at han får tak i mere, der det kommer i fra, så ikke noe problem for han....

verre er det med dere, kom dere ut....han slutter ikke før han ser alvoret i det...hvis han i det hele tatt gjør det i sin sløve verden....

Skrevet

Gjør det! Hadde ikke klart å latt barnet mitt være alene hos faren som ruser seg (uansett om han ikke hadde dop akkurat da).

Skrevet

Bra.

Godt gjort.

I do, der hører det hjemme!

Skrevet

kom deg bort dit NÅ!! jeg ville aldri latt min datter være igjen hos sambo hvis han hadde vært dopmisbruker!!! uansett om han ikke har det nå så er det lett å få tak i..

Skrevet

*Kontakt barnevernet, advokat og politiet. Han får ikke ha barnet alene hvis du bekymrer deg for det. Du kan kreve at han får samvær med tilsyn hvis dere skulle gå i fra hverandre. Barn skal ikke måtte leve med sånt.

Skrevet

Jeg mente å signere Northernlights som forøvrig virker som en svært fornuftig dame!

Skrevet

Hva tror du han kommer til og gjøre i kveld? Du må bare pelle deg dit med politi og hente gutten din.. Etter gutten din har lagt seg kommer sikkert han til og røyke bort dagens problemer... Ikke la deg stoppe av han.. Synd du ikke bor her i oslo skulle jeg ha blitt med deg og sørget for at han ikke kunne laget flere unger. Logg deg av her og ta med politi og venninnen din og hente ungen din!!!

Skrevet

Forstår ikke hvordan du klarte å dra derfra uten sønnen din?!?!?!

Hvorfor vente helt til imorra med å hente ham?

Skjønner ikke hvordan du skal klare å sove inatt, når du vet sønnen din er hos han.

Reis tilbake og hent sønnen din, går det ikke, så legg deg inntil sønnen din og sov sammen med han til imorgen, og da ta det derfra..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...