Gå til innhold

kasta Cannabisen hans i dass

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jau, eg fekk heilt fnatt då eg såg sønnen min 8 mnd leika med krukka med cannabisen, so eg tok og kasta alt i dass.

No er sambueren min heilt frå seg av sinne og vil ikkje snakka med meg.

Han har røykt kvar dag (ute) dei siste par vekene. eg røyker ikkje men har prøvd for lenge sida, men syns ikkje det er noko godt.

Eg har lyst til å flytta ut, men so er det so vanskeleg... me har ein 8 mnd sønn og eg veit ikkje kor eg skal flytta. Har ingen peng...

syns dere at det var rett som eg gjorde?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja,uten tvil!!Fint leketøy liksom...Hadde gjort det samme ja!Hadde vel ikke godtatt at han rusa seg i nærheten av ungen min heller..

Skrevet

dopet var visst verdt 1500kr

Skrevet

Helt rett gjort!!! Og enig med Streken her over.

Skrevet

Helt ok, det. Kan ikke fyren holde poten unna ungen, fortjener han verken pot eller unge.

Skrevet

ja takk for svar alle saman :)

Skrevet

Den samboeren hadde ikke jeg spart på!!!

Flytt du! Du har en gutt å tenke på. Du har helt sikkert krav på penger siden du da blir alenemor?

Skrevet

Du gjorde helt klart det rette..

Hadde gjort det samme, hadde jeg opplevd noe slik..

Skrevet

Å shit! Jeg hadde eksplodert!!!! For en idiot!!!

Skrevet

Man klarer seg alene om man må, og dette kvalifiserer for å måtte etter min standard. Dessuten er det supre ordninger for aleneforeldre i Norge, ta en tur innom Nav og hør.

Skrevet

You go girl !!!!

Ikke tvil på deg selv, selvfølgelig gjorde du det rette !

Nå må du sette foten ned og han må ta et valg imellom familien eller dopen hvis du skal fortsette å ha ungen i samme bolig.

Du sier du har lyst til å flytte ut, men du klarer det hvis du virkelig vil. Hvis du har bestemt deg så tar du en tur innom trygdekontoret i morgen og spørr om hjelp til å få vite om du har krav på noen stønader.

feks. Overgangstønad, bidrag, dobbel barnetrygd, bostøtte.

Du trenger ikke å ha det sånn, og du MÅ tenke på hvilken forbilde han er for barnet. Nå er sønnen din kun 8 mnd men de vokser opp fort og skjønner mer en du tror selvom de er små. Kom deg vekk eller sett NULL TOLLERANSE grense for dop rundt ungen !

Her må du "step up" og være den som beskytter ungen din. Og ja jeg syns cannabis eller andre rusmidler ikke kan kombineres med BARN.

Det finnes ingen unnskyldninger, det finnes ingen formidlende omstendigheter. Her må barnet komme først og jeg er stolt av deg for at du kastet dritten i dass.

Men du må ikke akseptere dop bruk rundt ungen din.

Har du ikke familie eller venner rundt som kan støtte deg ?

Skrevet

Selvsagt er det riktig.

Men om han ikke kutter tvert bør du flytte.

For det første er det svært usunt for din sønn å leve i et miljø der det brukes narkotika, og for din egen del kan du og få problemer med barnevernet om du lar ditt barn leve i et miljø med rusmisbruk.

Og sånn skal det faktisk være!

Skrevet

Ja eg eksploderte verkjeleg! han er ein god pappa, men eg trur dopet eig han for mykje. Han greier ikkje seg på fest uten å bli driiita full heller. lite kontroll på alkohol og dop. synd. Men han elsker verkjeleg sønnen sin og meg. men det er vel ikkje bra for meg å gå her og vera lei og trist og irritert heller.. Eg trur han har mista oss. takk for å vera til støtte

Skrevet

Eg bur i utlandet og skal byrja på universitetet (i utlandet) til hausten. 3 års studier.

Det går sikkert bra å flytta ut, men eg kan då vel ikkje berre flytta rett ut med ein gong? eg tenker sjølvsagt på svigerfamilien og kva dei vil sei og folk syns sikkert eg er heilt hol i hove...

Skrevet

Det er bedre å dra ifar han nå når sønnen deres er så liten...Sånt misbruk kan jo bli værre med tiden og sønnen din fortjener å vokse opp i et sunt miljø..Og dette er ikke sunt! Ønsker deg lykke til, dette klarer du:) Klem fra en alenemor som har det som plomma i egget:)

Skrevet

Tror ikke at folk synes at det er DU som er hål i haudet:)!

Skrevet

Hvorfor kan du ikke flytte ut med engang hvis det er det du ønsker ? Tviler sterkt på at noen kommer til syns noe annet en at du er en sterk, flott mor som er villig til å gjøre det du må for å gjøre det beste for barnet ditt.

Tror du han kan slutte dop bruken ?

Du må da innse at sånn kan dere ikke ha det...

Begynner å lure om dette er et tulle innlegg...

Skrevet

Nei nei nei dette er ikkje ikkje IKKJE eit tulle innlegg!!! dette skjedde i dag tidleg, ikkje noko tull ......

Eg driv og leiter på nettet om eg kan finna noko støtte til aleineforeldre og greier. eg skal aldeles prøva å gjera dette...

Skrevet

HAN sint på deg???

Det er da DU som skal være sint, og ikke snakke med han, fordi han lar sånt ligge tilgjengelig for en baby!

Kast skiten,om du finner mere!

Skrevet

Takk. ja det sa eg til han at eg skal gjera og det gjer eg verkjeleg også. Kasta alle store sigarett papir også.. uff for ein drittmann, han var glad for eg var so "libbo" men no er det farken meg nok!

Skrevet

DET VAR DET RETTE - UTEN TVIL!!!!!!

Jeg hadde gjort akkurat det samme. Det er overhodet ikke akseptabelt å kombinere foreldrerollen og dop!

Skrevet

Det er godt å sjå at alle er einige med meg, ingen er ueinige... so bra. :D takk for støtten. me sov ikkje i samma seng i natt, han ville sove på sofaen, han snakker overhodet ikkje til meg lenger. for ein dust. Han veit ikkje kva han taper på dette. Dop ovenfor familie er eit svært idiotisk valg.

Skrevet

kom deg ut...... sykt at du bor der med en baby!

Skrevet

Kjempebra av deg :o) Du gjorde det rette! Han har ingen rett til å være sur, tenk hvis lillegutt hadde fått det i seg.....iiiiiiiiiiiiiiiiiiiik.....

Du skal da ikke tenke på hva svigerforeldrene dine måtte tenke....si det som det er, sønnen driver med dop (derfor du flytter ut)!

Lykke til videre ;o)

Skrevet

Hadde kastet både stoffet og samboeren i dass jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...