Gå til innhold

Alle høstprøver jentene!!! =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Melder meg inn her!

Håper det blir en høstspire på oss. Håper også at det blir høstspirer på alle her inne. Lykke til alle sammen!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så moro, vi blir jo bare flere og flere!!!

I dag skinner solen her hvor jeg bor, og jeg sitter å gleder meg til jeg skal ha èn ukes ferie f.o.m neste fredag....Det er gode tider, tihi;) Er dere alle ferdig med ferie?

Ha en solskinnsfylt dag høstprøverjentene!

Skrevet

Sola skinner her og! Litt deppa fordi jeg har fått tanta, men du får meg i godt humør igjen når du er så positiv:) Det skal jeg og bli fra NÅ!

Jeg har en uke ferie f.o.m fredag, det gleder jeg meg til! Skal kanskje en tur til syden:)

Skrevet

Her skinner sola så fint, og rundt 20 grader. Dessverre så sitter jeg inne på jobb :( men fredag den 10 går jeg av, og tar ferie i to uker. Gjett om jeg gleder meg. Da skal jeg bare nyte livet, og kose meg sammen med samboeren. Og blir det klaff så er det ingen ting som er bedre enn det. Men nå ser jeg bare frem til å reise bort og komme seg vekk fra jobb. Har full nedtelling :D

Skrevet

Får melde meg inn her jeg også :=) Satser på at jeg har godfølelsen i magen i løpet av høsten, satser selvfølgelig på at alle her inne har det! Blir spennende!

Skrevet

Hei hei alle sammen! Her kommer enda en høstprøver! Så er det bare å satse, håpe og glede seg i tiden fremover:-) Tvi tvi til alle!

Skrevet

Jepp-finnes jo mange billige gruppebilletter til syden;) må vel satse på et litt langvarig opphold da, åpen retur, ikke sant??

Flere som vil bestille tur til tante rød?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...