Gå til innhold

Alle høstprøver jentene!!! =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i sååå godt humør:) Har en kjempe god følelse foran denne sensommer/høsten. Det blir så spennende å høre hvem av oss som kommer med godnyheten først:)

Syns det er veldig hyggelig at vi er så mange som er i samme situasjon.

Ha en strålende søndag!

JulieF

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, føler dette blir en fin fin høst.

Joiner høstprøver-jentene og ønsker alle andre i samme situasjon masse masse LYKKE TIL :-)

Skrevet

Jepp, denne høsten blir Meeeeeget bra!!! =) Gleder meg jeg også, gleder meg til å ha masse, masse sex! Hehe...neida...jo, jeg gjør det! Blir gøy å slippe å tenke på prev og stresse med det. Nå skal vi bare ha det gøy! :)

Så satser vi på at til jul sitter vi alle med en go`følelse i magen=) Artig at vi er så mange!

Ha en faantastisk søndag du og!!!

The game is on!

Skrevet

Litt rart å tenke på at jeg har nå vært prøver gjennom våren og sommeren allerede.... Men siden alle gode ting er tre så blir nok høsten en suksess!

Skrevet

Jeg ligger på sofaen nå med menssmerter... tanta kom! Men det gjør ingenting, nå kan jeg glede meg til masse kos gjennom heeele høsten!

Jeg melder meg inn i Høstprøver-jentene:)

Skrevet

Jeg ligger på sofaen nå med menssmerter... tanta kom! Men det gjør ingenting, nå kan jeg glede meg til masse kos gjennom heeele høsten!

Jeg melder meg inn i Høstprøver-jentene:)

Skrevet

Det er det som er så godt å tenke på, nemlig at det ikke gjør så mye om det ikke klaffer nå med en gang. Vi har jo mange måneder på oss fortsatt:)

Det blir selvfølgelig spennende å se om tante grusom kommer til meg om èn ukes tid...:)

Tvi tvi!

Skrevet

Æsj ja, venter også på den om en ukes tid....Kjenner at kroppen er rar, tror jo jeg får mensen hver dag! Men må nok bare vente og vente og vente...Håper jeg får den neste uke så prøvinga kan starte for alvor!!

Jepp, ikke stress om det ikke klaffer med en gang! Men veldig kjekt om det skulle klaffe med en gang:)

Skrevet

I'm in! Sluttet med pillen i november i fjor, men vi har ikke begynnt prøvinga før nå, i juni. Har tatt to tester to dager på rad der det er skyggestrek, men i dag var streken svakere enn i går, så vi må nok bare fortsette å prøve!

Er vi mer fruktbare noen årstider enn andre foressten?

Gleder meg :)

Skrevet

Hei på deg tictac_83=)

Tja, si det. Vet ikke om årstidene kan ha noe å si på når vi er mest fruktbare. Det har vel mye å si hvordan man har det med seg selv tenker jeg. Mange er jo mye nedfor vinterhalvåret, og det gjør jo kanskje at det er vanskeligere å bli gravid? Vet ikke.

Jeg er veldig glad i høsten og vinteren, og koser meg med å kunne være inne når det er surt og kaldt ute, så for meg tror jeg at det å være høstprøver er midt i blinken:)

Vi får satse på at det blir en klar og tydelig strek neste gang da vet du!:)

Skrevet

Heihei=)

Ja, d blir kjempespennende nå fremover høsten=) Selv slutter jeg på pillen om 6 dager=) Gleder meg=) Lykke til alle sammen!!

Ha en finfin dag=)

Skrevet

Melder meg definitivt inn her;) Har hatt syklustull etter fødsel, men nå ser det ut at alt er i boks og jeg kan starte prøvingen. Gleder meg og håper alle blir gravide når de vil, hurra for høsten!

Skrevet

Hei, og velkommen=)

Så koselig! Har du jente eller gutt fra før? Alder?

Jeg og sambo har bestemt oss for å slutte på pilla om ei uke, og blir vi gravide før september (som planlagt) så gjør det ingen ting.. Kjempespennede! Når begynner du prøveperioden din?

Ha en fin dag=)

Skrevet

Må si jeg er mektig imponert over aktiviteten på BIM debattene! :D

Tenke seg til å sitte med nærmeste familie med julen og kjenne på en deilig baby-mage... *sukk*

Skrevet

Hei! Her vil jeg veldig gjerne være medlem! :)

Tenk at vi er i august hvert øyeblikk nå :/ Og da er høsten på fullt inntog,selv om vi nesten ikke har hatt noe vi kan kalle sommer... Tiden går såå fort!

Lykke til allesammen,håper spiren snart sitter hos oss alle! :)

Skrevet

Jeg ser også fram til høsten, selv om jeg er en smule nervøs også. Det er jo ganske skummelt å få sitt første barn!?! Slutter med p-pillene i oktober og starter prøvinga da med en gang. Syns det hadde vært fint med en augustbaby neste år :)

Skrevet

Åhhh, det hørtes koselig ut. Håper, og håper så inderlig at jeg får oppleve julen 2007 sånn=)

Skrevet

Jeg vil gjerne ha baby på vårparten neste år, siden vi vil gifte oss August 2008 :P Så.. Vi må enten skynte oss, utsette baby om den ikke sitter tidsnok, eller evntuellt utsette bryllup.

Men mage på julaften hadde vært kos!.. Og ikke minst nyttår da.. Kjøre taxi hele kvelden ;)

Skrevet

Jeg er med, håper på spire snart:-) Kanskje det allerede har klaffet? *håpe* Hadde el for noen dager siden, så nå gjenstår det bare å vente til ikm...

Skrevet

jeg joiner dere..har bestilt sydentur til tante rød..gjerne avreise nå i høst:-)

Skrevet

Hehe, så søtt.. Tantene våre kan reise i lag ;)

Skrevet

her vil jeg være med og. Venter bare på mens jeg nå da så jeg kan komme igang med prøvinga. blir jeg gravid i august får vi en liten baby i mai. Det er jo helt perfekt:-)

Skrevet

Jeg får vel melde meg inn her jeg også. Har hatt to pp nå, men ingen klaff. Har IKM 25 august neste gang, men i mellom tiden har jeg ferie :) så da skal jeg ikke tenke på mens, baby, symptomer osv.....skal bare slappe av, kose meg og ha sex ;) så skjer det så skjer det. Men skal ikke ta el tester eller noe sånn denne mnd. Kommer hjem fra ferie akkurat rett før IKM, så da har jeg nok andre ting å tenke på enn å leite etter symptomer. Kanskje blir jeg mindre smågal denne mnd ;) Lykke til dere andre, og håper det kommer mange høstspirer her etterhvert.

Skrevet

Hei=)

Jeg har funnet ut at jeg har eggløsning rundt om 14 -22 august=) Blir spennende, men igrunnen håper jeg på å bli gravid i september=)

Det er nok en del lettere å bli gravid dersom du slapper av og ikke tenker så mye på det men bare tar det som det kommer og koser deg=)

Hehe, tror ikke du er den eneste som prøver å bli litt mindre smågal nei=) Her er det baby for alle penga=) Kjenner bare jeg må slappe en del mere av etterhvert=)

Takk, og lykke til til deg også=) Må spira sitte hos alle oss før jula kommer=)

Skrevet

Heihei!

Nå hopper jeg også inn her fra snart klar. Jeg er ikke snart klar lengre, jeg er mer enn klar! Vi har begynt prøvingen allerede vi, to mnd før tida.... Jeg og samboeren snakket sammen da vi var på ferie nå nettopp, og fant ut at vi egentlig ikke fant noen god grunn til å vente. Og siden jeg da var ca 10 dager ut i syklusen, satte vi like godt igang med en gang (sluttet på pilla for lenge siden, men har brukt kondom siden).

Utrolig nok stresser jeg ikke så mye med det, har liksom ikke rukket å fordøye at vi faktisk prøver.... Men tankene kommer nok mer og mer når det nærmer seg ikm....

Koselig med en felles tråd her inne! Fortsetter å henge med dere jeg, er jo høstprøver i hjertet selv om jeg nå teknisk sett er sommerprøver....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...