Gå til innhold

Sminker dere dere mye/ofte?


Gjest otilie venter på Lillebror

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sminker meg aldri jeg, men jeg har naturlig mørke farger.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

a. egentlig hver dag. men etter at jeg ble mamma så er det kanskje bare fem seks dager i uken......

 

da er det maskara,solpudder,eyeliner.. også tegner/farger jeg på øyebrynene bare for at de skla ble litt mørker ( ellers synes de ikke- og det er ikke så fint til mørkt hår da).

 

er det noe spes så blir det litt mer, litt mer maskara, rouge, lipgloss , solpudder og eyeliner.med litt svak farge....

 

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...