Nusseline♀♀♂ Skrevet 29. juli 2007 #26 Skrevet 29. juli 2007 Sminker meg aldri jeg, men jeg har naturlig mørke farger.
Gjest Skrevet 29. juli 2007 #27 Skrevet 29. juli 2007 a. egentlig hver dag. men etter at jeg ble mamma så er det kanskje bare fem seks dager i uken...... da er det maskara,solpudder,eyeliner.. også tegner/farger jeg på øyebrynene bare for at de skla ble litt mørker ( ellers synes de ikke- og det er ikke så fint til mørkt hår da). er det noe spes så blir det litt mer, litt mer maskara, rouge, lipgloss , solpudder og eyeliner.med litt svak farge....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå