Gjest otilie79;) Skrevet 29. juli 2007 #1 Skrevet 29. juli 2007 Er ikke den som er flinkest å sminke meg, skulle ønske jeg var flinkere! Men når jeg gjør det er det somregel bare øyenskygge og mascara. Men tror faktisk det er over en mnd siden sist:/
våken_om_natta Skrevet 29. juli 2007 #2 Skrevet 29. juli 2007 Litt hver dag. Mascara og rouge, men føler heller ikke at jeg "kan" sminke meg. Vet ikke helt hvordan farger jeg kler osv. Kunne tenkt meg en veilednings-time på en skjønnhetssalong.
skorpionfruen Skrevet 29. juli 2007 #3 Skrevet 29. juli 2007 Kommer an på. Jeg er litt merkelig, når jeg fryser (noe jeg gjør ofte) så klarer jeg liksom ikke å finne motivasjonen til å pynte meg. Kler meg ihjel når jeg går ut. Når sola titter fram og det er varmt er jeg den pyntedukken. Hår, sminke, kjoler og små sko med hæler. Og jeg elsker det, Blir jeg kald, er det ikke akkurat sånn jeg ser ut )
Marimekko ♥2 gutter♥ Skrevet 29. juli 2007 #4 Skrevet 29. juli 2007 Jeg sminker meg hver dag jeg. Mascara, kompaktpudder og solpudder. Så kliner jeg til litt mer ved festlige anledninger
Gjest otilie79;) Skrevet 29. juli 2007 #5 Skrevet 29. juli 2007 Jeg også. Sminker meg likt nå som jeg gjorde for 9 år siden, med lys øyenskygge nederst og mørk øverst. Kunne tenke meg å lære meg mere, har litt lyst å bare sette meg ned med sminkeskrinet og leke meg litt, men det er så som så hva man får tid til med 3 små. Men jeg kjøper veldig mye sminke da, for jeg vil liksom bruke litt mere, prøve meg fram osv.
nickoline og supermann Skrevet 29. juli 2007 #6 Skrevet 29. juli 2007 før sminket jeg meg med full pakke. ikke oversminket da. litt dus skygge, foundation, rouge og mascara... noen ganger liner.... og litt lip gloss utover dagen. nå blir det ikke slik, men sminker meg mindre om sommeren. men mascara må jeg ha.......
Gjest otilie79;) Skrevet 29. juli 2007 #7 Skrevet 29. juli 2007 Bruker der sånn eyeliner da? Oppe og nede, eller bare et av stedene? Eller er det litt fjortis? Leste et sted om at det var in med sånne sotede øyne.
nickoline og supermann Skrevet 29. juli 2007 #8 Skrevet 29. juli 2007 jobba i landets største parfymeri forutenom magasinene da........... sota øyne har vært inne lenge. jeg bruker kun litt oppe.... kanskej litt lys hvitt nede........... men ikke så mye som ei veninne. skal jo være naturlig.¨' noen ganger litt våtliner. det blir mer naturlig synes jeg... men da må man ha litt skygge også
Marimekko ♥2 gutter♥ Skrevet 29. juli 2007 #9 Skrevet 29. juli 2007 Veldig masse og hard eyeliner synes jeg er litt fjortis, jeg bruker det ikke selv til vanlig. Sotete øyne synes jeg er kjempefint, spesielt om man har helt lyse og duse lepper til. Men, synes det er litt vanskelig å få til selv og det er litt overkill ihvertfall til vanlig.
Mrs. Bouquet Skrevet 29. juli 2007 #10 Skrevet 29. juli 2007 Eyeliner, mascara og foundation stort sett. Bruker eyeliner mest på øvre lokk. Minimum sminke for å forlate huset i dagslys er mascara. Sminker meg litt kraftigere til fest. Sjeldent jeg bruker noe på leppene.
3b@rnsmor-30* Skrevet 29. juli 2007 #11 Skrevet 29. juli 2007 har på mascara hverdag. skal jeg pynte meg er det også lipgloss, øyenskygge og muligens litt foundation, men det er ikke ofte..
--arkin-- Skrevet 29. juli 2007 #12 Skrevet 29. juli 2007 jeg bruker sminke hver dag.. og da bruker jeg foundation,solpudder,øyenskygge, eyeliner over øyne, kajal på våtlinjene,øyebrynspenn og en blank lippgloss.. bruker vel egentlig fullpakke.. men jeg ser ikke så oversminket som det høres ut.. liker duse farger til dag og sterke farger når jeg skal på fest, og da elsker jeg sotete øyne. men da er det viktige med nøytrale lepper
Gjest Skrevet 29. juli 2007 #13 Skrevet 29. juli 2007 Bruker en dagkrem med farge i stedet for foundation nå på sommeren, eller id pudder som smelter inn i huden som en foundation.Så bruker jeg concealer under øynene for å skjule de blå ringene av mangel på søvn:P Lys øyenskygge til daglig, hvit kajal på våtkanten(også for å skjule trøtte øyne) mascara,øyenbrynspenn og litt solpudder eller rouge til slutt. Jeg digger sminke,men blir sjelden tid til å sminke meg så mye som jeg vil.Mange ganger er det kun fuktighetskrem og mascara og da føler jeg meg grusom:)
Storebror & Lillesøster Skrevet 29. juli 2007 #14 Skrevet 29. juli 2007 Som regel hver dag,eyeliner og maskara. Skal jeg ut kan det hene jeg tar på øyenskygge og lipgloss. Bruker litt brunkrem/pudder av og til.
happybirthday Skrevet 29. juli 2007 #15 Skrevet 29. juli 2007 Sminker meg aldri. Bruker ikke mascara, eyeliner, brunkrem eller noe annet - heller ikke foundation eller hva det nå heter. Det eneste jeg bruker av sminke, er lebestift når jeg vil pynte meg til fest. Føler meg litt utenfor da, for har inntrykk av at jeg tilhører sjeldenhetene.
Gjest Skrevet 29. juli 2007 #16 Skrevet 29. juli 2007 For at ikke folk skal hyle av skrekk når jeg stikker hodet ut døra, så tar jeg på meg id-pudder, rouge, maskara og øyebrynsblyant (lyse øyebryn, må streke dem opp litt).
melkekua™ Skrevet 29. juli 2007 #17 Skrevet 29. juli 2007 Jeg bruker ikke sminke....jeg er vel kjedelig )
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 29. juli 2007 #18 Skrevet 29. juli 2007 Hehe, ser ikke hensikten med smike seg hver dag jeg. Men joda, jeg har sminke, som brukes i perioder. Kan gå uker i mellom. Jeg er flink til å se hva jeg kler, vet hva som passer mitt ansikt og pga dårlig hud bruker jeg ingen "smurning" annet enn fuktighetskrem både til hverdag og fest. Men når humøret tilsier det, eller noe spes skjer blir det mascara, skygge og kajal. Jeg har et kompleks, og det er leppene mine, så munnen sminkes aldri, vises godt nok som den er.
Gjest otilie79;) Skrevet 29. juli 2007 #19 Skrevet 29. juli 2007 Hva er egentlig id pudder og solpudder? Og er det vanskelig å få det jevnt? Har erfaring med at pudder blir lett skjoldete
Twig Skrevet 29. juli 2007 #20 Skrevet 29. juli 2007 Njaa.. mascara hver dag, men ikke full styr alle gangene
Skravlemamman Skrevet 29. juli 2007 #21 Skrevet 29. juli 2007 Ja , jeg sminker meg hver dag...her er det full pakke....hi hi...
Pysa Skrevet 29. juli 2007 #22 Skrevet 29. juli 2007 her også, hvis jeg skal ut av huset (lenger enn til butikken) sminker meg nesten alltid hvis jeg føler meg litt deppa eller uvel, det hjelper meg til å føle meg litt freshere.
silhah og emilie Skrevet 29. juli 2007 #23 Skrevet 29. juli 2007 kommer helt an på.. skal jeg være hjemme, kanskje en trilletur eller noe så er det dagkrem og mascara. men skal jeg på besøk, på butikken eller noe så er det kompakt pudder, rouge, litt sotete øyne (bare øyenskygge) , mascara og lipgloss. skal jeg ut bruker jeg det samme bare mere og sterkere farger, samt våtliner og eyeliner
Mild, Marcus & Mille Skrevet 29. juli 2007 #24 Skrevet 29. juli 2007 her går det i: foundation, solpudder, eyeliner, mascara og naturlig øyenskygge! sminker meg når jeg skal ut, ikke om jeg bare skal være hjemme med familien
Koala *g07* Skrevet 29. juli 2007 #25 Skrevet 29. juli 2007 Bruker mascara hver dag, til tider litt fondation for å jevne ut fargen i ansiktet, skal jeg ut blir det dette, samt litt øyeskygge og kanskje lipgloss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå