Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 28. juli 2007 #26 Skrevet 28. juli 2007 syns den var litt dyr jeg, 13000 bare for kjolen liksom! I tillegg til rotet ja, hadde nok ryddet litt mer ja. Syns bildene var dårlige også jeg, ingen bilder av detaljer eller noe.
Gjest ingenbarnimangen Skrevet 28. juli 2007 #28 Skrevet 28. juli 2007 Skjønte ikke helt poenget med denne diskusjonstråden? Vedkommende, slektninger eller venner av personene kan være her inne... Skal man ikke forsøke å være litt hyggelig mot hverandre da? Og vi er alle forskjellige. Her var det brudekjolen som skulle selges. Synes man burde holde seg til å diskutere den, ikke alt annet som kan være sårende for personene på bildene.
Sussen Skrevet 28. juli 2007 #29 Skrevet 28. juli 2007 Syns det var en vittig vri på en salgsannonse ;-)
Gjest Skrevet 28. juli 2007 #30 Skrevet 28. juli 2007 Har sett mange fæle innlegg her før, men dette tar kaka! Et forslag fra meg: vis litt mer respekt for folk! Kanskje denne dama vanker her på dinbaby?
Gjest Skrevet 28. juli 2007 #31 Skrevet 28. juli 2007 And so what??? Hvis den dama som skal selge denne kjolen vanker på DiB, da bør hun ta et hint, og sørge for: 1: Ta nye bilder av brudekjolen sin, evt. noen fra bryllupet og få lagt dem ut i annonsen i stedet for alt det jæ**** rotet! 2: Forstå at det er visse grenser for hva man viser fram! Det var jo bare helt avsindig rotete der, jo! Mener jeg...
Elipepsi Skrevet 28. juli 2007 #32 Skrevet 28. juli 2007 Kakao: Skal hun gjøre det fordi DU synes det?! Kanskje hun er tilfreds med bildene selv? Er "deres" meninger nødvendigvis "rett" fordi "dere" (dere som er enige i denne tråden, om at annonsen er forferdelig), og skal hun måtte føye dere, bare fordi der synser og mener slik? Bah. Blir kvalm av sånt. La nå dama gjøre sin greie, så får du ta så pene bilder du vil når/hvis du skal selge noe en gang. Jeg så faktisk bare på kjolen jeg!
Gjest Skrevet 28. juli 2007 #33 Skrevet 28. juli 2007 Så bra at du så bare kjolen! Det var det jo ikke så mange av oss andre som gjorde...... Så "bare" kjolen, om du skjønner..... Jada, la dama gjøre sin greie, jeg hadde ikke kommet på å ringe henne om jeg var på jakt etter brudekjole, gitt, ikke i halvsøvne engang.....
Gjest Skrevet 28. juli 2007 #34 Skrevet 28. juli 2007 Alle er ikke som deg, vet du! Det er ikke DU som bestemmer hva andre skal vise fram, hva andre skal selge, hvordan andre skal ha det hjemme, hvordan andre skal leve... Den som eventuelt kjøper denne brudekjolen, velger det selv, like fullt som DU velger å ikke kjøpe den. Det er en sak DU har veldig lite med! Smakspoliti!
Gjest Skrevet 28. juli 2007 #35 Skrevet 28. juli 2007 Jeg er helt enig. Hvis denne dama ser dette så kanskje hun forandrer på annonsen sin til det bedre og muligens får solgt kjolen. Noen ting jeg reagerte på: -Hun har tatt bildet med kjolen på uten å feste kjolen skikkelig og med svart bh under (gjør første intrykket av kjolen helt feil) -Masse rot overalt på alle bildene som er tatt hjemme, det ødelegger også inntrykket. - Hun har jo bilde av kjolen fra festen, men ikke fra fremsiden...kun bak ov oventil. -pikekjolen: - et bilde hvor ei dame prøver å få på kjolen på ei jente. Det ser ut som jenta gråter (eller mistrives veldig)...ikke noe å vise frem på nettet vel? -Pikekjolen: Ei jente som står og ser sur ut, med en kaffikanne på et rotete bord som blikkfang. -Bildet av sløret er helt uklart. -Prisen, både på kjolene og slørene (er jo så nær full pris som du kan komme vil jeg tro, mitt slør kostet 1500kroner nytt. For alt jeg vet så kan dette være spesielle slør som er svindyre, men da burde iallefall bildene vært klare slik at en kunne se slørene skikkelig) Dette er min mening.
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 28. juli 2007 #38 Skrevet 28. juli 2007 Problemet med en dårlig annonse er bare den at alle lar være å kjøpe varen,- i alle fall til en så stiv pris! Det er jo ingen hemmelighet at leiligheter som taes bilde av når de er "klinisk rene" (altså fjernet for de fleste av ting...også personlige bilder og f.eks. oppvaskmiddel på kjøkkenet) får flere på visning (og blir solgt til en høyere pris) enn de leilighetene som har dårlige bilder.
Gjest Skrevet 28. juli 2007 #39 Skrevet 28. juli 2007 Ja, det er sant.Ofte kan man se folk gjør dumme, rare ting. Det er bare det at man ikke trenger å henge dem ut og gjøre narr av dem for det!
hysterika Skrevet 29. juli 2007 #40 Skrevet 29. juli 2007 Jeg blir helt dårlig, tenk å vise hele verden på den måten hvor avsindig rotete man har det hjemme!
Gjest Skrevet 29. juli 2007 #41 Skrevet 29. juli 2007 huff ikke bra...så ikke fint ut med alt rotet rundt..pluss det eldgamle gulvbelegget.. innbiller meg at det er røyket der inne også.. er kanskje litt fordomsfull jeg da.. kjolen var jo fin i grunn, men ville tatt nye bilder i ett ryddig og helst ganske tomt rom. bilstolen var helt latterlig.hvem legger ut noe sånt liksom. huff håper ingen henter den..
yasmina Skrevet 29. juli 2007 #42 Skrevet 29. juli 2007 Nei,maa si jeg syns vel traaden er verre enn annonsen. Henge ut noe paa den maaten..... Man vet jo aldri om akkurat hun er her inne.
hysterika Skrevet 29. juli 2007 #43 Skrevet 29. juli 2007 Mener du at det er vi som henger henne ut? Hun har jo "hengt ut seg selv" med å legge ut de bildene...
Mrs. Bouquet Skrevet 29. juli 2007 #44 Skrevet 29. juli 2007 Jeg er enig i at annonsen ikke er god med de bildene. Men det er jo å henge noen ut om man diskuterer det negative her inne. Ikke noe problem med de setene, for der var det ikke bilde av mennesker. Men annonsen med brudekjolen rakker vi faktiskned på hjemmet til virkelige mennesker, og det er vel kanskje i frekkeste laget.
blir 3 barnsmor Skrevet 29. juli 2007 #45 Skrevet 29. juli 2007 det gjør så godt med en god latter om morningen :) vel, folk får no bare legge ut de bildene de vil, . .. syns vel egentlig de barnesetene var det verste .. .
Pappas fultreffer :) Skrevet 29. juli 2007 #46 Skrevet 29. juli 2007 Alt jeg kunne tenke på var at det så veldig rotete ut og at hun kunne jo ha stått skikkelig så vi fikk virkelig sett alt liksom.
It's all about me Skrevet 29. juli 2007 #47 Skrevet 29. juli 2007 Selv synes jeg det er ganske frekt å forvente seg så mye penger for en kjole under de forholdene. At de velger å ha det rotete er helt greit for meg, det bryr meg midt på ryggen. Men når man ser hvor bildene er tatt kan man lure på hvordan kjolen er behandlet også. For den prisen forventer man jo å fåp en hel kjole uten synlige flekker. F.eks kan man se at de har hund og at de kjører barnevogna inn på teppet. Alikevel har hun dratt kjolen utover dette gulvet uten noen form for beskyttelse. Har sikkert gått bra, men det ser dårlig ut. En annen ting. Er det jakka som ligger slengt over masse annet i den ene stolen på det fjerde bildet?? Ja ja, det var iallfall det jeg reagerte på. Og ser hun eller noen som kjenner hennne dette her (noe som sikkert ikke er tilfelle, hale NOrge er faktisk ikke her inne) så er vel det bra. Skal hun ha noen sjanse for å få solgt den må hun gjøre noe med den annonsen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå