Gå til innhold

Huff...annonse på finn...du må bare se....

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nja..hva kan man si...hehe,ikke helt sånn jeg ville gjort det skulle jeg solgt en brudekjole da.

Skrevet

skjønner ikke hva som var galt med den?

Skrevet

Altså, kunne rydda litt rundt der.. Så jo bare rotet, og ikke kjolene..

Skrevet

Er da absolutt ikke den verste annonsen jeg har sett...

Skrevet

det som var galt var vel at man ble mer opphengt i rotet og det rundt..

Skrevet

Ha ha ha, hvor var egentlig kjolen blant alt rotet???

Og på to av de siste bildene tror jeg jeg så et spøkelse. Det var iallfall en hvit utydelig ting dratt over litt av bildet.

Men jakka som hang på et vaskeskap, eller i en bod da bildet ble tatt så skikkelig lokkende ut.

Noen har ting å lære....

Skrevet

Nå så jeg at "plankebildet" var bilde av et slør..hehe

Litt dårlig planlagte bilder,men man ser da kjolene OK.

Skrevet

kunna ha rydda litt rundt kanskje, og valgt litt finere bilder liksom... hva med å bruke noen fra bryllupet f.eks......

var ikke verdens beste bilder nei..

Skrevet

Oi,jeg har en brudekjole som jeg tenkte kjøpe og selge for 6 tusen kroner, som er ti ganger finere enn den der!

Får man det??

Den er splitter ny (prøver å få til flybillett til Norge på en kreativ måte ;o)

Skrevet

Det må være den beste annonsen jeg noensinne har sett. de har jammen lagt ned mye tid og energi i bildene altså!

Skrevet

hehe... fiiiiiine ja....

Skrevet

hehe... akkurat sånt bilsete hadde vi til gutten vår. men det var IKKE så møkkete og slitt....

Skrevet

oi... det siste gibort-setet var jo seriøst modent for dynga da. vel, etter min mening var vel egentlig alle det... hehe

Skrevet

Veldig pent!Kaster meg på det som allerede har blitt sagt her..

Er hvertfall noen som ikke helt forstår kvaliteten av et godt bilde. Huff..

Selv har jeg fotografering som stor hobby, så blir gal av slike "gjennomtenkte" bilder *grøss*

Skrevet

Det verste er at naboen min har et akkurat slikt sete til sitt nesten 2 år gamle barn.. stakars unge..

Skrevet

Seriøst? Utrolig hva folk vil ta penger for! Sikkert kjøpere i kø... Jemini. Er jo ikke verdt mer enn prisen for annonsen. Knapt det.

Skrevet

Ikke bare støv, så vidt jeg kan se er det rimelig hardt angrepet av mugg på selene også. Huff, håper ingen vil bruke dette til barna sine..

Skrevet

Enkelte ting gir man bare ikke bort.

Man KASTER!

Hadde aldri lagt et nyfødt barn i et sånt sete (eller et eldre barn for den saks skyld)

Minner meg selv på at jeg må til å kaste ting ;o)

Jeg solgte et barnesete på yardsale forrige helg.

Fikk 7 dollar for det, og det er mindre enn to år gammelt, rent og helt, og ikke en skrape på det. Brukt såvidt til småen.

Skrevet

Setet er orden, men trenger vask og nytt trekk.

Det står det i annonsen... Fniiis...:D

Skrevet

Helt ærlig, jeg skjønner ikke hva dere maser om. Slik ser det ut her også innimellom...

Men, jeg er enig i at det ikke akkurat gjør seg på bilder da. Lite gjennomtenkt!!

Skrevet

Blir denne kjolen solgt for 13 000 kroner blir jeg overrasket!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...