SnupsaTupsa Skrevet 28. juli 2007 #27 Skrevet 28. juli 2007 Hørtes kul ut ) ønska meg sånn dress fra mamaslittledevil.com før til min eldste. Skikkelig rampejente, og synes sånt er artig, jeg! Om folk uten humoristisk sans synes det hadde vært teit får det være deres problem! Jeg er ikke kristen, så tror heller ikke på noe djevel eller helvete Folk er så fryktelig seriøse! Må jo skjønne at sånt bare er ironi og humor! ;O)
Gjest Skrevet 28. juli 2007 #28 Skrevet 28. juli 2007 Så fordi man ikke har samme (harry) smak som deg så er man skinnhellig og uten humor? Var vel ikke snakk om et kostyme, men faktiske klær?
Libido- Skrevet 28. juli 2007 #29 Skrevet 28. juli 2007 hehe har sett de draktene og synes de er tøffe. Men alt til sitt bruk.
Gjest Skrevet 28. juli 2007 #30 Skrevet 28. juli 2007 Hehe, sunn fornuft Mjo-83? Hva i all verden kan gå galt hvis man tar på ungen sin et søtt antrekk med en smådjevel på? Tror du satan sjøl kommer og stjeler ungen da? *ler* Vær så snill, forklar meg hva du mener med sunn fornuft, for det skjønner jeg rett og slett ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå