Gjest Skrevet 28. juli 2007 #1 Skrevet 28. juli 2007 så en liten gutt - ca 1 år- idag, i en rød treningsdress med påskriften Little Devil. gensern hadde hette, med to djevelører på toppen. På rompa var det en liten hale.. jeg syntes den var dødskul, venninne mine sytes det var idiotisk dere???
stinky-monkey Skrevet 28. juli 2007 #3 Skrevet 28. juli 2007 Jeg hadde ikke tatt det på min unge! Jeg har ingenting til overs for djevelen. Han vil jeg helst ikke se eller høre om i noensom helst sammenheng. Han hører til i helvete, og ikke som kostyme på små barn!! Det er min mening :-)
Monajenten Skrevet 28. juli 2007 #4 Skrevet 28. juli 2007 Den hørtes knalltøff ut! Jeg fikk positiv test 06.06.06 og fikk en gutt, han kunne absolutt gått med en sånn;) Lille jævelungen min:-D
Gjest Skrevet 28. juli 2007 #6 Skrevet 28. juli 2007 Kjempetøff! Men så er det alltid de uten humor, da. ;o)
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 28. juli 2007 #7 Skrevet 28. juli 2007 Syntes den hørtes fæl ut jeg... Men så hater jeg alt slikt på så små barn da...
Gjest Skrevet 28. juli 2007 #8 Skrevet 28. juli 2007 Jeg syntes drakten hørtes tøff ut! Da gutten min var 3 mnd så hadde han en genser fra hm der det sto noe med cute little devil;-)
så var vi 4 Skrevet 28. juli 2007 #9 Skrevet 28. juli 2007 heheh rå stilig, du skulle stoppa foreldrene og spurt hvor de hadde kjøpt den
Gjest Skrevet 28. juli 2007 #10 Skrevet 28. juli 2007 Det hørtes harry ut synes jeg. Kunne ikke kledd gutten min i det.
Gjest Skrevet 28. juli 2007 #11 Skrevet 28. juli 2007 ja, jeg angrer faktisk...den var liksom så søt også, sånn skikkelig bommulsdress, og ganske barnslige bokstaver på magen...
jente30L Skrevet 28. juli 2007 #12 Skrevet 28. juli 2007 http://www.mamaslittledevil.com/ er det sånn du mener? sønnen min hadde sånn... såååå søt med hale og ører;)
Gjest Skrevet 28. juli 2007 #15 Skrevet 28. juli 2007 den jeg så var litt..hm, søtere enn den. Den der var mer tøff - knallstilig den også, altså, men ikke heelet den jeg så
er det muuulig Skrevet 28. juli 2007 #16 Skrevet 28. juli 2007 skal jeg si min helt ærlige mening så synes jeg det er direkte forkastelig å kle barn i slike drakter og med klær med dødninghoder ++++ barn skal være barn og ikke en utklednings-dukke for hva foreldre synes er "tøfft" barn skal ikek være tøffe i den forstand! de skal være søte....kan godt ha hettegensre osv men ikke djevelske...eller dødninghoder+++ fisj!!
Økologisk_knekkebrød Skrevet 28. juli 2007 #17 Skrevet 28. juli 2007 Synes ikke djevelen har noe med små barn å gjøre. Ville aldri kledd på gutten min noe sånt. Synes ikke det er kult eller morsomt i det hele tatt, bare trist.
Twintipp og himmelblå Skrevet 28. juli 2007 #18 Skrevet 28. juli 2007 Nei, det hadde jeg ikke kledd på ham... Hadde kanskje ledd om jeg så den lille gutten i drakten, men hadde aldri kjøpt det selv!
jente30L Skrevet 28. juli 2007 #20 Skrevet 28. juli 2007 uten å anngripe enkeltpersoner her så undres jeg over hvor skinnhellige og folks mangel på humor.... ikke kle opp ungene i kostymer? hva med ole brum,osv... det er jo bare på gøy da....disse draktene... ikke ta alt såååå utroooooolig alvorlig
Gjest Skrevet 28. juli 2007 #22 Skrevet 28. juli 2007 Jeg liker generellt ikke tøy med skrift på til veldig små barn. Da må de være over to år ihvertafll.
er det muuulig Skrevet 28. juli 2007 #23 Skrevet 28. juli 2007 et er vesentlig stor forskjell på ole brumm og djevelen da....og om du ikke har funnet ut det...ja da synes jeg egenlig bare synd på deg.... handler ikke om å være skinnhellig!! men skal det liksom gå utover ungene for at foreldre skal motbevise slike tåpelig påstander? handler nok mest om sunn fornuft!
Twintipp og himmelblå Skrevet 28. juli 2007 #24 Skrevet 28. juli 2007 Er ikke skinnhellig eller uten humoristisk sans, men å kle ut barnet mitt som en djevel er ikke min sans for humor. En ting er når han vil ha det på selv, men inntil da kommer jeg ikke til å kle han ut som en djevel nei.
Blue Lady Skrevet 28. juli 2007 #25 Skrevet 28. juli 2007 Neeeeeeeeeeei kunne nok ikke kledd han i det, liker ikke klær med skrikende trykk og svære bokstaver og sånt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå