Gå til innhold

oktober/novemberklubben på 3.trimester

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært å hentet vogna i dag, den var så fin! Så nå holder jeg på å vaske dyne og pute :)

Ellers er formen varierende..Har vært sykemeldt lenge pga falske rier (har et prematurbarn fra før) og det er kjedelig. Heldigvis minker det på dagene nå :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Joiner dere jeg også :-)

Akkurat kommet hit idag og håper denne siste etappen går fort for oss.

Skrevet

Glemte å nevne at jeg har termin 25.okt. men jeg satser på å føde litt før denne gangen også (fødte 17 dager før termin sist), så jeg sier at jeg har iallefall 9 uker til termin, og i "verste fall" 12 ;-) he he.....

Skrevet

jeg har igrunn ikke noe å klage over. er i helt fin form.

men merker jo at noe skjer med kroppen. dårlig kondis og føler meg ganske så 'stappa' og blir fort sliten;)

kjenner jeg har begynt å bli stressa i kroppen (og hodet) og får ikke sove på kvelden og dermed drittrøtt om morran!

men det får gå!!

ellers lider jeg av bebisklærshoppedilla..

Skrevet

huff..hehhe,skulle lidd av litt mer klesshoppedilla jeg og hva denne lille angår..her har kun 4 bodyer og noen luer kommet i hus...og vi trenger ALT

Skrevet

Ta d me ro prøvekluten!! kan få litt handle dilla av mæ! :) hehe

Skrevet

Da melder jeg meg inn her også. Har termin 13. oktober, det blir en jente. Var på 2. ultralyd idag og alt stod bra til:) Hun ligger med hodet ned nå, men har ikke festet seg, det er vel litt for tidlig, men håper hun forblir i den stillingen:D

Skrevet

er jo ikke alle som fester heller...spes ikke om du er flergangs:o)min festa aldri sist han..

Skrevet

Ja, lenge igjen og ikke så veldig klar for rier, slimpropp ol. Har termin 26 oktober. Hode til vesle jenta ligger nedover men ikke så mye annet å rapportere uten om at sparkene begynner å bli harde :)

Skrevet

hos deg og ja..her er ribbeina mine helt såre etter all denne røffe behandlingen..så åssen det nå skal bli en mnd fra nå...hmmm

Skrevet

Hei!

Jeg er med i klubben deres!! :) Nå må vi spice up 3. trimester!! hihi..

Skrevet

Jeg er med!:) har termin 9.okt

Skrevet

Jeg bli også med i denne klubben!!:) Har termin 17oktober å vi venter en liten gutt;)

Skrevet

Hei! jeg vil også være med. Det føles lenge til termin 1. nov. Jeg venter en gutt, vår første baby.

Skrevet

Så godt at vi er flere i samme båt! Jeg melder meg også inn her! Har følt meg veldig utafor på 3.trimester til nå... Men med termin 24 oktober føler jeg meg veldig velkommen sammen med dere! Så får slimpropper og fødsler bare la vente på seg:)

Skrevet

Slenger meg med jeg også;) Termin 30 oktober så leeeeeenge igjen!!

Skrevet

Me to-me to:) Venter andremann 22.0kt - og føles leeenge til!!!Har Sebastian på 2 fra før-venter nå antakelig jente:) Fødte 3 dgr over ul termin sist, så d blir vel ikkeno før denne gangen heller tenker jeg!

Skrevet

Jeg venter 29.10 forresten! :) Lenge til enda.. hele 12 uker.. Så da må vi snakke om noe i annet i mens for å få tida til å gå!! :)

Skrevet

9,5 uker igjen jeg...begynner jo nesten å ane en ende på alt dette;o) nesten ja;o)

hvor mye har dere gjort klart til nå?har det meste foruten stelleprodukter og vognpose i hus jeg,men ikke kasta klærne i vaskemaskina enda da..vugga er heller ikke i hus enda,men haster ikke såå tenker jeg..den står finfint i kjelleren hos venninna mi

Skrevet

Har ingenting i orden enda jeg... Har bare kjøpt et par ting! Men det skal sette i gang shoppingen nå... :) Vi er i gang å pusse opp bebyrommet, nytt gulv og et strøk med maling!

Vi skal pusse opp resten av leiligheten også nå, nytt kjøkken og gulv overalt! Håper det ikke tar for lang tid!

Skrevet

ikke sniff inn malingslukta da;o)fikk beskjed om helst å holde meg utav huset jeg mens det blei malt;o)

Skrevet

Jeg har sniffa litt maling... måtte jo det, da, når et par rom skulle pusses opp og mannen min alltid ender med hver sitt bein i malingspanna. Blir ikke bra før jeg gjør det... han kan snekre, så kan jeg male. Håper ikke tassa har tatt noe skade av det, var masse lufting og greier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...