Gå til innhold

oktober/novemberklubben på 3.trimester

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jo, takk som byr:) Herlig med litt avskrekkende pjatting fortsatt, føler jeg er langt unna fødselsgreiene enda. Har termin 12. oktober, så 2,5 laange måneder igjen enda:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

termin 1 oktober her..så litt kjedelig og lese om rier som er igang og vann som går når jeg har såååå lenge igjen.....

Skrevet

er også me her ja! :) Har termin 25 oktober! men har bestilt at lillemor skal komme litt før! :) hehe

Skrevet

Fant ut først i dag at jeg er på dette trimesteret...er fortsatt ikke helt med på tellingen.....hehehe....

Er min første og terminen er som sagt over av mamma mari, den 25 okt

Og jeg vil og ha litt før, ul-terminen ble satt tilbake fra den 17...

I min familie går alle over tiden, men de blir og gravide bare noen ser på dem.I og med at vi prøvde over 2 år, satser jeg på at jeg ikke føder etter termin ;-)

Skrevet

Godt å se at det er flere som ikke føler seg helt hjemme på denne siden...føler meg ikke akkutat fødeklar enda. Har termin 8 oktober,så fortsatt ca 10uker igjen. Har gutt som blir 3år 11 oktober,så kanskje det blir to på samme dag?

Skrevet

Melder meg også inn her :) Jeg har termin 6 oktober! Lenge igjen! Men, jeg synes virkelig at tiden frem til nå har flydd av gårde:)

Skrevet

mamma mari,altså pia di ska no ut på samma dagen som mi da *fnis* såehh..hehhe,du får vennligst trøkk hu ut litt før den femogtyvende ja,for så lenge gidde æ ikke vente asså

Skrevet

Slenger meg med her jeg også... Har termin 12 oktober og har en sønn som blir 2 år sist i september... så nesten akkurat 2 år mellom storebror og lillebror (som jordmora mente det var der inne) men som hun sa, hun kan ta feil, så det blir spennende å se.. Guttefølelse hadde jeg med min første og det har jeg hatt hele tiden denne gangen også..

En spennende tid vi har fremover jenter:)

Skrevet

har dere tenkt ut navn enda da?

Skrevet

må pushe denne tilbake på førstesida jeg ass

Skrevet

take it easy prøvekluten!! veitja ska ut før 25 ja! hehe... d ska trøkkes å trøkkes! hehe.... :)

Skrevet

Jeg har termin 8. oktober.

Skrevet

hmm..hehhe,skaviseifilofax'en...mamma mari,passe de for dæ rundt den 5.oktober kanskje? sjer æ har litt litt ledi tid sånn utpå kveldinga..

Skrevet

Joiner dokker.. :) Har termin 6 oktober, så e enda ei stund igjen.

Skrevet

Jeg blir gjerne med, termin 1.okt.

Idag har jeg ryddet/støvsugd og organisert loftet! herregud, det hadde jeg aldri trodd jeg skulle finne på å gjøre! Er sånn loft som man må krype på alle fire, men jeg ga meg ikke! Nå er det masse plass det og ting er organisert i mye fine oppbevaringskasser!

Skal gå løs på en bokhylle full av rot nå, har endelig fått energi etter å ha sovet bort det meste av året!

Jippi!!

Skal ikke ha noe baby ennå her, barnerommet står for tur når bokhyllen gangen er organisert!

Bra initiativ til denne tråden :-)

Skrevet

da sei vi den 5 oktober da prøvekluten,sånn ca hall ni! passe d for dæ!`? hehe....:)

Skrevet

Hei og hå! Hiver meg inn her jeg også :-)

Ultralydtermin er 9 oktober, men jeg satser på 1. Dette blir vår nr tre, har to fine gutter fra før og nå kommer veslejenta, så dette er stas!

Har vært og kjøpt garn i dag til en liten rosa kjole og jakke så jeg storkoser meg!

Skrevet

jeg får og en jente og har to gutter fra før:o)hvor gamle er guttene dine frøya? mine er 2,5 og 5

Skrevet

heia! æ har også termin den 6.oktober(litt spennt,menstermin va 16...)

skvatt litt første gangan æ kom inn på 3.trimester-sia ja,men nu syns æ tia går så fort,og koser mæ me fine førdselshistorier og masse råd og tips =)

har starta med bringebærbladte, skal begynne me fødselsforberedelsesolje om ei uka eller to,og skriver nu ned alt æ finner interessant av info om modningsakupunktur(fra uke 36-bare 5 uka igjen d=)),kordan ønsker æ måtte ha til fødseln,og ka æ bør pakke i sykehusbagen =)

førstegangs, har ferie neste uke,deretter 5 uka igjen til permisjon- bynn å bli klar! :) (men turbo i magen trenger ikke stresse enda nei!)

Skrevet

Hei prøvekluten! Guttene mine er 7 år og snart 6 år, så dette blir en liten attpåklatt :-)

Skrevet

Jeg venter ikke slimproppen enda...har ikke termin før 24. oktober .. så har noen uker igjen .. men litt forvirra om dagen..fastlegen min sier at jeg er 26 uker på vei..jordmor sier 28 uker...og fremme på barnimagen står det at jeg er i uke 29 ... men en ting er de ihvertfall enige om og det er at jeg er gravid...hehehehe :-):-):-)

Skrevet

Ja jeg er med!

Termin 8. oktober, leeeeeeeeenge til!

Er ikke helt sikker på hva slimproppen er en gang....har jo født før men det gikk så fort at jeg rakk ikke å tenkte over noe som helst.

Skrevet

nå hører jeg til her inne også;)

termin sånn ca 26. oktober..førstegangs!! væææ...

Skrevet

så,åssen er det med dere rundt uke 30 da? slitne? det er hvertfall jeg! sover ikke stort på natta pga bekkenløsning,og ungen spenner som bare rakkarn..litt koselig det da,ingen tvil om at hun er der inne liksom;o)

ellers har jeg stifta bekjentskap med plagsomme kynnere for første gang på 3 graviditeter..ikke såå festlig nei..

Skrevet

Jeg hiver meg med i høstklubben!! Termin 12. oktober, synes tiden frem til nå har gått kjempefort, men merker at det begynner å bli tyngre nå...Har 72 dager igjen til termin i dag, gleder meg voldsomt til å bli mamma. Veldig spesiellt siden det er førstemann!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...