Gå til innhold

flere som kjeder seg i natten?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og HVA kan vi finne på???

Skrevet

Vi kaaaaan... Eeeehm.. Sladre?:D

Skrevet

JA, pliiiiz si du har noe saftig;)

Skrevet

jeg fikk så energi etter sexen i kveld jeg at det er jo helt villt... også har jeg sommerfugler i magen, for mamman min har laget til en surptise fest for meg i morgen, som jeg ikke vet noe om:-))) hehehehehe...

Skrevet

HEhehe, det hørtes jo kjempespennende ut;)

Så greit at du ikke vet noe da;) hihi

Pris deg heldig du som får noe.... Her er vi fødeklar snart, og han er livredd for å gjøre noe :S

Skrevet

dere kan hjelpe meg å lete opp den siden... etellerannet - cars4u.no eller com. sånn side der du kan finne biler som skal flyttes fra en side av landet til en annen, og så kan du kjøre den for dem mot at de betaler dieselen - gratis bilferie =)

Skrevet

jeg fant ikke noe jeg sauen:-(( men er ganske så dårlig på å søke ting faktsisk...

Jeg kan fortelle om sexen vi hadde ikveld:-)) tihi....

Skrevet

Så lenge du underholder, så er det bare å fortelle om hva du vil:p

hehe

Skrevet

uuh... eeh.. IdolAli er FORELSKET!:o

Skrevet

Huff, stakkars jente :s

(liker han ikke...) hehe

Eneste jeg kommer på i farten er at karadaz kommer til brann, men det er jo kun interresant for de som liker fotball:(

Skrevet

jeg satt å bimma sånn på tidlig kveldinga... klokka var ikke syv engang.. så fant jeg bare ut at jeg ville ha meg noe... la fra meg pcen og spurte sambo om han ville ha fitte:-))) tihi... han gliste og jeg gikk på soverrommet og kledde av meg å la meg i senga....

Sambo kom kjapt etter.. og la seg bak meg med klæra på.. så begnte han på de magiske pungtene jeg har bak øret.. kyssa og hvisket meg i øret:-) også gikk hånda hans nedover ryggen, rumpa og forran til tissen min... der ble han lenge gitt:-))) hehehehe.... lekte masse.. Også tok jeg å snudde meg rundt, og åpna buksa hans, for jeg måtte jo leke jeg også.... også klinte vi masse, og lekte med hverandre... før han la seg oppå meg og vi hadde sikkelig sex:-))) var så hett på soverromet at til og med doffen fjena seg fra senga:-))))

Skrevet

hohoho! hett der ja! lenge siden det blei noe på meg gitt... får leve på andres sexliv jeg da... =P

Skrevet

Du får det til å høres så enkelt ut! Hihi... Blir ikke det samme når man føler seg, og ser ut som en flodhest;) For ikke å snakke om NÅR var siste gangen? hehe... Men gleder meg masse til vi endelig kan ha "ekte" sex igjen;)

Skrevet

hahahahahahahaha... høres ut som den sex novellen i romantikk eller hva for et blad som har slike historier:-)) hehehehehehehehe...

Jeg er så lei den prøve sexen jeg, etter to år med prøviing, så er det ikke moro med noe som føles som plikt sex lenger. Så nå har vi oss kun når vi vil selv, og ikke etter den klokka... sambo min er kjempe flink til å gi meg mye nytelse selv om han selv ikke vil ha noe... jeg kan få hva jeg vil når jeg vil, om dere skjønner:-))) snille gode sambo miin:-))) jeg er også så lei av sånn pule i senga... må jo kunne gå ann å ha seg andre steder også.... på et teppe forran tven, eller peis, for de som har det.... i dusjen:-)

Skrevet

Ja, tydeligvis noen som har det ;)

Skrevet

Pfff.. har det da vi også!:P senest på sofaen i gårkveld!!;)

Skrevet

hm... ikke hatt sex siden søndag jeg. tror jg må få meg noe etterpå=P

Skrevet

Jeg husker ikke når jeg fikk sist:(

Mannen i huset er livredd for å "håndhilse", eller at han skal sette i gang eller ødelegge noe... Så ser ut som om det kan bli nærmere jul før jeg får oppleve godene igjen *snufser høyt*

Skrevet

tihi.... jeg tror jaggu jeg skal ha meg i morgen også jeg:-)) jeg er så på hugget sånn før og etter mensen:-) Er forsinka med en uke nå da, men kjenner at mensen er rundt hjørnet...

også satt jeg å skrev ned historien vår, når vi møttes.... den mimringen er så deilig og koselig å tenke tilbake på.. blir helt varm om hjertet...

Skrevet

Over til noe annet.. Hehe (blir frustrert her...;)

Er ikke det du som er så flink til å bake doffine? Er umettelig for tiden, og har SÅ lyst på noe deilig hjemmebakt! Kan ikke du bake kake til oss da? Også bare sende over bluetooth? :P

Skrevet

hahahahahaha...... flink og flink... men jeg har lært meg en del av å være husmor:-))) tihi.... du kan jo lage noe enkelt en dag:-)) linsekake for eksempel.. da bruker du en butterdeig,og har vaniljekrem oppi rett og slett... steker en kort tid, og woosh så har du kake.. og det er meget digg med rips eller andre bær til... eller coockies?? det tar ikke lang tid og enkelt og kjempe digg... kan faktisk fryse de også... og de tiner kjempelett...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...