Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Be han med ut på date. En fancy restaurant, men ikke møt opp. Når han prøver å kontakte deg, venter du minst et døgn med å svare. Si da at det var feil dag, var jo imorra dere skulle møtes, og fortsett slik til han skjønner hintet. Men ikke legg for mye krefter i hevnen, da virker du bare desperat.

Videoannonse
Annonse
Gjest irismor
Skrevet

Finnes faktisk ingenting som er bedre for selvfølelsen enn å ta hevn. Okay hevnen går fort over men fyttikatta så gøy det er å vite at i et lite øyeblikk er det du som er sjefen. Selv klipte jeg i stykker alt undertøyet til x-gubben. Morro så lenge det varer, men gleden er alltid kortvarig. Drit i hele drittsekken og la han få seile sin egen lille sjø, for en dag så møter han seg sjøl i døra. Det heter nemesis, det vil si at man får som man fortjener.

Men jeg hadde vel toppet sammen noen venninner til en liten fest med litt godt drikke. Og samtaleemnet, hvor små pikker drittsekker har =))

Hadde ikke kastet bort 59 øre hver dag resten av liten på den dusten der c",)

Gjest irismor
Skrevet

Skulle ha stått resten av livet =) Det går litt fort i svingene noen ganger.

Skrevet

Skjønner jo godt at du vil ha hevn.,. -men er det ikke en smule lite voksent å hevne seg? jeg tenker, -du går jo nærmest ned på hans nivå da. Jeg ville nå heller gitt beskjed at dette er noe du ikke finner deg i, kuttet tvert og gått ut av det hele med hevet hode.

Skrevet

Ja, dere har sikkert rett alle sammen, takker for svar.

Cluet er at fyren FORTSETTER å lure meg, han vil IKKE gi seg- forstår dere? han drar denne leken laaaangt ut.

At keg overreagerer- har han sagt før-slik at jeg skal bli lei meg å be om unskyldning- da sier han at jeg ALDRI klarer å skremme han vekk...

Skrevet

Jeg er bare lei av at mennesker er stygge mot meg fordi jeg er snill.

Jeg kan ikke begynne å være stygg eller drittsekk tilbake for det- derfor har jeg denne reaksjonen-og ja, jeg er forbanna.

Skrevet

Har full forståelse for at du er forbanna! -Jeg bare tenkte at hevn gjerne ikke var det rette "botemiddelet" for endring av oppførsel på han drittsekken.. Jeg hadde snakket rett fra leveren jeg da, -gjerne lettere sagt enn gjort. Så hadde jeg ikke hatt noe mere med han å gjøre. Greit nok at en kan gi noen stikkere av og til, men men..

Gjest irismor
Skrevet

Det beste du kan gjøre er å kvitte deg med ham. Hva i alle dager skal du med en som bare utnytter deg..........

Og skulle du trenge en ny type så har samboeren mange single skytterkolegaer =))))

Gjest ingenbarnimangen
Skrevet

Det blir fort oppfattet som så veldig *hysterisk* om du finner på forskjellige påfunn. Jeg hadde heller valgt å totalt overse fyren. Ikke ta telefoner. Ikke besvare sms'er osv. Det er en litt mer *voksen* måte å gjøre det på... og du oppnår mye mer respekt på den måten.

Skrevet

Ja, jeg skal nok treffe menn ganske fort igjen.

Trenger å se at det finnes snille menn.

Jeg er så fysisk dårlig av at jeg lot meg lure, jeg er rett og slett KVALM.

Skal faktisk bytte telefonnummer fordi han har forsøplet min med falske meldinger.

Hvor naiv kan jeg bli????

" du er fin, og så er du trang "spyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

" ikke glem hva vi opplevde " spyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

dette er kjærlighet" spyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

hvorfor trodde jeg på han????????????=? koffor gadd han -spyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

Skrevet

Total likegyldighet er den beste "hevn" for deg. IKKE lag noe "bråk", da virker du desperat etc.. Tro meg, jeg har erfaring. Muligens en smule overlegenhet er ok. Ingenting er så irriterende som å ikke få noen reaksjon... hev deg over dette neket!!!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...