ISA Skrevet 27. juli 2007 #1 Skrevet 27. juli 2007 Ja damer, dere leste riktig. Jeg har vært så snill og ærlig, denne mannen fikk komme hjem til meg - etter en tid, føler meg brukt, lurt og dum. Fra dag en sa jeg at jeg ikke ønsket ett forhold basert på sex- senest for to dager siden var han hos meg og sa " ikke glem hva som skjedde mellom oss" ( mente at det var kjærlighet ) og at det ikke bare var sex.. ikke måte på hvor mye han kjente i kroppen at han likte meg, han likte personligheten min, smilet mitt, øynene osv Dette "forholdet" har vart i 2 måneder... og så fikk jeg en telefon.... denne mannen var observert med en annen dame på byen ( flørtende ) dagen ETTER han hadde vært hos meg ( han sa han var opptatt med jobb ) jeg sendte han følgende melding: er det virkelig sant at du dater en annen dame nå? alle de fine tingene du sa til meg? løgn alt sammen? dagen etter får jeg en melding: " er opptatt i møte, ringer senere" Tror dere han har ringt meg? nei Jeg føler meg brukt og lurt av den drittsekk, og nå er jeg ute etter hevn. Ja jeg vet, blir ikke bedre da- men jeg er LEI av at mennesker bruker meg som en gjenstand uten verdi, hvorfor skal jeg være " snill pike ingen til bry" hele livet? jeg blir jo kjørt over av mennesker som utnytter det! Så passende hevn=? vurderer å sende ham en " drittsekk melding hver dag " til han en dag blir gammal..
Monajenten Skrevet 27. juli 2007 #3 Skrevet 27. juli 2007 Syns det var en smart idé Send nøyaktig samme melding hver dag på nøyaktig samme tidspunkt! Ellers var det skikkelig dårlig gjort av ham, og du fortjener SÅ mye bedre! Sender deg en klem:)
AneB Skrevet 27. juli 2007 #4 Skrevet 27. juli 2007 Si opp strømmen hans, telefonen, forsikringen, internett osv...
Gjest Skrevet 27. juli 2007 #5 Skrevet 27. juli 2007 Eller du bare totalt overser mannen og ikke gidder å bruke en kalori mer på han
Anonym_her_inne Skrevet 27. juli 2007 #6 Skrevet 27. juli 2007 Du er sint nå, og det er du i din fulle rett til å være!! Man skal absolutt ikke tåle å bli behandlet dårlig!!
Northernlights Skrevet 27. juli 2007 #7 Skrevet 27. juli 2007 Du trenger egentlig ikke gjøre noe som helst. Sånne folk får det som kommer til dem før eller senere, og det er ikke alltid like festlig når dem møter seg sjøl i døra......
ISA Skrevet 27. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 27. juli 2007 Jenter! Hør på denne da: ( fikk nettopp denne meldingen ) jeg var ute i går med noen folk, det var ikke en date- du må ikke overreagere sånn.,, men HALLO- jeg spurte i GÅR om svar FØRST nå kl 2300 får eg ett lite svar ( han sa jo han skulle ringe meg etter ett møte kl 2, og han har ikke tatt telefonen En drittsekkmelding pr dag...
Northernlights Skrevet 27. juli 2007 #9 Skrevet 27. juli 2007 Fakta: Han er ikke spesielt kjapp i tankegangen. Tok han mer enn et døgn å finne en unnskyldning.
ISA Skrevet 27. juli 2007 Forfatter #10 Skrevet 27. juli 2007 A- HA! ikke kjapp i tankegangen nei- merker det!!!!
Gjest Skrevet 27. juli 2007 #11 Skrevet 27. juli 2007 Bare svar "whatever" til fyren og ikke svar han mer. Om du terroriserer han med mld'er virker du for det første desperat og du sløser vekk penger på en drittsekk Dvs, du blir taperen.
Chiabatta Skrevet 27. juli 2007 #12 Skrevet 27. juli 2007 For en drittsekk!! Uansett: Det jeg ville ha gjort var bare å boikotte ham helt og si at du har det kjempefint hvis han spør. Du fortjener nemlig bedre. Men å ta igjen løser ingen ting. Du blir bare mer og mer sint da.
Pysa Skrevet 27. juli 2007 #13 Skrevet 27. juli 2007 en mann som juger om sånt er bare å glemme. å flørte med damer er ikke jobb. sorry!
ISA Skrevet 27. juli 2007 Forfatter #14 Skrevet 27. juli 2007 Men hvorfor skal jeg finne meg i å bli behandlet som en gjenstand uten følelser, at en annen bruker meg? hvorfor blir jeg taperen egentlig hvis jeg tar hevn? hvorfor skal jeg finne meg i at en slik drittsekk leker med følelsene mine?
Gjest Skrevet 27. juli 2007 #15 Skrevet 27. juli 2007 syns det er hevn nok hvis du treffer han ute,ser bra ut,sier såvidt hei før du farter videre og har det gøy..At han ser at du ikke bryr deg døyten om han,og at det er hans tap..hehe-hvis du skjønner hvor jeg vil hen...forklaring er ikke min sterkeste side.
Pysa Skrevet 27. juli 2007 #16 Skrevet 27. juli 2007 det er ingen hevn som er bedre enn å være mer moden og smartere enn den andre. la ham være drittsekken.
ISA Skrevet 27. juli 2007 Forfatter #17 Skrevet 27. juli 2007 Jeg vet. Jeg er bare så FORBANNA akkurat NÅ, kunne slengt den fyren vegg i mellom
Gjest Skrevet 27. juli 2007 #18 Skrevet 27. juli 2007 du skal ikke finne deg i det,men sånn skjer desverre! Du blir taperen hvis du tar hven fordi at han nok sier det/viser det til andre og da blir du den psykodama,og dem ler av deg..
så var vi 4 Skrevet 27. juli 2007 #19 Skrevet 27. juli 2007 Alt som lukter stygt er ei fin hevn. ser noen nevner reker, men fisk går også veldig bra. Legg igjen diverse fiskerester på lure plasser, gjerne i varmeanlegget på bilen hvis han har det. Ellers er det mye fint innen 'hear say'. La alle få vite hva for en enorm drittsekk han er. benytt enhver anledning til å sverte hans "gode" navn.
Gjest Skrevet 27. juli 2007 #20 Skrevet 27. juli 2007 Du blir taperen fordi du bruker penger, energi og han vil se på deg som desperat. Selvfølgelig skal du ikke finne deg i det, du glemmer han og går videre. Det er det beste å gjøre, ikke terrorisere han. La han sitte der som et nek, han blir taperen når du ikke bryr deg om han mer. Mest sannsynlig vil han bli desperat (menn har en tendens til å bli såååå intr om man ikke viser intr) og når du da avviser han vinner du
ISA Skrevet 27. juli 2007 Forfatter #21 Skrevet 27. juli 2007 Skjønner ikke at han tør, det er en liten by
Gjest Skrevet 27. juli 2007 #22 Skrevet 27. juli 2007 det går over da,men skjønner ja-du er ikke den eneste som har vært borti sånne;-)Jeg lar det bare gå jeg hvis noe sånt skjer,bare jaja-jeg driter i deg jeg liksom..Ikke har jeg brydd meg heller..Tar den holdningen der ja!
så var vi 4 Skrevet 27. juli 2007 #23 Skrevet 27. juli 2007 hiv deg rundt og inviter til fest da. Og temaet for festen er han.
ISA Skrevet 27. juli 2007 Forfatter #24 Skrevet 27. juli 2007 hehhehehhehehehehhe, den var GOD. De kan bare le av meg så mye de vil, dårlige mennesker uansett, kjipe er de
ISA Skrevet 27. juli 2007 Forfatter #25 Skrevet 27. juli 2007 Jeg fortalt mye om meg selv, han utnyttet det på groveste. Jeg skjønner ikke hvordan han TØR å sitte ved siden av meg og lyge, hvorfor han tar meg i hånden, hvorfor han jakter på meg, sier dette er spesiellt det som skjedde mellom oss- og så er alt bare løgn, FY F
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå