Anonym bruker Skrevet 28. juli 2007 #28 Skrevet 28. juli 2007 han har aldri møtt henne utenom fylla, men hun har vært edru ved noen av anledningene..De gangene hhun var edru, satt hun faktisk hjemme og ringte han da han skulle hjem fra byen..påvirket av alkohol og "klar" som mange andre mannfolk og kvinnfolk.. og da endte det noen ganger atr han stakk innom henne på veien hjem fra byen siden det er samme vei også.. selvfølgelig skulle han brukt kondom, men når ei dame sier hun tar en form for prevensjon blir det jo noe annet! kjiiiiipe greier!!!!!!!! HI
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2007 #29 Skrevet 28. juli 2007 Det blir ikke noe annet.......han skal ikke stole på en dame som er en one night stand....eller flere netter i dette tilfelle! Han har rett og slett driti på draget! Og må bare bite i det sure eplet!
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2007 #30 Skrevet 28. juli 2007 Selvfølgelig blir det noe annet om denne dama bevisst har prøvd å bli gravid!!!!! tror det må være noe av det mest egositiske en kvinne kan gjøre! - menn må stå til ansvar for det de gjør, men at en kvinne "bruker" en mann for å få tilfredsstilt sitt behov for å bli en mor - og samtidig gjøre livet surt for denne stakkars mann, uff!!!!!!!!! blir så irritert! kan du helt seriøst si at du syns slike handlinger er HELT AKSEPTABLE??? Er selvfølgelig en helt annen sak om denne kvinnen IKKE gjorde dette med vilje, men mye tyder på at hun gjorde det!
KaMa Skrevet 28. juli 2007 #31 Skrevet 28. juli 2007 Syns broren din høres ganske kjip ut, jeg. Sett fra utsiden... Han har fått seg en pulekompis, som han stikker innom på vei hjem fra byn. Ikke gidder han å passe på at han ikke smeller henne på tjukken. Syns at det er hennes jobb å passe på å ikke bli gravid. At hun har vært edru og ønsket kontakt, virker på meg som at hun faktisk har ønsket noe mer ut av forholdet enn en "greie i fylla". Du sitter vel uansett bare med din brors versjon, og den vil jeg tro er ganske ensidig. Som jeg skrev, jeg syns han høres temmelig kjip ut. Og til sist syns jeg egentlig bare synd på ungen. Moren kan nok være en vel så god mor, men h*n vil ha en umoden drittsekk til far. Som ikke ville ha h*n.
RundLurt? Skrevet 28. juli 2007 #32 Skrevet 28. juli 2007 Skal han være med på leken, så får han tåle steken, så lenge han er dum nok til å ha sex med fyllekompiser uten prevansjon, er det bare tilpass for han, kansje han tenker med det store hodet og ikke det lille neste gang han blir kåt!!
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2007 #33 Skrevet 28. juli 2007 Hadde han klart å tenke LITT så måtte han skjønne at mulighetene var til stede selv om dama sier at hun går på prevensjon, men ikke gjør det. Han er ganske så naiv........
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2007 #34 Skrevet 28. juli 2007 Det var a sikkert! Eller muligens i hvert fall.... Nå har jo "uløkka" allerede skjedd, men jeg kan ikke gjenta ofte nok for mine brødre at de må passe på tissen sin og ikke la seg lure av p-pille brukende damer før de har kjent de lenge nok til å være helt sikkre. Dessuten var det disse sykdommene da....
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2007 #35 Skrevet 28. juli 2007 Jeg blir litt overraska over alle svarene, eller mange av de ihvertfall! Er det virkelig helt greit at en dame kanskje med vilje lurer en gutt og blir gravid? Det synes ikke jeg!
Monajenten Skrevet 28. juli 2007 #36 Skrevet 28. juli 2007 Poenget er vel ikke at det er greit å lure en mann for å bli gravid, for det er det absolutt ikke. Men man bør ikke stole på noen andre enn seg selv ang. prevensjon, uansett hva de sier at de bruker. Mener virkelig at om en mann ikke tar ansvar og bruker kondom, så er det faktisk like mye hans feil. Ingen prevensjon er sikker. Og - hvor mange innlegg har det ikke vært her inne om damer som lurer kjæresten til å tro at de tar pillene, men "plutselig" blir uplanlagt gravid? Det viser bare at ikke alle mannfolk kan stole på sin egen partner engang, og ihvertfall ikke en "pulevenninne".
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2007 #37 Skrevet 28. juli 2007 vil man ikke bli pappa, bruker man kondom. veldig enkelt det der. man bruker det hvertfall når man har sex med en fyllevenninne. er din kjære bror av det enkle slaget?
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2007 #38 Skrevet 28. juli 2007 For det første: om denne damen IKKE gjorde dette med vilje, er det en annen diskusjon. For det andre: hun lurer og utnytter en mann slik at hun kan få seg en baby. Hun setter med hensikt min bror i en uønsket g kjip situasjon siden de ikke har noe forhold foruten de gangene i fylla. For det tredje setter hun et barn til verden, et barn som kun er øsnket av moren.. Jeg sier ikke det at et barn som vokser opp uten en mor og far som elsker hverandre får det grusomt, men det beste er at selvfølegelig at mor og far er lykkelige sammen og at batrnet er ønsket. For det fjerde så kommer selvfølegelig min bror til å stille opp for barnet. Han er gudfar til min datter på 7 mnd og forguder henne. Han er veldig gla i barn og ønsker selvfølegelig barn i fremtiden.. MEN HAN ER NÅ I EN SITUASJON DER HAN IKKE FÅR VÆRT EN 100 % PAPPA SOM KAN VÆRE DER FOR BARNET HELE TIDEN OG FÅ MED SEG ALT DET EN FAR ØNSKER.. - OG DET ER DETTE SOM ER DET VERSTE! Skjønner bare ikke at en dame kan gå hen å gjøre noe sånt med vilje - EGOISTISK.. MEN JA- han skulle brukt dong, og han skulle ikke la seg lures til å dra hjem til henne på vei hjem fra byen - men han er bare et meneske, som alle oss andre.. syns bare det er så trist..
blond Skrevet 28. juli 2007 #39 Skrevet 28. juli 2007 Skal han kreve farskapstest? Kan være lurt det. Han kan da være 100% far! De kan jobbe for å få et forhold som kan funke så kan det bli mulig å bo sammen også. Ellers bør han undersøke rettighetene sine i forhold til omsorg.
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2007 #40 Skrevet 28. juli 2007 Takk for et ikke-dømmende svar blond;) ja, han krever nok farskapstest! men han er som sagt i et nytt forhold, så kan jo ikke akkurat flytte sammen med denne dama..det er nok ikke positivt for hverken baby, mor og far..og ny dame.. Men standar rettigheter er vel annenhver helg og hver onsdag tror jeg.. Men han tror ikke han vil være der før barnet spør etter pappa..uff, han vet ikke hvordan eller hva eller noe.. Er selvfølgelig mange jenter som blir uønsket gravide og som sliter med at faren ikke vil stille opp,men akkurat nå ser jeg det fra farens side...ikke lett for de heller å frholde seg til situasjonen.. de må liksdom ta et valg om alt..jenta får jo barnet i hendene, skal amme det og må være der for babyen fra første stund..er noe nnet å være faren, og babyen overhodet ikke trenger deg den første tiden og ALT må gå gjennom moren...
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2007 #41 Skrevet 28. juli 2007 Skjønner at han føler seg lurt! Og synes synd på han. Blir sint på de som mener at han ikke har noe grunn til å fortvile fordi han hadde brukt kondom. "Alle" her har sikkert hatt sex uten å bruke kondom eller være 100% sikker på at det var null mulighet for å bli gravid. Det er synd at noen her dømmer andre, de er sikkert ikke bedre selv. Det er også synd at jenta mulighet til å bestemme helt selv om hun skal beholde barnet eller ikke. Burde vært en avgjørelse begge fikk bestemme. Synd at hu jenta skal ødelegge for broren din!
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2007 #42 Skrevet 28. juli 2007 igjen - takk for et ikke-dømmende svar! jeg føler virkelig at hun ødelegger for både min bror og gjør det litt vanskelig for denne babyen..noen over her som skriver "stakkars baby som har en far som broren din eller noe lignende..", men dette er ikke en ønsket situasjon for min bror, og da er det usaklig å skrive npe sånt. Han er en veldig ansvarsfull gutt når det kommer til stykket..og det er jo denne dama som i utgangspunktet legger opp til dette.. Dere som er så i angrep - syns dere at min bror bare skulle nikketr og syns at alr var greit? (les isåfall alt som er skrevet)
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2007 #43 Skrevet 28. juli 2007 Hei igjen HI, meg som skrev innlegget over deg her... Har selv en bror og dette du beskriver kunne skjedd minst 70% av oss, det er bare noen som ikke vil innrømme det og som føler seg så mye bedre enn alle andre. Hadde broren min kommet i hans situasjon, ville jeg blit like frustrert og forbanna på hu dama. Kan du ikke ta en prat med henne. Hun ødelegger både for broren din og lille babyen.
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2007 #44 Skrevet 28. juli 2007 Hun har termin i aug..så uaktuelt med abort, men jeg ville aldri snakket henne til en abort.. takk for forståelse!!
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2007 #45 Skrevet 28. juli 2007 Nei nei, mente ikke du skulle snakket henne til en abort, bare forklart hvilke konsekvenser det fikk for broren din. Kanskje ikke så lurt når jeg tenker meg om, men blir bare så sint på sånne jenter som lurer gutta! Lykke til til deg og broren din :-)
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2007 #46 Skrevet 28. juli 2007 Takk for det..ordner seg nok på en eller annen måte.. nei, vet ikke sekv hva en skal gjøre i en slik situasjon..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå