Anonym bruker Skrevet 27. juli 2007 #1 Skrevet 27. juli 2007 seg lurt..Han fikk tlf fra ei han har surra med i fylla et par ganger, dette er ei litt eldre dame som har ringt han etter bytur og bedt han hjem til seg.. flere ganger..og en dag får han tlf ; " Hei, jeg er gravid og samme hva du sier så kommer jeg til å beholde dette! men du må selvfølgelig si din mening altså! " Han føler og tror at hun kun var ute etter å bli gravid og var så fast bestemt og arrogant da hun fortalte han at hun var gravid.. Syns så synd på han, så kjip situasjon å være i..og de kjenner hverandre kun fra fylla..og han er i et forhold nå..uff!!!
Gjest Skrevet 27. juli 2007 #2 Skrevet 27. juli 2007 Er det nytt forhold eller har han vært utro? Lurt eller ikke.... Han hadde jo sex med dama, og når han ikke brukte kondom så vet han jo at sjangsen er der :/
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2007 #3 Skrevet 27. juli 2007 nei, nei..ikke utro! han var singel den gangen, men nå har han truffet ei ny da..også får han denne tlf.. Ja, vet han var med på det og må stå til ansvar - men denne kvinnen gikk visst på pilla og skulle ta angrepille og alt sa hun..og brodern hadde avsluttet hele dette tullet med denne dama rett før han fikk tlf da..
-Hengebuksvinet- Skrevet 27. juli 2007 #4 Skrevet 27. juli 2007 Om han har surret med henne flere ganger i fylla er vel ikke akkurat angrepille noe man tar til stadighet?
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2007 #5 Skrevet 27. juli 2007 Han burde hatt vett til å bruke kondom. Han har ingen rett til å føle seg lurt.....
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2007 #6 Skrevet 27. juli 2007 For å være heøt ærlig vet jeg ikke helt om det var p piller eller angrepille det var snakk om, har ikke skjedd veedig mange ganger, men flere enn en. Og hun betrygget han om at hun beskyttet seg/skulle beskytte seg,,
♥Prinzessin♥ Skrevet 27. juli 2007 #7 Skrevet 27. juli 2007 Hehe... Nei jeg kan ikke si jeg føler så veldig mye med broren din! Det er typisk mannfolk å skylde på dama når han selv ikke gidder å dra frem kondomet. Kan godt hende hun planla å bli gravid, men det er like mye hans feil. Hun voldtok ham ikke. :-)
Gjest ->>- Skrevet 27. juli 2007 #8 Skrevet 27. juli 2007 Må innrømme at jeg ikke synes spesielt synd på din bror. Ungen, derimot ...
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2007 #9 Skrevet 27. juli 2007 som man reder ligger man...og han har et ansvar han og,vet vel åssen man lager barn!Blir for dumt å si han har blitt lurt as,like ansvarlig for prevensjonb han!Og burde vel og tenkt på evnt sykdommer! Får håpe han er voksen nok til å forstå at dette stakkars barnet er helt uskyldig da,og tar ansvar for det!!!
Sjefsmegga Skrevet 27. juli 2007 #10 Skrevet 27. juli 2007 Tja...mannfolk som IKKE vil ha barn kan vel selv sikkre seg selv....i hvertfall når de er ute å vifter med snoppen.... Hadde fler brukt dong så hadde det blitt færre aborter, færre ufrivillige fedre og ikke minst færre SOS...
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2007 #11 Skrevet 27. juli 2007 Ja, jeg hadde følt meg lurt. Fylla har skylda for mye vondt.
blond Skrevet 27. juli 2007 #12 Skrevet 27. juli 2007 Jeg hadde vel krevd farskapstest hvis jeg var han.
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 27. juli 2007 #13 Skrevet 27. juli 2007 Om dette bare var ei han surra med på fylla burde han jo brukt kondom.. Men gjort er gjort, forstår godt at dette er en kjip situasjon for ham.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2007 #14 Skrevet 27. juli 2007 Han er ikke lurt.Han var bare fryktelig dum!
prekæs Skrevet 27. juli 2007 #15 Skrevet 27. juli 2007 Klart en gutt skal sikre seg, men dette kan jo også være nøye planlagt fra morens side. farskapstest skulle bare mangle.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2007 #16 Skrevet 27. juli 2007 Så han har surra i fylla "et par ganger", men møtte henne edru etter bytur flere ganger? Nei,her må han nok bare ta ansvar :-)
AneB Skrevet 27. juli 2007 #17 Skrevet 27. juli 2007 Hvorfor er det alltid damene som får "skylda"? Så idiotisk, man må jo beskytte seg sjøl da, om man ikke vil ha barn!
blond Skrevet 27. juli 2007 #18 Skrevet 27. juli 2007 Det er vel lettere for ei dame å lure en mann til å gjøre seg gravid enn motsatt?!
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2007 #21 Skrevet 27. juli 2007 uff,ikke la det bli en vane da..at dere er enige mener jeg..haha
prekæs Skrevet 27. juli 2007 #22 Skrevet 27. juli 2007 Som ung hørte jeg om et "tilfelle" med hele sju alternative fedre. Det var før dna testens tid, og man kunne aldri være sikker på blodprøven. Vil vel si at faren som "vant" i dette tilfelle, muligens hadde grunn til å tvile på om blodprøven stemte. Men det er en annen sak....
blond Skrevet 27. juli 2007 #23 Skrevet 27. juli 2007 Hvilken av de sju "fedrene" vant da? Den sjuende far i huset er jo sååå liten at...
blond Skrevet 27. juli 2007 #24 Skrevet 27. juli 2007 Hvilken av de sju "fedrene" vant da? Den sjuende far i huset er jo sååå liten at...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå