Gjest Skrevet 27. juli 2007 #1 Skrevet 27. juli 2007 Jeg er ikke sikker på om det er det dummeste, men ei jente i dyrebutikken der jeg handler tørrfor til katten bemerket at en katt ikke kunne leve på eukanuba og fisk. Det var visst noe galt med "noe vitamin greier, eller for lite sånn mineraler"... Nå skal det sies at jeg er legmanns(og kvinnenes) dronning av ernæring og virkelig liker å fordype meg i næringsinnhold i alt jeg kjøper, ikke minst til katten, men for guds skyld hva er det hun tror katter i kyststøk lever av???
LINDA*** Skrevet 27. juli 2007 #2 Skrevet 27. juli 2007 haha;) Det dummeste jeg veit er når noen "angriper" meg så snart jeg setter TÅA innafor butikken deres! Og attpåtil spør: "Trenger du hjelp?".. Tja... For det første: ser det sånn ut? For det andre: "Ja. Jeg har sabla vondt i hue.. HADDE du en ibux, liksom..."? D'oh! Call 911
melkekua™ Skrevet 27. juli 2007 #3 Skrevet 27. juli 2007 Vi skulle kjøpe Kenwood kjøkkenmaskin, vi var på Obs (den delen av butikken som selger slike varer)....spurte den fjorttisen bak i kassa om de hadde?? Fikk til svar mens hun tygget tyggis for full hals.....hææææææ....gameboy? Du kan tenke gubben og jeg titta rart på hverandre og tenkte vårt.
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 27. juli 2007 #4 Skrevet 27. juli 2007 hihi emblamamma, jeg tror jeg hadde begynnt å ledd jeg hvis jeg hadde fått et sånt svar.
Enliiitentil? Skrevet 27. juli 2007 #5 Skrevet 27. juli 2007 Dette er ikke det dummeste, men de pleier å svare: er det ikke på hylla er vi utsolgt. OK. Hva er lageret til egentlig?
Gjest Skrevet 27. juli 2007 #6 Skrevet 27. juli 2007 Gamle ting som de ikke får solgt og varer som skal ut til en viss tid;-)
Enliiitentil? Skrevet 27. juli 2007 #7 Skrevet 27. juli 2007 ÅJA:) Jeg har gått i et kvart århundre og trodd at de hadde ørten stk. inne på lageret hahaha;)
UnePune äntligen hemma! Skrevet 27. juli 2007 #8 Skrevet 27. juli 2007 Huff, jeg jobber i butikk og sier ofte dumme ting =P Bra jeg har dårlig hukommelse!
Gjest Skrevet 27. juli 2007 #9 Skrevet 27. juli 2007 En gang jeg var i Amsterdam så skulle jeg handle meg litt fancyshmancy undertøy. Så inn i en litt dyr undertøysbutikk gikk jeg, og fant litt av hvert jeg skulle prøve på. Vel inne på prøverommet stod jeg i underbukse og skulle akkurat ta på meg en bh når butikkdama river opp gardinen og går inn mens hun gauler "trenger du hjelp? Oooo, DEN var fin på deg!"... Nei, jeg trenger for faen ikke hjelp! Ikke mens jeg er halvnaken i hvertfall!!! Jeg nærmest brølte kvinnemennesket ut av prøverommet...
skimre Skrevet 27. juli 2007 #10 Skrevet 27. juli 2007 hva med "HARRU LÆG"??? skjønte ikke hva dama på kiwi mente jeg... ikke før hun gjentok legitimasjon.... !!!
pigalop Skrevet 27. juli 2007 #11 Skrevet 27. juli 2007 skulle klage på noen stoler der føtterne hadde sklidd utover etter kun ett par mnd i bruk. da spurte dama om vi hadde sittet på dem? hallo selvfølgeli hadde vi det, og vi er ikke så tung at di ikke burde tåle det.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 27. juli 2007 #12 Skrevet 27. juli 2007 2 uker unna termin og ganske lei gravid-klær og tjukk mage gikk jeg inn i en forretning som solgte jean paul klær.. Ville ha en blå hettegenser med sånn v-hals og spurte damen om str, og damen bak disken sa at xl var den største str men at den IALLEFALL ikke passet meg.. Tror du jeg skal se sånn her ut resten av livet eller var svaret mitt, da jeg hang genseren pent på plass og kjøpte den et annet sted. *roll*
mammamamut Skrevet 27. juli 2007 #13 Skrevet 27. juli 2007 "Skal du ha pose?" når jeg har handlet handlevogen FULL av matvarer å diverse. "nei jeg skal selvfølgelig ta med meg i bare hendene. HALLO?? HATER det spørsmålet!!!!!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 27. juli 2007 #14 Skrevet 27. juli 2007 eller da service-mannen fra dell kom for å hente pc'n min da harddisken hadde gått istykker etter 3 mnd bruk på laptoppen min og sa: Ja, du skjønner du har nok hatt pc'n for mye på fanget. De tåler ikke det!! EHM? EHM? EN LAPTOP? eller da den gikk istykker igjen etter litt over ett år og de insisterte på: bare 1 års garanti og den hadde gått ut.. Pipen fikk en annen lyd når man henviste til kjøpsloven og forbrukerombudet.. Da hadde plutselig han jeg snakket med trodd jeg var bedriftskunde og ALLE mailene mine hadde nemlig havnet i bedrifts-inboxen dems. JAADDDA!! Spesielt siden jeg nevnte innledningsvis at pc'n sto i pappa sitt navn siden det var en gave. HATER DELL!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 27. juli 2007 #15 Skrevet 27. juli 2007 mange som ikk skal ha skjønner du. De har med poser i lommer og vesker, eller har trillebag osv.
Monajenten Skrevet 27. juli 2007 #16 Skrevet 27. juli 2007 Hehehehehehehehehehehehehe sånt spørsmål har jeg også fått, Mamma til 2 nydelige jenter;) Er det mulig å tenke bittelitt liksom;)
mammamamut Skrevet 27. juli 2007 #17 Skrevet 27. juli 2007 Har selv jobbet på coop og 1%som ikke skal ha og det ser du TYDELIG!!!! Dessuten kan man bare kaste ned noen poser på båndet i hvertfall når det står en i enden og VENTER og VENTER. Man kan følge litt med!!!!
Gjest Skrevet 27. juli 2007 #18 Skrevet 27. juli 2007 Den er jeg med på! Hater Dell! Jeg pleide å jobbe for Logitech og opplevde ofte at Dell-kunder med Dell-problemer ble henvist til oss fordi de på callsenteret til Dell ikke forstod basic hardware/software prinsipper... Lei av Dell!!!
06,07 og spire nr 3 i 2010 Skrevet 27. juli 2007 #19 Skrevet 27. juli 2007 Jeg prøvde en bukse i en ganske fancy og dyr butikk. Og da buksen ikke passet lurte jeg på om dem hadde en størrelse større. og da sier hun surt - NEI, så STORE størrelser har vi ikke i denne butikken. helt sinnsykt.. Og da brukte jeg str 38/40 eller M i vanlige klær som eks Vero Moda. Jeg synest det var mega frekt.hehe, men det er noen år siden nå og før barna. Og etter noen svangerskap kan jeg bare glemme å se på den butikken i gjen.hehe.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 27. juli 2007 #20 Skrevet 27. juli 2007 Da sier du bare: Jeg trenger poser så gubben kan pakke. Det funker her på kiwi iallefall. Og jeg har jobbet på butikk også, og synes ikke det var enkelt å se hvem som ikke skal ha. Derfor spurte jeg alle.. og fordi så mange er så jævlig sleipe at de ber om poser etter at varene er slått inn og betalt for.
It's all about me Skrevet 27. juli 2007 #21 Skrevet 27. juli 2007 JA det er vel mulig å tenke bittelitt å skjønne at det er mange som har med poser, nett eller annet å bære i. Og disse blir ofte sinna hvis de får en pose de ikke har bedt om. De som sitter i kassa spør alle om de vil ha pose så de som vil ha en ny kan få og de som ikke vil kan la vær. Jobbet tidligere mange år i dagligvaren og de som ikke kunne svare et normalt ja eller nei på det enkle spørsmåel irriterte vettet av meg. Puh :o/
3b@rnsmor-30* Skrevet 27. juli 2007 #22 Skrevet 27. juli 2007 var på JYSK sist uke, og skulle kjøpe madrass på tilbud tenkte jeg.. så jeg gikk til den hylla der jeg fant den str jeg skulle ha og den hadde tilbudslapp under seg på hylla.. tok med den til kassa og fikk nesten sjokk da den kosta nesten dobbelt så mye som jeg hadde tenkt å betale for den.. så sa jeg til han fyren at det stod tilbud der, da fikk jeg til svar at det var så fult der at de måtte bare putte ting i hyllene der det var plass, og at alt ikke stemte med den prisen som stod under. jeg sa at det var nesten tomt der da.. så det var dårlig. åja.... det får vi ikke gjort noe med var svaret.... servicen på jysk ass!!!!!!!!!!1 MY ASS !!!!
Sommer & sol:-) Skrevet 27. juli 2007 #23 Skrevet 27. juli 2007 på kiwi engang opplevde jeg no helt på tryne.. skulle kjøpe sånn ferdig oppskjært gulost,og de som hang der hadde gått ut på dato..så gikk jeg og spurte ei ung jente der om de hadde flere pakker,da disse var gått ut på dato... hun gikk bort og tittet på de gulost pakkene,og sier nei....men jeg kunne godt få de til halv pris..HALLO!!!!!! hva er det for no å si da,helt fjern hu... nei takk sa jeg og gikk,,,,
It's all about me Skrevet 27. juli 2007 #24 Skrevet 27. juli 2007 Synes ikke det var så veldig fjernt hvis det var sånn at de faktisk ikke hadde mer igjen og den som var gått ut så bra ut. Ost blir faktisk bedre av litt lagring.
prysseluskan Skrevet 27. juli 2007 #25 Skrevet 27. juli 2007 Jeg jobbet som kassadame ved siden av studiene i mange år og de posene var et evig mareritt. Enten får man hundkjeft fordi at kunden "selvfølgelig" skal ha pose eller fordi at de "selvfølgelig ikke" skal ha pose. Åh, kjenner jeg blir hissig bare av å tenke på det. Det er veldig enkelt å be om en pose om man trenger det. Det dummeste jeg har opplevd som kunde må være en butikkansatt på en lampebutikk som insisterte på at kuppelen på en lampe ikke kunne tas av. Men hvordan får man ellers inn lyspæra..?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå