Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk:-) Er kjekt å ikke måtte bo på dassen hele tida,liksom!

Du må ihvertfall ikke spørre meg om oppstasingstips,jeg er fra nordnorge og der har vi ikke det faget på skolen.... Trodde det skulle gå over av seg selv da jeg flytta til Oslo,men ble bare mer obs på hvor borte vekk jeg egentlig er mtp mote!

Kan jo bare kjøre en frekk en med bare bh under dressjakke eller noe,da blir det vel fart på gutta på kontoret,ha-ha!

Om du har to brukanes bukser du kan vise deg offebntlig i,så er du ei bukse lengre på vei enn meg! Gruer meg til kulda kommer,for å si det sånn. Mulig snowjoggers kan dekke til bare legger et par ekstra måneder,til lillemor er født!

Ja,ring Kamille eller noen,de kommer til å kaste seg over deg! "A project!!!!!"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

elli-karamelli. tror vi er to i den kategorien "bort vekk mht mote"... *kremter* Er ikke snowjogs kult lengre? *lol*

Mulig jeg ikke gir dem særlig cred nå, men innbiller meg liksom at min trenings-bh under en alt for trang dressjakke ikke helt gjør susen for gutta på jobben? Hehe.

Jeg er litt redd for å ringe dem. Litt redd for akkurat den reaksjonen der, masse overivrige sminkede damer/klesbevisste metroseksuelle menn med rare briller som peller på deg og ordner og fikser. *knis*

Skrevet

Ja,Kicki Sørum hadde neppe blitt imponert over meg ihvertfall,deg kan jeg jo ikke snakke for,men antagelig ligger du ille til du også!

Bor uti Røyken,jeg,så går i selskinnssko på vinter'n uten at noen mobber meg(ikke som jeg kan høre ihvertfall!)

Jojojo,treningstopp er like sexy! Fikk en fantastisk kommentar her om dagen i Oslo av en fyr som hadde fulgt etter meg(creepy,forresten!) "Så utrolig vakre bryster du har!" *hyyyyyl* Trodde først det var tattoveringene mine han snakka om,så jeg smilte,dumma som jeg er! Fik retta opp ved å nesten lappe til han etterpå,men dog! Så jodda,sports-bh gjør susen det også,gitt!

Metroseksuelle menn er litt freaky,føler de er myyye penere enn meg,ha-ha! Men skulle gjerne hatt en egen homo,som kunne shoppa,sminka og styla meg litt noen ganger. Neste gang jeg skal til frisøren skal jeg si jeg vil ha en homo,de er så flinke på tv! Tror du skal ta sjansen,kommer til å bli sååååå pen,atte!

Skrevet

Tror kanskje vi kunne meldt oss på begge to, jeg. Også kunne vi avertert etter en homse vi kunne delt på. Det at alle burde ha hver sin homse har fått eget navn, disse jentene kalles fag-hags:-D

Annonse;

To mediumgravide i Nedre Buskerud søker homse for oppstyling, frisering, motetips, shoppingveiledning og kafebesøk.

Mvh Scooby og elli - piker i nøden!!!

Skrevet

Ha-ha-ha,fantastisk! Trenger en seriøs opplæring i cafèbesøking,for det tror jeg bare jeg har gjort 5 ganger etter jeg ble "voksen." Men er der gode kaker,så skal jeg sagtens parkere ræva mi noen timer ihvertfall!

Fag-hags hørtes for trendy ut for oss,vi får klare oss med motereportasjene i Kamille og Elle!

Men... vent nå litt. Buskerud på deg også? Hvor da henne? Er i Slemmestad og roter rundt,jeg. Skal føde på Bærum da,passa litt bedre mtp jobben til mannen min,avstand og sånne ting.

Skrevet

elli - jeg bor i drammen. Og ja, kan hende vi ikke helt passer inn i minibikkje-i-håndgucciveska og egen fag. Det er forøvrig mange gode kaker på kafeene herover:-D

Skrevet

Ahhh,Drammen. Har knapt vært der,drar liksom alltid andre veien når jeg skal på bytur! Kakene i drammensområde er dermed ikke testa ut! (Eneste vennene vi hadde der borte,stakk til New Orleans for å bo,heldiggrisene!)

Jeg har bikkje da,men han er ikke akkurat av gucci-størrelse,så får nøye meg med en bamse i veska eller no!

Skrevet

Blir ikke helt det samme med en schæfer i Berganssekken, liksom. *flirer*

Nei nå sa akkurat en anonym at jeg manglet folkeskikk og høflighet, så jeg får ta meg en pause. Se light brus - tråden. *skammer seg bare pittelittegranne*

Skrevet

Næh,det gjør ikke samme susen! forøvrig er det Boxer det går i her i gården. Siklende,fisende og lykkelig uviten om at han går under tilnavnet "sviskertryne!" Neppe egna seg på Frogner,han der!

Å fydda,her må du bare skamme deg,ja! *ler*

VG-artikler er tingen,vettu! Tuller ikke med dem når de drar på stort i vitenskapelig sammenheng!

Skrevet

Ellis;

Jeg bøyer hodet og rødmer... Og så gikk det over ja. Skal (kors på halsen) aldri kødde med VG mer.

Min hund sikler, dreper duer og fiser den også, ville nok blitt utvist fra Fjogner eller Majorklosstuen. Men nå skal visst kjøtern ut på runde, han står her og ser på meg med brune våte øyne. :-D Og jeg lar meg kjøpe. Ha en super kveld, ellis. Kanskje vi ses i Kamille:-.D

Skrevet

Jepp,er uhørt å referere til ordentlig vitenskapelog forskning,det burde du visst! Kunne jo t.o.m tro du hadde en utdannelse!

Min slufsegutt ankommer ikveld(ekspress fra nordnorge!),så da skal vi også ut på tur!

Kos dere masse ute på tur,og ja,vi sees nok i Kamille! :-)))

Skrevet

Hei!

Er vanligvis str 34 eller s og i dette svangeskapet har jeg kjøpt mammabukser som passer akkurat nå. Min erfaring fra sist er at de buksene jeg kjøpet litt for store aldri ble passe.....

De fra h&m har jeg vært veldig fornøyd med.

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...