Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på når man begynner å gå med de med sånn strikk over magen? JEG ER I UKE 14 OG MERKER AT MAGEN HAR BLITT STØRRE MEN ER DET FOR TIDLIG Å KJØPE NÅ? blir den bare pløsete nå liksom, eller kan jeg bruke den fra nå av og fremover? Ikke så inn i det her enda ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De er deilige å gå med uansett! Jeg LOVER! Prøvde en mammabukse da jeg var 8 uker elns.. UtrOLIG behagelig!;)

Skrevet

jeg har nesten ikke mage (uke 15) men begynte med mammabukse idag. den sitter oppe likevel, ingen pløsegreie. Min er jeans fra H&M.

Skrevet

Æ bynte tidlig med mamma bukse, for æ blei så utrulig oppblåst. De vanligste mamma-buksene som dem har på f.eks HM e kjempefine og behagelige. Det beste e jo at dem ikkje ser ut som mamma-bukser hvis man bare har en litt lang genser på seg.

Kjøp dæ mamma-bukse med god samvittighet! Så slipper du ubehag!

Skrevet

Måtte begynne med mammabukse i uke 9. Og det var så deilig, så ikke pløsete ut heller.

Skrevet

Begynte i uke 16, men brukte da fortsatt noen de gamle buksene også. Nå er jeg 25+3 og passer kun joggebuksene mine av de gamle buksene.

Skrevet

det hørtes deilig ut!! Men hvis jeg kjøper en nå, passer den strikken over buksa i hele svangerskapet liksom? Virker deilig med sånne bukser, slitsomt med de linningene som strammer i livet hele tia.. Så får ta meg en tur til byn imorra ;)

Skrevet

Jeg lurer litt på størrelse - generelt og ikke bare rundt magen. Jeg har kjøpt to deilige mammabukser på salg på Cubus tror jeg det var. Men kjøpte den str som jeg ellers bruker. Burde jeg kjøpt ett hakk større? Man blir jo større rundt hofter etc også? Bra de var på salg, tilfelle jeg vokser ut av dem...

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

Jeg er vanligvis str. 34 og de mammabuksene som e str 34 passer allerede ikke (26+3 idag). Begynte med mammabukse i uke 10, andregangs her:)

Har erfaring fra forrige svangerskap at jeg måtte gå opp fra str 34 på begynnelsen til str L (vet ikke hvadet tilsvarer) på slutten. Hater trange bukser når jeg går gravid.

Men alle er jo forskjellige da...

Skrevet

Oj, ser ut som jeg kommer til å måtte shoppe mere, da:-D Sånn magemessig tror jeg de kommer til å holde, for der er det mye å gå på, men legger jeg på meg 20 kg blir neppe alt akkurat på magen. Jeg går med førstemann, er 15 uker nå.

Skrevet

Tror motepolitiet kommer å arresterer deg dersom du begynner så tidlig med mammabukser. Finnes en regel som sier at man ikke får begynne å gå med sånt før etter den ordinære ultralyden,så du må nok bare presse deg inn i dine gamle jeans enda en stund er jeg redd.

Hahaha,kjøp mammabukse når du vil,du!

Skrevet

Jeg bruker nå, kjøpte en i forrige uke og er i uke 22+2 men det er jo individuelt. Kjøpte snekkerbukse i uke 15.

Skrevet

jeg er også i uke 14, er førstegangs, men alle buksene mine er for små. får de på enda, men knapp og glidelås vil ikke igjen! bruker sånn hullstrikk foreløpig, men det begynner å bli litt trangt det også! vurderer å kjøpe meg mammabukser jeg også, men syns liksom det er litt tidlig jeg... venter egentlig på at lufta liksom skal gå ut:) hehe! men må nok til straks jeg også...

Skrevet

"Tror motepolitiet kommer å arresterer deg dersom du begynner så tidlig med mammabukser. Finnes en regel som sier at man ikke får begynne å gå med sånt før etter den ordinære ultralyden,så du må nok bare presse deg inn i dine gamle jeans enda en stund er jeg redd."

Flirer:-D Stakkars sømmer i de buksene, hehe.

Skrevet

Mine siste jeans døde på Ozzy Osbourne-konsert for over en måned siden.... Kunne jo ikke gå på rockekonsert i mammabukser,ha-ha! Mørkets fyrstinne,lissom!

Skrevet

"Mine siste jeans døde på Ozzy Osbourne-konsert for over en måned siden.... Kunne jo ikke gå på rockekonsert i mammabukser,ha-ha! Mørkets fyrstinne,lissom!"

Jeg var på konsert i helga med mammabukser jeg:-D Svarte mammajeans med tøff tunika over. Men jeg hadde dritkule støvler da. Sikkert derfor motepolitiet ikke arresterte meg der og da. Dessuten var det ikke Ozzy... Litt mykere rock:-D

Skrevet

Æsj,puserock gjelder ikke,vøtt! ;-p

Finner ikke fine mammaklær noen steder(jeg er urussel på å lete,bare så det er sagt,og har tålmodigheta til en femåring på pianoleksjon)

Motepolitiet er skumle,vet aldri hvilken busk de lurer bak. They could get you next,you know!

Skrevet

Babyen tar all energi fra meg, så jeg går bare ned i vekt =( Jeg vil også begynne med mamma-bukser =) =) =) Men må nok vente en god stund. Hehe, er 16,5 uke nå snart...

Skrevet

"Æsj,puserock gjelder ikke,vøtt! ;-p

Finner ikke fine mammaklær noen steder(jeg er urussel på å lete,bare så det er sagt,og har tålmodigheta til en femåring på pianoleksjon)

Motepolitiet er skumle,vet aldri hvilken busk de lurer bak. They could get you next,you know!"

Hatt litt trøbbel med dem tidligere, ja:-D Over noen DocMartens sko til bunaden min, hehe. Jeg var ute en tur forrige uke og kikka over masse butikkers og ble ganske skuffa ja. Enten var det bare dongeri med elastisk kant og tunikaer, eller noen slappe svarte joggestoffgreier, ellers så var det kjempedyrt. Men jeg fant da noe, trenger pent tøy på jobben min (alle gutta går i dress med slips) så jeg må nok finne noe annet enn kosebukser:-D

Skrevet

var på hm i går og der hadde et lite utvalg av mammabusker =)

liker ikke så godt dongeriene der, men hadde en veldig fin, kjempe god svart bukse der (200 kr). var flere men denne ser ut som en "finbukse" så en kan bruke den ute og den er så myk som en kosebukse at en kan bruke den hjemme i sofaen :) hehe.. blir nok boende i denne jeg :P

Skrevet

Jeg er sykemeldt,og har vært det siden påske,så trenger bare stase meg opp når jeg skal på Oslo-tur! Tror ikke bikja bryr seg om jeg dasser hjemme i kosebukse:-) Uansett,så er/var jobben min ikke akkurat en pent-tøy-jobb,så var ikke så nøye der. Krøyp rundt på gulvet hjemme hos ei jente med hjerneskade som jeg trente,og hun ikke hva jeg hadde på meg 5 min. etter jeg kom inn døra likevel,så var ikke nøye med antrekket!

Men dr.Maartens til bunad? Fydda! Burde vært låst inne enda,du!

Skrevet

"Men dr.Maartens til bunad? Fydda! Burde vært låst inne enda,du!"

Vi har tilgang til internett her inne:-D *lol*

Håper du har det greit selv om du er sykmeldt. Jeg skal igang etter ferien nå til uka, men har heldigvis ikke noe fysisk tung jobb.

Skrevet

Å jasså,så dere er ute på den wide wanvidde werden dere også! Sett sånt!

Får da puska litt rundt på dagene,takket være sykemeldinga,så skal ikke klage! Kvalmen er ihvertfall mye bedre nå enn før,bank i bordet!

Du er forresten heldig som kan jobbe,blir fort kjedelig å gå hjemme. Og så får du stase deg på jobben,være litt bizznizzdame og sånn! Husk å lette på rumpa innimellom på jobben da,så ikke ryggen tar kvelden!

Skrevet

elli-karamelli: Godt å høre du er bedre. Jeg har heldigvis ikke vært så kvalm, bare litt uggen de første ukene før frokost. Men hva staser man seg opp med... Jeg føler meg som en flodhest som skal på fest. Men er jo ikke så svær akkurat. Bare at ingen av klærne mine passer lengre.. Skjortene og toppene er for stramme rundt puppene og buksene får man ikke knept igjen. *hjartesukk* Glad jeg kan jobbe, men noen tilpasninger er gjort allerede heldigvis. Får bytte på de to buksene jeg fant på salg.... Det blir jo IKKE kjedelig liksom. :-D Kanskje jeg skulle ringe Kamille eller KK og be om en bli-ny-gravid-business-klær dag? Hadde værtr supert for en sånn klesnerd som meg. Hahaha

Skrevet

Jeg har en mammabukse og noen joggebukser. Ingen av de andre buksene passer lenger og jeg er 19+3. Mange av buksene måtte jeg droppe allerede da jeg var 7-8 uker på vei. Heldigvis har jeg masse skjørt som passer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...