Gå til innhold

På tide igjen.. hva betyr nicket ditt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heter fremdeles Marthe.. :P Første gang vi så babyen var jeg rett over 9 uker på vei og h*n tok et skikkelig ninjaspark, og så litt ut som ei reke.. Derfor Ninjareka:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vekt85 fordi jeg er født i vekten i 85. 07.11.07 fordi det er termindatoen min. Veeeeeldig dårlig fantasi!!

Skrevet

Favorittgodteriet mitt, og dermed selvfølgelig det første som falt ned i hodet på meg da jeg skulle velge nick ;o)

Skrevet

Hmmm.... Til tross for at eg kanskje har det minst oppfinnsomme navnet her, har eg enno ikkje sett andre som har tilsvarande.

Grunnen til at eg har med første bokstav i etternavnet mitt og er at eg ein gong for omtrent tusen år sidan (eller nærmare bestemt ca 4) lagde meg ein profil med nick Ranveig. Då eg begynte å bruke sidene her for alvor huska eg verken brukarnavn eller passord og måtte dermed velge nytt nick. Har hatt det same nicket sidan vi begynte å lage småen i 2004, har for lite energi til å drive og bytte på det :o)

Skrevet

Hmmmm, hva var det igjen tro???

JO, fordi jeg skal bli mamma for første gang, har termin 16august og i dag er jeg FØDEKLAR=)

Skrevet

Har to barn som er født for tidlig - premature - derav nicket, og er gravid med nr 3.

Skrevet

hehe, at nicket betyr at vi ikke vet hvem som skjuler seg i magen min, men babyen får et av navnene..gjerne det som passer til kjønnet da;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...