Gå til innhold

På tide igjen.. hva betyr nicket ditt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vestli - fordi jeg er oppvokst på Vestli i Oslo også heter jeg det i etternavn.. :) resten sier seg selv :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bris fordi Farris Bris er den eneste "brusen" jeg drikker. Også er jeg en frisk bris.. :)

Og februarmirakel fordi jeg har termin i februar, og at det føles som et mirkakel at vi ble gravid så fort :)

Skrevet

line av den grunnen til at jeg heter det. sofie fordi hun har jeg fra før pluss at jeg er gravid igjen:) hehe

Skrevet

fricke fordi det er forkortelse på ene navnet mitt Fredericke, resten sier egentlig seg selv=P

Skrevet

Smurf fordi jeg i alle år har blitt kalt smurf, 80 er årstallet da jeg ble født... Mitt nick, bare MITT SITT!!! Kaller meg Smurf80 nesten overalt på nett, derfor vil jeg at det bare skal være mitt! Jeg er litt ego sånn... :-P

Skrevet

Smurf fordi jeg har digget smurfer siden jeg var lita-og samler på disse yndige små blå.

Lise fordi det er endel av navnet mitt c",)

Skrevet

sorry jenter..

fikk "tramp-tramp-tramp på en smurf"-sangen på hjernen her...

Skrevet

vet.... surrer i hodet her og etter en kjøretur med trond viggo på radioen.

stygg sang ovenfor smurfene..men synger like fullt med jeg da :)

men smurfene ER kule de c",)

Skrevet

Helt i orden at du hører sangen inni hodet, men jeg vil ikke bli trampet på! SNUFS!!! Jeg er redd nok fra før, ass...

Skrevet

men huffda..da får vi heller synge på den andre SNILLE smurfesangen- så skal du se det går bedre!!!!! c";)

Skrevet

Har akkurat flyttet inn i nytt hus i ett nytt boligfelt, derav navnet. Tyvenlia, og det første barnet som kommer her oppe.

Har ulidelig dårlig fantasi.......

Skrevet

Jeg har en liten panter tatovert nederst på ryggen, også fordi jeg er kjempeglad i alle kattedyr :-)

Skrevet

Fordi jeg planlegger et møte med Storken, Har stor S i Stork, fordi det er den "ekte" storken på StorkKlinikken i Danmark.

Skrevet

kaur betyr prinsesse på hindi/punjabi.

Alle kvinnelige sikher har det som etternavn eller mellomnavn. Sikhene mener at alle kvinner er prinsesser :-) - Så i og med at mannen min og jeg er sikher, så falt det naturlig.

Skrevet

Nicket mitt ja. Vesla fordi jeg er så lita (1.59cm eller noe), 89 for årstallet jeg er født. Resten sier seg selv... Er blitt småprøver. Så derfor lurer jeg på om det blir 2008 baby!

Skrevet

Av tegnefilmene som sendes på julaften har min favoritt alltid värt den fra julenissens verksted der alle lekene blir stemplet med "elfmade" i rompa. Jeg designet klär for noen år siden og da lagde jeg en logo av dette og klärne var litt alve-inspirert og siden har dette "navnet" värt brukt i alle sammenhenger hvor man ikke bruker sitt egentlige navn.

Skrevet

fornavnet mitt baklengs.

Skrevet

Alt jeg prøvde var opptatt, så skrev tilslutt det første jeg så. Kjedelig da men..

Skrevet

Tussa, blir kalt det fordi jeg er en "tusser". Det vil si at jeg sjelden sitter i ro i sofaen, men liker å gå rundt i huset å små-rydde og pusle med ting, og da ble det Tussa og jeg bærer jo med meg lille Tusseliten da....

Skrevet

Eskimo - for når me var i utlandet så kom ein franskmann bort til meg og sa (ropte av begeistring) "oh, look!!! A little eskimo!!!!" og så klappa han meg på hovudet....

Så eg blir kalla eskimo etter den tid...

Skrevet

~Roskva~ er navnet på en liten jente i norrøn mytologi. Hun er søstra til Tjalve, og må bli med Tor til Åsgard når Tjalve brekker benet på en av Tors bukker..

Jeg synes det er så koselig, og så har jeg brukt det online i mange år nå - der ER meg som er ~Roskva~.

Og så har jeg føyd på termindatoen min, som dere sikkert skjønner :-)

Skrevet

Miss, fordi jeg er feminin.. Burde kanskje ha vært Mrs fordi jeg er gift. Da vi mine venninner og jeg var tenåringer opprettet vi misantropisk selskap fordi verden gikk oss imot. Verden overrasker meg fortsatt med sin ondskap så derav Misantrop. Misantropi er hat eller mistro ovenfor menneskeheten, eller en tendens til å mislike og mistro andre mennesker. Ordet kommer fra gresk μίσος («hat») og άνθρωπος («mann», «menneske»). Misantropologi er den vitenskapelige studie av opprinnelsen, adferden, og den fysiske, sosiale og kulturelle utviklingen til hat mot mennesker.

Misantropi trenger ikke å medføre inhuman, antisosial eller sosiopatiske holdninger mot menneskeheten.

Skrevet

jeg er fan av pondus og alle de rare navnene Øverli gir damene er morsomt. Slik som Fleinmøy, Møysprett og ikke minst Tante Flodbjørn. Kunne ikke vært styggere.. hehe

Skrevet

Zerotondo er rett og slett navnet på pusekatten min!

Nå er jeg lidenskaplig opptatt av han, så valget var

egentlig helt naturlig...

Skrevet

jeg føler meg litt som en Sfinx når jeg jobber.. Elevene ser bare rart på meg når jeg stiller spørsmål.. skulle tro jeg snakket og stilte spørsmål i gåter:) (Lærer)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...