Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg nattammet inntil nylig. Gutta er 9.5 mnd. Hadde de holdt seg til å våkne en gang per natt som de gjorde en god stund, hadde det gått greit. Men de begynte å våkne hver andre - tredje time og forlangte pupp så da tenkte jeg at nok var nok.

Da vi var på ferie fikk de nattpupp igjen. Noe som jeg syntes var greit for vi bodde på flere forskjellige plasser og det var mye nytt for de. Etter at vi kom hjem har vi hatt noen litt vanskelige netter, men håper at vi er back on track snart.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rosinen min er 10 mnd i dag, og han får fortsatt mat en gang om natta. Hs hos oss mente også bestemt at vi måtte nattavvenne han for å få i han mere mat på dagtid. På den tiden spiste han 2.3 ganger natta, men har siden det selv regulert seg ned til en gang. Det er helt greit for meg. Jeg er tilhenger av selvavvenning så langt det lar seg gjøre, så enn så lenge holer vi på.

Skrevet

Jeg har ikke lest gjennom alle svarene jeg:) Hvorfor anbefaler HS egentlig å slutte med nattamming etter 6 mnd?

Skrevet

Fordi de visstnok ikke trenger mat om natta lengere da. Men min spiser så lite på dagen at han nødvendigvis blir sulten om natta.

Skrevet

må slutte å høre på hs og andre skrullinger som jeg kaller dem . har også møtt mye motstand fra andre på det med at hun sover sammen med oss og ammes mange ganger om natta enda.

men kom fra til det nå at hun måtte over i egen seng. siden jeg ble så sliten av å være oppe og amme om natten mange ganger og så slo lillemor seg helt vrang når det gjalt innsovning. måtte ut å trille i mange timer. så her om dagen startet prosjekt soving i egen seng og det gikk over all forventning. men vil ikke kutte ut nattpuppen enda for jeg ser hun kose seg masse med det og spiser godt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...