Gå til innhold

Mange i klubben som ikke har født ennå?


Marianne :-)

Anbefalte innlegg

snart 7 dager over.... hatt maserier i hele dag.... og kommer gammelt blod ut - litt og litt---...

 

vil ha h"n un nu!!!!

 

satsa på i natt!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heihei!

Har ikkje født heller enda,hadde termin 3 august så 3 dg over idag, gikk 8 dg over sist så må vel bare vere tolmodig!

Litt godt å høre at det gjelder andre også, en liten trøst iallefall!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 dager over termin i dag, og fortsatt ingen action. Var hos jordmor på mandag og ble "strippet". Har kommet litt blod etter dette, og i dag gikk slimproppen. Men jeg tar ingenting på forskudd her, forbereder meg på at det blir igangsetting av fødsel mandag. Kan jo bli en interessant opplevelse å ta med seg det også (hehe.. prøver å holde motet oppe her:)

Hold ut alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DET ER HÅP DAMER! Jeg fødte tirsdag kl 14.30. Jeg ble strippet søndag og fikk svake rier fom mandag - tok akupunktur tirsdag kl 10.45 og kl 14.30 fødte jeg en nydelig liten datter :-) HOLD UT DERE SOM IKKE HAR FØDT ENNÅ - dere har verdens fineste opplevelse foran dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER!!! Nå fikk jeg skikkelig gåsehud her... Selv er jeg også superglad, for nå har jeg kommet til veis ende(42 uker+1 dag i dag), og fødselen skal settes igang i morgen tidlig. ENDELIG skal vi få se vår lille astronaut etter den lange ventetiden:) 6 uker med modn.akupunktur og 2X stripping var altså ikke nok, men nå håper jeg at jeg er såpass moden at fødselen ikke blir så veldig lang iallfall.

Kos deg med babyen, Marianne!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...