Gå til innhold

Mange i klubben som ikke har født ennå?


Marianne :-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har termin samme dag, og ikke tegn til noe fødsel enda. Var til kontroll hos jm for en uke siden. Er moden, hodet festet og 2 cm åpning, men det skjer ikke noe, så jeg må nok bare smøre meg med tålmodighet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får berre smørja oss med tolmod.... Og sova godt om nettene og ei stund på dagen. Det kan skje når som helst no! Og berre så det er sagt - eg har aldri høyrd om nokon som har blitt igjen der inne! Uansett kjem babyen innan dei neste to vekene. Så får vi heller ta ein ekstra runde i senga for å få det i gong... Eller andre middel...

Lukke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også termin om 2 dager, og virker ikke som det skjer stort her heller, men er jo lov å håpe;) Krysser fingre for at vi slipper å vente så altfor mye lenger!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde termin på mandag, og her er det heller ingen ting som tyder på at det er noe på gang. Men ho kommer vel når ho vil :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har magen ennå jeg og, 2 dager til termin i dag. Men.... slimproppen kom i dag!:) Så jeg håper jeg slepper å gå over tiden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her er jeg 7 dager over termin,og begynner og bli "litt" lei :-)))

Ingen tegn på at jenta vil ut.

Jeg får ta meg en tur ut i sandynene på sola stranden og hoppe.Får håpe det setter gang i ting og tang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 dager over i dag, formen er grei, men vil jo svært gjerne ha ham ut, nå! (: Har time på svangerskapspoliklinikken i morgen, så får se hva som skjer da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde termin i går. Ikke tegn på at noe kommer til å skje med det første her. Var på kontroll hos lege i dag. Hodet er festet og alt ser bra ut.. så han kommer vel når han er klar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fortsatt ingenting på gang her. Har vært til modningsakupunktur igjen i dag, har gått regelmessig siden uke 35. Har termin i morgen, men "proppen" har ikke gått, og jeg føler meg langt fra slik som jeg gjorde rett før fødselen forrige gang - da klarte jeg nesten ikke å gå de siste dagene. Da gikk jeg 12 dager over tiden, så det blir nok fort augustbaby her ja... Vi er vel de eneste i Norge for tiden som er fornøyd med at varmen lar nvente på seg ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... Ikke sant? Jeg er kjempefornøyd med at det ikke er så veldig varmt! Noen og 20 grader og litt under er helt perfekt egentlig;) Satser på supervær siste halvdel av august og iallfall hele september:) Ellers er jeg også klar for at babyen her kommer til å bli en augustbaby. Men kjenner nå for første gang at jeg egentlig gjerne vil ha ham utenfor magen... Gleder meg litt nå, ja!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin I DAG, men ingenting skjer her i gården nei :)) Formen er finfin, men nå vil jeg bare ha litt VONDT og merke at fødselen nærmer seg. Og jeg som var så sikker på at jeg skulle føde enten før termin eller senest på termindatoen... hehe :-) Lykke til alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 5 dager til termin. Vet ikke virkelig hvordan eg skal føle at fødseln nærmer seg. Håper, at den bare plutselig starter :) kanskje i natt...

Nei, skal prøve å være tålmodig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 dager til termin her, og stille som bare det.. Men, jeg har hatt en slags smerter noen kvelder nå som jeg lurer på om noen kjenner seg igjen i.. Det er liksom skarpe, stikkende smerter som starter nederst i skjeden, for så å gå opp i magen. Dette kommer gjerne i bølger og kan vare en times tid, og så gir det seg helt. Magen blir hard når det skjer, og ungen rører masse på seg. De verste smertene kjennes ut som kniver som stikker oppover i skjeden - vondt! Undres på hva dette er, om det kan være en for for modningsrier?? Noen som har vært borti lignende?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Vi får trøste oss med at det uansett ikke er veldig lenge til. En mager trøst til tider, for jeg tror nesten hun har satt seg fast der inne... Nå har jeg vært hos jordmor og blitt strippet, så kryss fingrene for at det hjelper :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...