Gå til innhold

Mange i klubben som ikke har født ennå?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi får berre smørja oss med tolmod.... Og sova godt om nettene og ei stund på dagen. Det kan skje når som helst no! Og berre så det er sagt - eg har aldri høyrd om nokon som har blitt igjen der inne! Uansett kjem babyen innan dei neste to vekene. Så får vi heller ta ein ekstra runde i senga for å få det i gong... Eller andre middel...

Lukke til!

Annonse

Annonse

Fortsatt ingenting på gang her. Har vært til modningsakupunktur igjen i dag, har gått regelmessig siden uke 35. Har termin i morgen, men "proppen" har ikke gått, og jeg føler meg langt fra slik som jeg gjorde rett før fødselen forrige gang - da klarte jeg nesten ikke å gå de siste dagene. Da gikk jeg 12 dager over tiden, så det blir nok fort augustbaby her ja... Vi er vel de eneste i Norge for tiden som er fornøyd med at varmen lar nvente på seg ;-)

Hehe... Ikke sant? Jeg er kjempefornøyd med at det ikke er så veldig varmt! Noen og 20 grader og litt under er helt perfekt egentlig;) Satser på supervær siste halvdel av august og iallfall hele september:) Ellers er jeg også klar for at babyen her kommer til å bli en augustbaby. Men kjenner nå for første gang at jeg egentlig gjerne vil ha ham utenfor magen... Gleder meg litt nå, ja!!

Jeg har termin I DAG, men ingenting skjer her i gården nei :)) Formen er finfin, men nå vil jeg bare ha litt VONDT og merke at fødselen nærmer seg. Og jeg som var så sikker på at jeg skulle føde enten før termin eller senest på termindatoen... hehe :-) Lykke til alle sammen.

3 dager til termin her, og stille som bare det.. Men, jeg har hatt en slags smerter noen kvelder nå som jeg lurer på om noen kjenner seg igjen i.. Det er liksom skarpe, stikkende smerter som starter nederst i skjeden, for så å gå opp i magen. Dette kommer gjerne i bølger og kan vare en times tid, og så gir det seg helt. Magen blir hard når det skjer, og ungen rører masse på seg. De verste smertene kjennes ut som kniver som stikker oppover i skjeden - vondt! Undres på hva dette er, om det kan være en for for modningsrier?? Noen som har vært borti lignende?

• 2 uker senere...

Vi får trøste oss med at det uansett ikke er veldig lenge til. En mager trøst til tider, for jeg tror nesten hun har satt seg fast der inne... Nå har jeg vært hos jordmor og blitt strippet, så kryss fingrene for at det hjelper :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...