Gå til innhold

Noen voksne jenter her?


Modesty Blaise

Anbefalte innlegg

Jeg er 37 år, og kommer til å fylle 38 før jeg har termin. Jeg venter barn nr. 3 i slutten av mars.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei alle damer på 30+! Melder meg forsiktig inn jeg også. Er selv 33, og venter nr 3 ca den 7.mars (tror jeg). Dette var ikke helt planlagt, men hvis alt går som det skal så blir det nok veldig kjekt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også 35 og har nummer 3 på vei. Ikke helt planlagt men veldig koselig ;o) har to gutter på 1 og 3 fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En skravletråd hadde vært noe for meg tror jeg. Hvis alt går bra, så venter jeg min førstefødte når jeg er 35 år ung :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 32 år og er gravid med nr 2. Håper alt går bra :-) Mistet i beg av juni, men ble heldigvis fort gravid igjen. Har en sønn som blir snart 2 år. Er ca 7 uker på vei nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aha -trodde det bare var jeg som var veldig heldig ved første svangerskap. La på meg ganske mye og hadde veeeldig mye vann i kroppen, men ikke et eneste strekkmerke.. Var 38 da jeg fikk førstemann og venter nr 2 en mnd før jeg ikke lenger er i slutten av 30-åra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei>!

 

Jeg er 34 år og venter nr. 2, er snart 9 uker på vei. Jeg var på UL idag pga har hatt litt blødning/brunaktig utflod i 2 dager og hadde murringer, litt mensensmerter denne uken, var sikker på at jeg hadde mistet eller var på vei til å miste. Hadde en SA i april og fikk da samme symptomer før det gikk galt. Så jeg ble virkelig gledelig overrasket over UL hvor jeg så det lille hjertet banke (da fikk jeg morsfølelsen igjen), det var virkelig en deilig overraskelse og en god nyhet. Nå kan jeg glede meg igjen og slippe å bekymre meg så mye og tenke fremover.

 

Har heldigvis ikke vært kvalm denne gangen, det var jeg de andre gangene jeg var gravid, derfor var jeg sikker på noe var galt og hadde en dårlig magefølelse hele tiden. Men det er nok en sterk "tiger" inni mangen som biter seg fast denne gangen, så er glad for det. Er grusomt å gå så lenge i uvisshet så er kjempeglad for at jeg endelig fikk UL.

 

Lykke til alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler det samme som deg. At folk skal si at nå får det pina dø være nok! Jeg fikk førstemann det året jeg blei 30. En til året etter. Fikk tvillinger det året jeg blei 35. Gutter alle sammen. Ved en glipp er jeg nå gravid igjen. Vil vente lenge med å si noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager at jeg ikke leste alle innleggene nedover...håper det går bra med deg og at du snart er tilbake her!! Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann Lennart. Jeg er her enda jeg. Hvis det var meg du siktet til. Blødningene stoppet etter to dager så jeg tror spiren overlevde.

Jeg har laget en tråd som heter 30+ så den kan vi jo bruke fremover til å dele bekymringer og gleder på.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jer er 30,den yngste virker det som,men håper jeg får bli med:)

Viss alt går som jeg håper så kommer nr 3, 27 mars:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann du....

 

Jeg har vært hos legen idag å fikk vite at jeg har termin 11.03.08...

Dette er min første å jeg er 74 modell. blir 34 i mai.

 

Gleder meg så innmari.......

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre at det er andre som også venter nr5!! Jeg gå rundt å føler meg helt alene i verden:)) Lurer på hva jeg skal si til familie og venner i og med at det er den 5 som er på vei........Jeg er også 37, blir 38 når den lille nye kommer......Jeg synes vi er tøff vi:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg er 40 år, blir 41 år når jeg føder, hvis alt går bra. Har hatt kraftig blødning og tok ul i uke 7 og alt sto bra til med spiren der inne. Har tre barn fra før på 12, 16 0g 20 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe lurt med en skravletråd. Jeg er 33 blir 34 i høst. Jeg har ett barn fra før som er 3 år. Det skal bli artig å blir kjent med dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...