Gå til innhold

Noen voksne jenter her?


Modesty Blaise

Anbefalte innlegg

Jeg er 35 år og vil gjerne komme i kontakt med likesinnede:-)

Vi kunne lage en skravletråd for 30+ jenter.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Hei Modesty, og gratulerer med graviditeten! Jeg er også såkalt "voksen" med mine 38 år, og venter min første. Kommer til å bli 39 i god tid før termin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 30, kommer til å være 31 ved fødsel - sånn sett i nedre del av aldersskalaen, men håper jeg kan være med likevel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig at det er såpass mange voksne jenter her da:-)

Vi har vel litt andre utfordringer enn de unge 20 åringene som føder. For eksempel så har jeg hørt at vi slepper strekkmerker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Jeg er ikke mindre enn 41 år, blir 42 når jeg føder, hvis alt går bra. Jeg har termin 28. mars :-) Jeg har to barn på 13 og 15 fra før av. Denne lille attpåklatten gleder vi oss innmari til. Jeg tenker helt annerledes om graviditeten nå enn med de to første. Jeg har også tanker om alderen min og ev. komplikasjoner som kan oppstå. Heldigvis er jeg frisk og rask, er i full jobb, røyker ikke og trener to ganger i uken :-) , noe jeg håper jeg får fortsette med så lenge jeg orker. Akkurat nå har jeg ingen store bekymringer eller plager utenom de vanlige med kvalme, slapphet og hodepine. Alle "ting" jeg kjenner i magen, kjenner jeg igjen fra forrige svangerskap, så jeg slapper mye mer av enn jeg gjorde da. Gleder meg til tiden som kommer, og håper at alt vil gå bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 37 og venter nr. 3 i begynnelsen av mars. Er godt synlig gravid allerede, så når jeg begynner på jobb igjen på mandag, kan det bli vanskelig å skjule... Flere som har fått mage?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 41 og venter nr 5. Attpåklatt med ny mann. Termin 16 mars. Gleder oss forsiktig. Hadde en SA for ett år siden og denne graviditeten er svært etterlengtet. Håper vi får følge hverandre helt frem til mars alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...har fått kjempemage allerede :))...alle tror det må være tvillinger ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er 31 og blir 32 innen jeg forhåpentligvis blir mamma for første gang. Jeg klarer ikke helt å skjønne det ennå, men jeg merker tydelig at noe er annerledes på kroppen. Gleder meg veldig! Det var hyggelig med en "voksentråd", godt initiativ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei

 

Deilig å kunne skrive ned hva jeg tenker. Det er enda for tidlig å "slippe" bomben.

Jeg er 37 og er godt inn i 38 når det er termin. Jeg har regnet meg frem til at det er den18.mars som er vår store dag.

Har 2 jenter på 15 og 10 år så dette er vel attpåklatten. Strever veldig med å holde hormoner og kvalme usynlig for jentene. Vi går bare her og gliser hele dagen. Gleder oss veldig og derfor er det vanskelig ikke å fortelle noe. Jeg er ikke kjent for å holde på hemmeligheter særlig lenge.

Føler også at siden jeg er såpass voksen så er dette en ganske alvorlig ting, det blir tatt litt lettere på om du er i 20 årene. Vi blir vel dømt litt lettere? Hvordan er det med dere der ute? Er det bare jeg som er litt hårsår?

Klem til dere alle!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg

 

Så bra initiativ med en skravletråd for de 30+. Jeg er 37 og venter nr 2 hvis alt går bra ca 20 mars. Hvor i landet holder du til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sunnmøring:-) Og mener er ening med Kristhe at det med graviditet er litt alvorlig i voksen alder og ikke noe en dumper ut med. Jeg har sagt til mine nærmeste venninner at vi prøver, siden jeg har mistet to ganger nå siden jul har det vært greit å ha noen å blåse ut litt steam hos. Jeg prøver å skjerme min kjære mann for hysterisk graviditets-snakk, menn har jo et litt annet syn enn oss på hvor spennende Eggløsning og hormoner er...heheh

Nå er det ferietid for meg. Blir av og på bim. Når vi kommer hjem er jeg 7 uker på vei og det blir herlig. Da får jeg UL siden jeg har vært uheldig noen ganger. Håper spiren klarer seg i ferien. Det går i munkholmer og snill mat...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er 35 og i uke 8 nå. Hatt to sa siden jul, som deg og håper veldig at det går bra denne gangen, har god følelse siden jeg er kommet lenger denne gangen.. Tenker å dra på privatklinikk på mandag for å se at hjertet slår og hvis alt er bra da så vet jeg ikke om jeg klarer å la vær å fortelle..:) Håper du får en deilig ferie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj jeg har hatt en liten blødning i dag. Får skrekken bare jeg ser blod på papiret etter jeg har nå mistet to nå. Dette går vel den gærne veien igjen tenker jeg. Det vil jo dagene vise...ønsker alle dere fantastiske jenter med spire her lykke til videre.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk dessverre en kraftig blødning i går, så jeg må nok melde meg ut av denne flotte gjengen. Lykke til alle sammen! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff Kallan. Da er vi to da. Vi får møtes igjen her om to mnd. Det er ca det jeg bruker på å bli gravid igjen ihvertfall når jeg mister.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg blir gjerne med her. Blir 31 i desember. Venter barn nummer 3 12.3.08.

 

Lei for å høre at dere har mistet. =(

Håper ikke det skjer med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...