*Rutletutt* Skrevet 25. juli 2007 Forfatter #26 Skrevet 25. juli 2007 Jm er sykmeldt og har ikke vikar...(
fox`y Skrevet 25. juli 2007 #28 Skrevet 25. juli 2007 hode var ikke festet hos meg og han lå faktisk litt langt oppe oxo men han kom ganske fort den 6-7-07.. så d er nokk håp:O) krysser fingrene for at du føder snart jeg..lykke til iallefall:O)
Arb.ledig husmor Skrevet 25. juli 2007 #29 Skrevet 25. juli 2007 Eg var førstegangsfødende, og dagen før eg fødte var eg på kontroll hos jm... Da var ikke hodet festet, og ho mente det kunne ta sin tid før eg fødte... Men dagen etter kom det ut en nydelig lita jente, og fødte 4 uker før tiden.. Så håper det skjer noe hos deg snart!!
Gjest Skrevet 25. juli 2007 #30 Skrevet 25. juli 2007 jeg fikk beskjed av både jordmor og lege da jeg "følte" på meg at snuppa skulle dette ut når som helst at det var leeenge til det kom til å skje noe (og de tvilte på meg at slimproppen hadde gått,noe den hadde gjort),samme uke så ble hun født så don`t worry, hun kommer når hun kommer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå