Anonym bruker Skrevet 26. juli 2007 #26 Skrevet 26. juli 2007 Jeg har faktisk høyskoleutdanning! Jeg er en av de anonyme som har svart tidligere, så det at alle som stemmer Frp har bare grunnskoleutdanning er bullshit. Sånne som deg bruker det argumentet når dere hører at noen skal stemme Frp, og det er et dårlig argument....begynner å bli veldig utslitt gitt! Tyder på at dere som sier det har kun grunnskoleutdanning når dere ikke klarer å komme på noe mer intelligent.
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2007 #27 Skrevet 26. juli 2007 Det ville være rart hvis ALLE som stemte frp kun hadde grunnskoleutdanning. Men det som sikkert menes er nok at i forhold til folk som stemmer på andre partier, er det stor andel av frp's sine velgere som kun har grunnskoleutdanning. Selve partiet FRP har vært ganske smarte da. De bruker "saker" som de vet de får mange stemmer på. - Eldre (det blir stadig flere eldre her i landet) - Innvandrere (der treffer de mange med fordommer) Kriminalitet (strengere straffer, noe som nok de fleste er enig i) Avgifter (lav bensin, billig alkohol og billig tobakk). Ikke rart de får mange stemmer. Jeg har vært med i politikken selv, men er i ferd med å gi opp hele greia. Blir for mye "dolking i ryggen", og fokusering på enkeltpersoner etter min smak. Og hvem holder egentlig det de har lovet????
prekæs Skrevet 26. juli 2007 #28 Skrevet 26. juli 2007 Krf, selv om jeg er uenig i det meste, men de snakker "min sak" i en sak. Det holder til kommunevalget. Stemmer nok muligens ap i stortingsvalg.
Eat sardines and die Skrevet 26. juli 2007 #29 Skrevet 26. juli 2007 Er det valg i år? Nei så morsomt........................
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2007 #32 Skrevet 26. juli 2007 partiet mitt ble forbudt etter andre verdenskrig så jeg stemmer ikke:-)
Eat sardines and die Skrevet 26. juli 2007 #33 Skrevet 26. juli 2007 He he he............det er vel ingen som har hørt om det tenker jeg. Det er vel nærmere sannheten at du i hemmelighet sitter å funderer på å lage ditt eget parti. La meg gjette navnet. DTFP De Trøstespisende Fittertryners Parti...................med deg som selvskreven leder for hønseflokken...................
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå