Anonym bruker Skrevet 25. juli 2007 #6 Skrevet 25. juli 2007 Skrekk og gru at så mange idioter faller for FrP sin billige propaganda.. Våkn opp!!
Gjest ->>- Skrevet 25. juli 2007 #12 Skrevet 25. juli 2007 Vet ikke helt. Definitivt ikke Frp. Og ikke Krf. Og ikke Senterpartiet. Og antagelig ikke Venstre, selv om jeg liker dem godt - de lefler med pakk.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2007 #13 Skrevet 25. juli 2007 ->>- : hva mener du med: de lefler med pakk??
Gjest ->>- Skrevet 26. juli 2007 #16 Skrevet 26. juli 2007 De inngikk regjeringssamarbeid med KrF. (Dessuten liker jeg ingen av frontfigurene deres, selv om jeg i utgangspunktet har sansen for både idelogi og partiprogram).
Sjefsmegga Skrevet 26. juli 2007 #18 Skrevet 26. juli 2007 Ingen aning rett og slett..kommune sammenslåing her..
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2007 #19 Skrevet 26. juli 2007 Alle politikere er like lost spør du meg..... men kommer kanskje til å stemme Høyre eller Frp....
børdi Skrevet 26. juli 2007 #20 Skrevet 26. juli 2007 Valg???? Hvilket valg? Synes det er dumt med krig og fred og religionspolitikk og sånn jeg......;-)
LINDA*** Skrevet 26. juli 2007 #21 Skrevet 26. juli 2007 Jeg skal stemme gitaren til hele den rød-grønne regjeringa, for den er SKIKKELIG ustemt! Så det så.
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2007 #24 Skrevet 26. juli 2007 Næmen, TENK at det var så mange Frp'ere her på dib! DET hadde jeg ALDRI trodd! *lukter bare grunnskoleutdanning lang vei*
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2007 #25 Skrevet 26. juli 2007 Hva slags utdannelse har du og hva stemmer du da anonym?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå