Gå til innhold

Herregud, hva er det Märta driver med?! :-s

Anbefalte innlegg

Skrevet

For min del saa maa hun da gjoere som hun vil, men at de ler av henne i andre land er ikke til aa fornekte. Bare gaa inn paa utenlandske nettsider saa vil dere finne mange som syns at dette ikke er god reklame for Norge.

Men, jeg syns vel at saa lenge det blir business utav det saa kan hun la vaere aa bruke tittelen sin. Selv om alle vet hvem hun er osv saa syns jeg det er unoedvendig aa bruke prinsesse ML paa nettsiden til denne skolen slik jeg har skjoent at dem gjoer.....

Men hvis jeg skal vaere aerlig saa syns jeg det er litt fjollete....Og skal vel innroemme at det er fordi hun er kongeliog. Syns vel de begynner aa bli vel folkelige...... Men det er meg da .

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må innrømme at jeg ble veldig overrasket og lo litt, men kjære.. Hun må da få leve livet sitt som hun ønsker, hun er ikke en del av det offentlige kongehuset lenger. Hun skal da vel ikke måtte begrense seg bare fordi hun tilfeldigvis har de foreldrene hun har..?

Og ang. å bli flau, er det mulig!!? Er det virkelig noen under 70 som tenker slik fortsatt? Om jeg møter en brite er ikke akkurat det britiske kongehuset og deres skandaler det første jeg tenker på!

Jeg identifiserer meg hvertfall ikke med vårt kongehus, og føler ikke at jeg må stå for hva de bedriver tiden med..

Skrevet

Prekæs

Nå er det vel nettopp kontroll på hva som kommer ut hun har vært veldig flink til, utrolig at hun har klart å holde dette hemmelig så lenge. Men nå som hun skal gjøre dette til jobben sin må hun jo nødvendigvis fortelle om det..

Skrevet

Jeg syns det er pinligere for Norge at vi støtter barnearbeid, betaler kriger og plasker i gull og velstand når verden råtner....

Da er en synsk prinsesse bare ett søt lite kapittel i historien om det norske kongehus tildlig på 2000-tallet.

Skrevet

Både Martha og Ari er i en slik posisjon at det blir skapt blest om det de bryr seg om og driver med.

Personlig synes jeg de skulle brukt tid og ressurser på f.eks veldedighet, miljø o.l. Da bruker de sin tittel til noe nyttig. Vi trenger vel ikke å høre om engler eller et nytt halvdårlig designet servise......hva de gjør på fritiden spiller selvfølgelig ikke noen rolle:)

Skrevet

MARTÄH ROCKER!!! hvorfor er det så galt at hun tror på noe annet enn den vanli mannen i gata og står frem med det? tror du ikke hun har diskutert det med kongen og dronnigen før hun sto frem med sin tro?

og hvem er vi til å bestemme hva hun skal tro og mene??

og hun er sikkert ikke den eneste kongelige i verden som har evner og tror på noe annet enn den vanlige mannen i gata!

er ikke rart man blir ugle settt sier nå bare jeg!

hun har da virkelig frasagt seg alle ting som har med den kongelig trone å gjøre så hvorfor skal hun ikke få leve ut sitt eget liv??

jeg er stolt av at norge har en slik vakker og ærlig prinsesse som står frem og for det hun tror på!

Skrevet

Jeg bryr meg faktisk ikke. Vet ikke om jeg tror på at hun er synsk eller at noen her inne er det heller, har blitt spådd mang en gang her inne og det har ikke stemt det jeg er blitt spådd. Men jeg kan ikke dømme for jeg vet som sagt ikke om hvem som er synske eller ikke. Spådommer kan jo ta feil så jeg sier ikke at ingen er synske her inne men jeg vet liksom ikke hva jeg skal tro. Jeg vet bare om en som virkelig var synsk og det var Marcello Haugen. Og det fasinerer meg å høre om han, skremmende klarsynt som han var.

Skrevet

Jeg synes mest synd på de som kommer til å betale penger for å gå på denne jalla-skolen.... Kall meg gjerne fordomsfull, men jeg forbeholder meg retten til å mene at dette er noe av det teiteste jeg har hørt.....

Skrevet

Hvem bryr seg om hva andre synes om Norge?? Tviler på at det er så mange som har en mening om Norge likevel.

Skrevet

Helt i orden å ikke tro på det alternative! :0)

Men derfra å nærmest henge ut, og kalle slikt "mumbo-jumbo" er nokså respektløst... Ingen med evner har valgt det selv, vettu;0)

Skrevet

Helt ærlig snakka sá tror jeg utlandet bryr seg katten i hva Märtha gjór. Greit, hun kan komme pá noen tabloidsider og slike nyhetsprogrammer, men Norge er ikke et sá veldig interessant tema i mange land sá nyheten dabber veldig fort av.

La jenta fá gjóre det hun har lyst til - det ville vel vi oxo ha syntes hadde vaert greitt?

Skrevet

Herregud la nå folk leve sitt eget liv, så får vi passe på vårt eget.

Skrevet

Jeg ser ingenting i veien med at Märtha er synsk og at hun kan kommunisere med dyr og engler. Kjempebra for henne det.

Hvorfor skal andre mennesker sitte og dømme hva som er HENNES virkelighet. Om hun tror på det og trives med det, og det er virkelig for henne så synes jeg man skal respektere det.

Du har DIN virkelighet, andre har SIN virkelighet. Virkelighetsoppfatningen kan være så mangt alt etter hva man er villig til å prøve og utforske. Går man inn i ting med et åpent sinn kan man oppdage mange nye sider med seg selv.

Jeg er verken kristen, islams, jødisk eller noen av de store religionene. Jeg har MIN tro. Jeg tror på at alle mennesker har intuisjon, men den varierer etter hvor mye folk bruker den og "trener" den.

Engler/guider/hjelpere/voktere, ja hvorfor ikke? Hvorfor skal ikke noen kunne snakke med dem? Om dette gjør at noen føler seg lykkelige og frie så skal vel andre ikke bry seg med at det ikke stemmer overens med deres egen virkelighetsoppfatning?

Jeg er åpen for det meste for tiden. Ergo så opplever jeg masse spennende for tiden også ;-) Håper på at en dag så kan jeg og utvikle min evner, enten det er klarsyn, baking, fotball eller å kommunisere med engler/guider/hjelpere... Jeg er ihvertfall villig til å prøve å være åpen for hva evnene mine kan være ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...